*BitterSweet*
"နင္ အရွက္မရိွဘူးလား ေျဗာင္းဘတ္ခ္ဟြန္း "
တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ေကာ္ဖီဝိုင္းဟာ ယခုကဲ့သို႔အစျပဳေလ၏။.
ေကာ္ဖီဇြန္းကိုကိုင္ၿပီး ေမႊေနတဲ့ ေပါ့ရွန္ရဲ႕လက္ေတြဟာ သူမအေျပာေၾကာင့္..ေခတၱေတာ့ရပ္တန္႔သြားသည္။..ထို႔ေနာက္ သူ႕မ်က္ႏွာထက္မွာ ေယာက်္ားဆန္စြာ အၿပံဳးတစ္ခုခ်ိတ္ဆြဲျပလိုက္သည္။"ဘာကိုလဲ?...မင္းဒီလို အရွက္မရိွဘူးေျပာဖို႔အတြက္ ခရီးကျပန္လာၿပီး မနားရေသးတဲ့ ကိုယ့္ကိုေတြ႕ဖို႔ခ်ိန္းလိုက္တာလား "
အဘိုးဆီက ျပန္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ပတ္ခ္ခ်န္းေယာ္လ္ကူ 'မ'ေပးသြားတဲ့ ပုဇြန္ထုပ္ေတြ ပင္လယ္ေကာင္ေတြေတာင္ ေရခဲေသတၱာေတြမထည့္ရေသးပဲ..ယခု သူ႕အေရွ႕က အမ်ဴိးသမီးဆင့္ေခၚမႈ႕နဲ႔ ေကာ္ဖီဆိုင္ကိုေရာက္ေနျခင္းျဖစ္၏။
ေရာက္ထဲက စကားတစ္ခြန္းမေျပာပဲ အခ်ိန္ဆြဲေနတဲ့ သူမကို ေပါ့ရွန္ စိတ္ဆိုးေနမိေသးသည္။..သူ႕ရဲ႕အဖိုးတန္ ပင္လယ္ေကာင္ေတြ အျပင္ရာသီဥတုပူပူမွာ ပုတ္သိုးသြားမည္ဆိုးတာေၾကာင့္ပင္။"ဟက္..အခုမွ နင္႐ူးခ်င္ေယာင္ေဆာင္မေနနဲ႔..ကိုကိုနဲ႔ေတာင္ ခရီးတူတူထြက္ထားတဲ့ နင္က ေတာ္ေတာ္မ်က္ႏွာေျပာင္တိုက္တာပဲ..ေျပာစမ္းပါအုန္း ဘာေတြနဲ႔မ်ား ျမဴဆြယ္ထားလို႔လဲ"
ခရီးတူတူထြက္ျခင္းက ဒီအမ်ဳိးသမီးအတြက္ ဘယ္ေလာက္မ်ား ဆန္းၾကယ္ေနလည္းဆိုတာ မေျပာတတ္။
"သူငယ္ခ်င္းေယာက်္ားေလး ၂ေယာက္ ခရီးအတူတူထြက္တာ ဘာမ်ားထူးဆန္းေနလို႔လဲ ။ မင္းအေတြးေတြ လြန္ေနၿပီထင္တယ္ေနာ္ "
"ဟက္...ေျဗာင္းဘတ္ခ္ဟြန္း နင္က တကယ္ကို ႐ူးသြားတယ္ ဆိုတာ မွန္ေနတာပဲ
ငါဒီလို အေတြးလြန္ေနရတာကလည္း နင့္ရဲ႕လုပ္ရပ္ေတြေၾကာင့္ေလ""အာ...အရင္က ကိုယ္မမွတ္မိတဲ့ အတိတ္ကို မင္းကဆိုလိုခ်င္တာလား?.. အဲ့အတြက္ေတာ့ ေဆာရီး အတိတ္မွာ ဘယ္လိုေတြ ျပဳမူခဲ့လည္းမသိပင္မယ့္..အခုလက္ရိွေတာ့..ကိုယ္ ပတ္ခ္ခ်န္းေယာ္လ္ကို လံုးဝစိတ္မဝင္စားဘူးဆိုတာ က်ိန္ဆိုႏိုင္တယ္ ..."