Merhaba ben Zahit Ekrem Tezcan ama ben genelde kendime kısaca ZET derim. Kimse bana böyle seslenmez ama benim hoşuma gidiyor. Hiç ait olamayacağınız bi hayat yaşıyorum. Asla yapamayacağınız her şeyi yapıyorum çünkü özgürüm. Hayatımın başlangıç tarihi çok da eski değil ama doğum tarihim mayıs 95. Dedemin dedesinin dedesinin ve daha bi sürü dedesinin hüküm sürmeye başladığı ZETONYA da doğdum. Orası çok güzel bi gezegen ve sizin dünyanızdan çok farklı. Tek bir aile yönetiyor benim ailem ama asla diktatörlükle falan değil. Zaten orda bu terimlerin karşılığıda yok. Dünya ile neredeyse aynı özelliklere sahip ama Dünyadan kat kat daha küçük bi gezegen , Little Dünya da denebilir. Dünyanın geçmişi çok uzun Zetonya gibi fakat çeşitlilik benim gezegenimde buraya göre çok az. Dünya halkı çok ilkel çok karmaşık duyguları var. Kibir,hırs,nefret,şevkat,özlem. Burda ölen insanların arkasından ağlanıyor mesela bizde öyle bişey söz konusu bile değil çünkü biliyoruz bi gün hepimiz öleceğiz ama tahminlerime göre Dünya insanın kısa ömründen ötürüde bu ağlama durumu olabilir. Benim gezegenimde bi ömür normal kabul edilmesi için en az 500 yıl olması gerekli. Çevresel faktörler ve hastalıkları kontrol etmeye başlayalı binlerce yıl olmuştur sanırım. Teknoloji Dünyanın çok ötesinde. Dünyayı keşfimiz aslında çok yeni 1000 sene önce babamın dedesi keşfetmiş. Dünyanın bizim varlığımızı farketmesi sanırım 2000 yıl sonra falan olur en az 1000 yılı var. Dünya ile çok farklı gezegenler aslında ama bunları size zamanla anlatırım. Ben ZET bu benim Dünyadaki kendi tercihim olan adım. Bu gezegende 23 yaşında kendi çapında yazarlık yapmaya çalışan bi gencim. Kendi gezegenimde ise yönetici. Burda sorumluluk az kafa rahat. Bi süre daha aranızdayım. Kendi gezegenimde ismim yok bizde isim yok 3 bin senedir doğumumuzdan sonra bi çip takılıyor beynimize ve beynin kapasitesini 10 kat arttırarak yaklaşık %30 unu kullanmamıza olanak sağlıyor. Ve iletişim kurarken direk istediğimiz insanla düşünce ile haberleşiyoruz buda doğal olarak isme olan ihtiyacı ortadan kaldırıyor. Yaklaşık 300 yıl önce babam gezegenin dışına bi duvar yaptı. Kalkan gibi bişey uyduların oluşturduğu manyetik bir ağ bu sayede telefon vb iletişim araçlarının kullanımı da gereksiz hale geldi. Beyin kapasitesi nedeniyle zaten internet gibi bi saçmalığa ihtiyacımız yok. Dünya halkının toplamı Zetonya halkının bi günlük işleyişini 10 yılda yapamazlar. Dünya halkı kontrolsüz ve çok tembel. Ben buraya sizi anlamaya geldim. Öncelikle size kendimi ve buraya kadar olan hikayemi anlatayım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Selam Dünyalı Ben Düşman.
FanfictionSelam ben ZET bu benim hayatım ve daha fazlası 🙂