Yagmurlu bi son bahar ayıydı. Issız bi yerde neredeyse boş bi binada oturuyorduk . O sıralar uzay ve zaman dokusuna merak salmıştım . Bi gece bunları düşünürken bi çıtırtı duydum urktum aklıma ilk olarak uzaylılar geldi -uzaylılar gerçekten var- neyse telefonumun fenerini açtım ve koridora çıktım . Bi tuhaflık vardı koridorda ki lamba yanmiyordu sensörlü olduğu için otomatik yanmasi lazimdi koridorun sagindaki cam kapıdan salona geçtim ön balkonla tek bağlantılı yer salondu .Neyse salonun lambasıni yakmaya çalıştım ama elejtrikler gitmişti daha fazla ürktüm. Koşarak koridora gelip bi fener aldım tekefonun feneri yetersizdi . Sonra hızlı adımlarla balkona çıktım . Balkonda kardeşimin oyuncaklari olur hep galiba topa bastım ve bi anda yere düştüm kuvvetli bi küfür savurduktan sonra kalkmaya çalıştım ama olmuyordu hiçbir organım hareket etmiyordu. Ve korkarak beklemeye başladım galiba hızlıca çarptığım için omurgam ve beyincigim zedelenmisti . Sonra bi parlama oldu sonrasını hatırlamıyorum uyandığımda karanlık ve oldukça soğuk bi yerdeydim hareket edebiliyordum ama bu imkânsızdı çünkü omurgam ağır zedelenmisti . Ayağa kalkıp bi çıkış aradım ve kalkmamla ışıkların yanması bir oldu. Kalktığım yatagin yanında 10 tane yatak uzanıyordu ve hepsinde bi insan yatıyordu cinsiyetlerini kestiremedim çünkü hepsinin saçı kazınmıştı . Sonra birden istemsizce elim kafama gitti ve şok oldum benim saçlarımda kazınmıştı...