2015
Jungkook kalbinin sırf Jimin de normalinden daha fazla attığını ve ilk defa bir erkeğe karşı heyecanlandığını fark ettiğinde kimseye söylemeyeceğine dair yemin etti.
Zaten daha sadece on beş yaşındaydı. Duygularının geçici olduğundan emindi, ciddi birşey olması için daha çok küçüktü.
Ama yanılmıştı. On altı yaşına girdiğinde gitmedi, on yedi yaşına girdiğinde de gitmedi.
On sekizinde daha da beter olmuştu.
Diğer üyelerde arkadaşlıktan başka hiç birşey hissetmeyen Jungkook, Jimin'e gelince eli ayağı birbirine giriyordu. Sanki dilini yutmuş, onun yerine başka biri konuşuyormuş gibiydi.
Bu yüzden bir çok zaman ilk okul aşığı gibi Jimin'in boyuyla dalga geçmiş, onun sarılışlarına ve dokunuşlarına karşılık vermemişti. Aynı zamanda o başka üyelerine gidince onları kıskanıp, Jimin'in dikkatini çekmek için tüm delilikleri yapmıştı.
Bu yüzden Jimin'e karşı hiç dürüst davranamadı. İçinden ne geçtiyse tam tersini gösterdi. Üyelerden onun için en güzeli Jimin olduğuna rağmen bile bunun tam tersini söylemişti. Korkuyordu, sırf birisi şüphelenecek diye bile korkuyordu.
Ama korkusu yüzünden en sevdiği kişiyi kırdığının da farkındaydı. Daha doğrusu yeni yeni fark ediyordu. Aslında en çok Jimin ile yakın olmak istiyordu ama onunlayken kalbi duracakmış gibi oluyordu, nefessiz kalıyordu. Vakit geçirmek için diğer üyeleri tercih etmişti bu yüzden.
Defalarca geri itmişti onu, hiç iki kez düşünmeden.
Bu yüzden, diye düşünüyordu Jungkook, al işte şimdi rahat rahat otur seninle hiç ilgilenmiyor diye üzül. Sen bunu hak ettin, Jungkook. O ise senin gibi bir üyeyi hiç hak etmedi.
Tam olarak ne zaman kestiremiyordu Jungkook. Birden bire olmamıştı kesinlikle ama Jimin ondan yavaş yavaş, emin adımlarla uzaklaşmıştı. Artık hiç eskisi gibi ona birden sarılmıyordu, onu en çok sevdiğini söylemiyordu, gerekli olmadığı sürece dokunmuyordu. Öpücük istemiyordu.
Şakayla karışım flört etmesini özlüyordu. Saçlarını karıştırıp yanağını sıkmasını özlüyordu. Onunla birlikte uyuyup Busan'a karşı özlemini yetirmesini özlüyordu.
Jimin'i çok özlüyordu.
Bir yanı durmasına karşı sevinmişti, çünkü ona ters davranmak giderek zorlaşıyordu. Hem artık üzmezdi de onu.
Ama çok daha büyük bir yanı onunla olmayı özlüyordu. Sürekli Jimin'in yanında olmasını özlüyordu.
Jimin'e kötü davranmıyordu, ona direkt bir şekilde "seni seviyorum" demeden bir çok kez sevgisini göstermişti. Şimdi Jimin ondan uzaklaştığı için tek isteği onu omuzlarından tutup içini dökmekti. Bugüne kadar, ilk buluşmalarından beri sakladığı tüm düşünceleri ona söylemek istiyordu.
Belki de söyleyebilirdi, başka bir durumda olsalardı.
İdol değil de sadece iki normal genç olsalardı belki.
Sürekli kameralar onları çekmeseydi, sürekli birileri onların her adımını izleyip tek bir hata yapmalarını beklemeseydi, belki.
Jungkook profesyonel olmak istiyordu, hayallerinin peşinden koşmak için kendi çocukluğundan bile vazgeçmişti. Bu yüzden o hatayı yapmamak için çok kararlıydı.
Gerçi o, Jimin'e ilk baktığı anda yapmıştı o hatayı.
🌸
2015, Osaka
ŞİMDİ OKUDUĞUN
First Love
FanfictionJimin bilmiyordu, Jungkook'a gerektiğinden fazla duygular hissedeceğini bilmiyordu. Bunu zorla kabullendikten sonra ne yapacağını da bilmiyordu. En önemlisi ise, Jungkook'un onu en az onun kadar sevdiğini ve duygularının tek taraflı olmadığını, bil...