Bir an İçimde Kötü Bir Hisse Kapılmıştım...
Sanki Biri beni izliyor gibiydi. Sonra içimden Sakin ol demiştim. Ama .olamazdım. Sakinlik mi? Sakin olamayan birine, sanki hep sakinmiş gibi sakin ol Nasıl derdin? Sonra, Sen Salak mısın? Dedim. İçimden Söylüyorum sanmıştım. Ama İçimden söylemiyormuşum. Ve Önümde ki adam kalın bir sesle dedi ki! Sensin o. Ben konuşmayı kestim tabi. Ama ben hala o adama gıcık kapıyorum. Asıl salak o!!!
Bilmem Anlatabiliyormuyum. Ergen ergen tavırlar. Ergenliğe yeni girmiş zaten sesinden belli. Manyak yemin ediyorum.Bende dedim ki. Acaba müsait bir yerde inebilirmiyim. Dediğim anda gözler üstüme dikildi. Tabi ki bu çok normal. Çünkü otobüste değildim ki! Neyse işte sonra aniden! Önüme bir kuçu kuçu çıktı.Dedim ki ona bubu istiyor musun kardeş! Bana verdiği cevaba inanamayacaksınız! Bana Hav Dedi. Sen kimsin oğlum dedim. Sonra Bana Havladı yine. Nerden bilebilirim ben onun kız olduğunu. Sanki Veterinerim. Sanki bakınca anlıyorum. Anlamıyorum tabi ki. En yakın bir kafeye oturdum. Vişne Suyu istedim. Bana Cappy Şeftali getirdi. Ya sen bana baksana dedim. Sen ne ayaksın dedim. Git bana vişne suyu getir dedim. Aldı götürdü. Ama 2 saattir getiremiyor. Bende kalktım gittim. Daha Lüks Bir yere oturdum. Burdada Çay Söyledim. Bana ne cevap verdi biliyor musunuz ya. Çay nedir dedi. Sen Türk değil misin? diye sordum. Fransa'dan geldiğini söyledi. Neden geldin dedim. Ailem Kovdu dedi. Bence Ailesinin kovması çok normal. Bu beyinsiz benim çocuğum olsaydı bende kovardım. Zaten kafede çalışmasından belliydi. Kalktım biraz sahil kenarında yürüdüm. Ve dünnyanın en acı verici olayı ile karşı karşıya geldim. Niye sahile spor ayakkabı ile geliyorum ki! Ayakkabımın içine Kum Girdi! Galiba Bu gün hayatımın en kötü günlerinden Biriydi!