Kezbannazın sıradan bir günü

203 6 9
                                    

3.kişi ağzından yazıyom qençler:d

Gülpeknaz sabahın erken saatlerinde  bir insana aykırı sesler çıkararak uyandı.

Döşeğinde doğruldu, abartılı bi şekilde hapşurmadan önce çıkartılan seslerden çıkarttı ve  'Hıaapşuuuuuğğğğğhabacukaahabacukahıamınaaa' Tam bir kezo edasıyla hapşurdu.

Banyoya gidip aynaya baktı dağınık saçları,çapaklı yüzü,ağzının yanında kurumuş suluğu kezbanı bakımsız gösteriyordu.
Ama kezban 'bu doğallığı hiç bozmıyım' diyerek yüzünü bile yıkamadan mutfağa geçti.

Ninesi yer sofrasının üstünde yanağı reçele girmiş şekilde uyuya kalmış yatıyodu.

Kezban ninesinin yanına gidip 'nineeeağğğğhh uyaan laaaa' diye böğürerek çirkinleşti.
Nenesi gözleri yarı baygın "muratbey sürme peyn... ha he hıhıı' dedi.
Sarı bezle yanağındaki reçeli sildi ve sarı beze ekmek banıp reçeli yedi.

Evet bu şeyler onlara göre çok normal geliyo..

Gülpeknaz için iş başa düşmüştü.
Kahvaltıyı o hazırlayacaktı.
Once nenesini tek koluyla kaldırdı ve divana götürdü. Mutfağa dönüp bi tabak aldı ve salatalıkları eliyle ikiye bölüp tabağa koydu.
Domatesleride dişiyle bölüp tabağa koydu.

Tavaya 2yumurta kırdı ve ocağın altını açıp tavayı koydu , elinden geldiğince çırptı sonra yarım kalıp yağı üstüne döktü.

'Tam bi oktay ustayım yavv' dedi.
Evet , öyleydi değil mi?

Mutfaktan balkona çıkıp 'şşşt ismail git 5 ekmek al qoçum' dedi.
'Tamam kezban ablacım..'

Dedesini çağırmak için divanlı odaya gitti ama dedesini göremedi
'lan acaba sıcaktan buharlaştımı' diye düşünmeye başladı.
Yorulmuştu. Tam divana otururken bi şey hissetti 'Tövbe Estağfurullah'
Koltuğa baktı ve bu şeyin dedesi olduğunu fark  etti. Koltuk kumaşı ve dedesinin fanilası aynı olduğu için kamufle olmuştu..

"Moruk ya qorquttun beni hadi kahvaltıya'

Dedesi takma dişlerini takmadığı için 'eböbvwvövöö' gibi sesler çıkardı.
Kezbannaz çalan kapıyı açmaya gitti ve İsmail'den ekmekleri aldı "saol isot" dedi ismail arkasını gitmek için döndüğünde kezbannaz yüzüne sinsi gülüşünü yerleştirip ismailin popusuna tekme attı ve onun merdivenlerden aşağı uçuşunu kezo zafer kahkahalarıyla izledi.

İsmail arkasını dönüp "bunu ödeticem!" dedi ve bikaç adım atmadan gene dönüp "hiç beklemediğin bi anda!!!" dedi.

Ama tabikide bunlar Kezbannazı korkutmamıştı , elini göğsünde bağdaş kurmuş bi dizini kırmış sallıyodu.
İso "hııırrrrrr" diyip uzaklaşırken oda kapıyı çarptı ve kahvaltı yapmak için mutfağa uçtu.

giderken divandaki ninesini tek eliyle kaldırıp sofranın yanına attı ve kahvaltı yaptılar.

~~~

devamını yazmaya usendim..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kezbanlık~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin