10. Bölüm

44 4 1
                                    

Bugün İzmire gidicektik, bu yüzden erkenden kalktım duş aldım.Üstümü giyindim eyeliner ve rimelimi sonrada parlatıcımı sürdüm. Hazırladığım küçük çantayı da alıp aşağı indim.Kahvaltı faslı bittikten sonra servis geldi.Serviste en arkanın bir önüne cam kenarına oturdum.

Yanıma biri oturduğunu hissettim yanıma baktığımda zayıf ama çok tatlı bir kız gördüm.Yüzü tanıdık geliyodu ama tam çıkaramıyordum. Bana gülümseyerek bakıyordu.Bende gülümsedim sanırım arkadaşım olacak hissediyorum okuldaki keremden sonra ilk arkadaşım.

"Merhaba ben sizin sınıftayım belki farketmemişsindir.Adım ceren."dedi , hee şimdi hatırladım bizim sınıftaydı doğru, hatta çokta çalışkandı sanırım "tabiki de farketmiştim bende ece " dedim içten bir gülümsemeyle..

Okula gelene kadar konuştuk kızla ilk başlarda utanarak konuşsada sonraları baya iyi anlaştık.

Okulun bahçesinde bankta oturmuş keremin yanına doğru yürümeye başladık.Bir anda ceren durdu ona noldu bakışı attım "keremin yanına mı gidiyorsun" dedi endişeli bir şekilde bende kafamı aşağı yukarı sakladım "ben gelmiyim o zaman görüşürüz " dedi.Noldu birden niye endişelendi ki tövbesteyşın hem ben keremle tanıstircaktım gerçi niye tanıstiriyosam aynı sınıftalar tanırlar tabi bu saçma olur,AA bi dakika cerenle kerem kavgalılar mı kavgalılarsa niye benim kerem le arkadaş olduğumu bile bile niye benimle arkadaş oldu...

Cerene bakarak düşündüğüm için kız bana anlamayan bakışı atıyordu.

"ece" arkadan gelen keremin sesiyle arkamı döndüm bize doğru geliyodu

Bize "siz ne zaman tanıştınız "dedi sırıtarak.Cerende heyecanlanmışa benziyordu sonra kekeleyerek "B-ben y-ani B-biz şey se-serviste tanıştık" dedi o anda bende jeton düştü bu kız keremi seviyo...Ceren keremi seviyor,ceren keremi seviyoooo ahey ahey düğün var gençler ben bunların arasını yaparım..

"ecee ordamısın,dünyadan eceyeee" diye seslenen keremin sesiyle dünyaya döndüm.

Ona sırıtarak baktım oda bana "anlamıyom knk niye sırıtıyon sen" bakışı attı bende ona "seni çakal seni, kızları kendine aşık da edermiş " bakışı attım bu sırada cerene de baktım, cerende garibim bizim naptığımızı anlamaya çalışıyo.

"evet gençler bugün çok güzel olacak "diye sırıtarak onları yanıma çekip omuzlarına elimi koyup gökyüzüne bakıp kafamı yavaşca aşağı yukarı salladım...

multimedyada ceren var :))

Ordinary girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin