HEMEN KARAR VERME ÖNCE BİRAZ OKU :)
Sabahın ilk ışıklarıyla başlayan kum torbasının gürültüsü,
Destructive infantry adı altına toplanmış amerikanın gizli askerleri ikinici rüyalarını görürken o uykusundan feragat edip her gün stabil 5:40 sabah antrenmanını aksatmaz.
Kim mi o koğuşun iron fist lakaplı kahramanımız Aaron Flame.
Iron fist her gün ki antrenmanı gibi bugün ki antrenmanınıda eksik etmiyordu.Yanlız antenmanı normal insanlarınkinden farklıydı.
İlk işi sabah koşusuna çıkmak olan iron fist, 30 dakikada 30 km koştuktan sonra 45 dakikada ısınma hareketleri ile devam ederdi.Sonra destructive spor salonunda 2 saat özel eğitimine başlardı.
Bu aradaki zaman diliminde diğer askerler günlük eğitimini çoktan bitirmiş olup, kendilerine özel verilen işlere başlamak için hazırlanırlardı.
Bu askerleri şu şekilde sıralaya biliriz dünyanın çeşitli yerlerinden toplanmış dünya statüsünde ki en güçlü insanlar bunlar 5'i erkek 4'ü kız olmak üzere 9 kişi olan dünyanın yıkıcı piyadeleri (Destructive infantry).
Bu askerleri bir araya toplayan kişi olan Rider Ocop, bu askerlerin ileriki düzey eğitimlerini 2000 yılında 51.bölge adında herkesin bildiği o bölgede bir dizi deney için bu askerleri 6 yaşında labaratuvar yataklarına yatırdılar. 30 kişi olarak başlayan deney 9 kişi ile son buldu.
Bu deney sonucu 9 asker artık insan görünümleri değişmeksizin belli başlı güçler kazandı.
İçlerinden Aaron diğerleriyle aynı işlemi gördüğü halde deneylerden çok fazla etkilenmedi.
Sebebi irade gücü olduğunu düşünen profesör Fox Undertake. Ona ve iradesine çok güveniyordu ki bunu üzerine kendi geliştirdiği bir takım formulüde eklemekten çekinmedi.
Ama işler hiç umduğu gibi gitmeyen Fox , Aaronun çıldırmasıyla önü kesilemez patlamalara maruz kalan laboratuarda son sözleri " irade gücü sade bir şekilde var olamaz çünkü o yanlız başına durdurulamaz bir çeşit atom bombası. Ama bir şey..le...r onu dünya..nın en güzel ahengine kavuşturabilir" diyen Fox gözlerini yummadan önce ona sorulan "o şey ne onu nası eski haline döndürebiliriz " die soran Rider'a " o ş..ey SEVGİ" diyerek hayatına veda etti.
Rider şaşkın ve anlam veremediği bir surat şekliyle anlamsızca Aarona yönelerek.
-Özür dilerim gerçekten özür dilerim seni buraya getirdim, senin o masum hayatını bi deney uğruna umursamazdan geldim.
Gerçekten özürdilerim....
Dedi ve bütün sevgisi ile Aarona sarıldı. Ne kadar anlamsız ve ne kadar saçma bi hareket gibi görünsede bu his 6 yaşındaki bi çocuk için paha biçilemez bi duyguydu.
Heleki ailesi olmayan bir çocuk için.......
Yıllar geçti ve bu genç 20 yaşına geldi.Bu yaşa gelmesi pek kolay olmadı heleki öyle bir vücuda sahipken.
Her yılını dövüş sanatları öğrenerek ve kaslarını en iyi düzeyde kullana bilmek için çalıştı,çalıştı ve çalıştı.20 yaşına gelene kadar destructive infantry içinde kendini geliştirdi.
Bu arada kendisi gibi deney faresi olan arkadaşlarıylada tanıştı.Evet deney faresi çünkü o kendisini bu şekilde görüyo.Arkadaşları onun gibi olsada o hepsinden farklıydı, arkadaşları ve rider da zaten onu hep ayrı yere koyarlardı.Bu güç anlamında olsada kişilik anlamındada iyi bir çocuktu.
Biraz daha kişiliğinden bahsetmek gerekirse güçlü,yakışıklı,karizmatik,çekici ve iyi bir kişiliğe sahip olan Aaron tabiki 4 kız arkadaşı tarafında hep en çok istenilen erkek gözüyle bakılmakta.