7.rész

2.9K 194 57
                                    

Hétfőn miközben Shouto-val ültünk a vonaton észre vettem a szöszit,aki a telefonját nyomkodta,a velünk átlósan lévő székeken.Ráírtam.

-Mivan idegbeteg?

-Hogy-hogy mivan?Mások előtt nem égetem magam veled,ha erre gondoltál.

-Áhh,értem,már kezdtelek hiányolni-intettem neki.

-Miaz?-fordult hátra Shouto.

-Semmi.

Beértünk a suliba,majd elkezdődött az első óra.Miután All Might elmondta,a lényegét(ami tulajdonképpen annyi,hogy vannak hősök és bűnözök,a hősöknek meg kell találni a bombát és hozzáérni,a bűnözőknek,pedig meg kell védeni),felsorolta a párokat.Bakugou-val lettünk hősök és ellenünk Kirishima és Shouto volt.Mi kezdtünk.

-Eszeljetek ki egy taktikát,5 percet kaptok rá-ahogy eltelt az 5 perc egyből berohantunk az épületbe.Elkezdtem felmenni a lépcsőn.

-Te maradj itt-mondta Kirishima Shouto-nak.Elbújtam a mellettük lévő szobába,miután a vörös elfutott,áttörtem a falat a széllel.A bomba sehol sem volt.Mielőtt Shouto rám támadt volna,bezártam egy elketromos mezőbe.

-Hol a bomba?

-Ugye nem gondoltad,hogy elmondom?-otthagytam,majd követtem a robbanások hangját.Nem volt nehéz megtalálni őket. Kirishimát hátrébb fújtam és odafagyasztottam a falhoz.

-Hol van a félarcú?-ordibálta Bakugou,amikor látta,hogy jövök.

-Onnan nem szabadul-vigyorogtam.

-Meg se próbálj kiszabadulni,mert megrázlak.Hol a bomba?-széttörte a jeget.Felé vezettem az áramot,majd egy elektromos mezőbe helyeztem-Maradj itt!-száguldottam el,mire mellém került-Mondtam,hogy maradj ott!

-Ki vagy te az anyám?

Két emelettel feljebb meg is találtuk,először arra tippeltem,hogy legfelül van,de nem.Megfogtuk a bombát,majd a hangosbemondóból egy hangot lehetett hallani.

-Győztek a hősök-mi a szöszivel lepacsiztunk,majd mentünk is átöltözni.Visszaöltöztem és bementem a megfigyelő terembe.Pont a Momo,Mina vs Kaminari,Uraraka meccsre értem vissza.Mind a négyen jók voltak,végül Momoék nyertek.

Szegény Deku,megint Recovery Girl-nél kötött ki.Elkísértem Urarakát,elvittük neki a táskáját,még mindig aludt.Visszamentünk az osztályba,már csak páran voltak ott.Todoroki-val mentem amikor,lemaradtam,mert valaki megszólított.

-Menj előre.

-[Név]-chan-ért utol Kirishima-Nincs kedved eljönni velem valahová?

-Rendben,miért ne?Várj egy picit...-felhívtam Shouto-t.

-Menj haza.

-Miért?

-Mert én majd csak később megyek-majd leraktam.

-És,hova megyünk?

-Nem tudom.Hova menjünk?-elindultunk a városba.Egy gyors kajáldába tévedtünk be.Kifizette az én részem is.

-Nem kellett volna.

-Nem baj.Megkaptad,mert elkísértél-vigyorgott.Rezgett egyet a telefonom.

-Mi lett veled?Hogy-hogy csak a félarcú van itt a vonaton?-írt rám Bakugou.

-Csak nem hiányolsz?

-Tch...Csak nincs kit baszogatni.

-Kész vagy?-kérdezte a vörös,majd eltettem a telefonom.

-Aha,mehetünk-hazakísért,majd ajtó előtt beszélgettünk.Mielőtt elment volna,adtam neki egy gyors szájra puszit és berohantam a házba.

-Leszokhatnál már erről-szóltam oda Shouto-nak,mire hátra fordult a TV elől.

-Holnap Midoriya hoz haza?

-Hogy jött ez ide?

-Tegnap Bakugou,ma Kirishima,holnap Midoriya?-erre csak ott hagytam,felmentem a szobámba és elkezdtem játszani a laptopomon.

Egy idő után megéheztem.Odaálltam a szobaajtóm elé,majd kinyitottam azt.

-Éhes vagyok!

-Mit csináljak vele?

-Adj nekem kaját...-ballagtam le a lépcsőn.

-És mit akarsz enni?Rendeljek valamit?

-Jah,az megteszi-fél óra múlva már meg is kajáltam,majd elmentem lefürdeni.Engedtem magamnak egy nagy kád forró vizet és beleültem.Egyszer csak lépteket hallottam.

-Be ne merj jönni!-kiabáltam Shouto-nak.

-Jah,bennt vagy?

-Képzeld bennt-amire ő lement.

Másnap közölték velünk,hogy közeleg a sportfesztivál.Egyik szünetbe Deku odajött hozzánk és megköszönte,hogy tegnap elvittük neki a táskáját,azt hittem,hogy Uraraka ott helyben hal meg,olyan vörös volt.

Mikor mentünk volna haza nap végén,egy egész csapat diák állt a termünk előtt.Mire egy lila hajú srác előre jött,aki rendesen beszólt Bakugou-nak,valamint az egész osztálynak,hogy milyen nagyképűek vagyunk.A szöszi,csak megfogta,le se szarta és elsétált.

-Shinshoo?

-He?-nézett rám "értelmes" fejjel-Ismerős vagy,de nem tom honnan.[Név] talán?-bólogattam-Mármint az a [Név]?

-Ühüm.

-De rég láttalak-ugrott a nyakamba.

-Megfojtasz-toltam el magamtól,amikor már elég kínos volt a szitu és éreztem magamon pár megvető pillantást.

-Menjünk-karolt át Kirishima,majd a intett egyet és elindultunk haza.

-Honnan ismered?-kérdezte Kirishima.

-Gyerekkorunkban sokat játszottunk együtt.

-Áhh,értem.Gyerekkori barát?

-Olyasmi.



❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now