01

13 1 0
                                    

Hari ini Park Jinhwan brkahwin dgn Song Mi- Rae iaitu kakak kepada Song Sungho. Pada hari ini juga, Park Jenna pulang ke Korea.

"Annyeong Eomma appa!" Jenna mnyapa org tuanya. Jenna gmbira krana dia akn mndapat abg ipar. tetapi Jena tidak thu bhawa Song Sungho ialah adik kpda abg iparnya.

Kaitan Jenna dan Sungho pula krana Sungho dn Jenna musuh diHighschool. Jenna dan Sungho brbeza umur stelah sekian lama brpisah krana Jenna pindh ke China utk smntara waktu. Kini Jenna tidk mnyangka bhwa dia akn brtemu dgn Sungho.

"Annyeong. Dhsiap?" En Park mnyoal ank bongsu nya itu. En Park juga akn brtolak ke hotel seoul utk prkhwinan ank lelaki nya itu.

"Belum lagi. Jenna bru smpai kan. Takpe appa pegi la dulu. Nanti Jenna drive sndri. Sebab Jenna nak siap ii lama la appa. Hihi. Pastu Jenna nak pegi ambik kawan Jenna sekali dekt rumah dia" Jenna mnerngkn kepada org tua nya. En Park dn Pn Bae hanya mngngguk.

Jenna naik keatas untuk brsiap ii, Jenna singgah kebilik abangnya Jinhwan yg brsiap ii utk kemajlis prkhwinan nya dgn Song Mi-Rae.

"Aceh Oppa! Dahsiap eh" Jenna mnyoal oppa nya yang kini berada diatas katil. Jinhwan begitu trkjut krana mlihat Jenna yg stleh kian lama ddk diChina, kini kmbali ke Korea.

"Aigoo! Bila kau smpai?" Jinhwan mnyoal Jenna yg kini ddk disebelah nya.

"Baru je. Oppa, nak khwin dgn unnie Mi-Rae eh?" Jenna mnyoal oppa nya. Jinhwan mlayan soalan yeodongsaeng nya itu.

"Haah, sebab oppa da tidur dgn dia" Jinhwan ketawa apbila mlihat muka Jenna yang berkerut itu.

"What? Seriusly? Anniyeo ii" Jenna tidak mnyangka bhwa abngnya akn tidur dgn ank prmpuan En Song.

"Berkerut knapa? Kidding la, takkan oppa nak tdur dgn ank orng kot." Jinhwan mngenakn Jenna. Jenna pula berasa lega krana abngnya mmpunyai tanggungjwab sbagai lelaki. Dan memikirkn yang mana buruk yang mana jahat.

"Arraseo! Jenna nak brsiap ii kejap, selamatinggal!" Jenna meminta diri utk kluar dripda bilik abngnya itu. Jinhwan hnya mngngguk

SKIP|BILIK JENNA

Junho abang kedua Jenna kini memasuki bilik Jenna. Jenna yg kini bersiap ii didlm biliknya. Tetapi Junho memsuki bliknya utk brgossip.

"Aigooo yeodongsaeng oppa da balik" Junho mmbuat muka gedik apbila mlihat Jenna dihdapan mukanya kini. Jenna hnha trgelak mliht abngnya yg kini msih lagi bujang itu.

"Ye oppa Jenna. Jenna da balik. Yg oppa msuk bilik org takketuk pintu knapa" Jenna mnyoal Junho apbila Junho sergah kebiliknya.

"Ouh,, oppa nak ckap ni. Jinhwan da nak kawin. Hahaha. Dgn ank En Song. Song Mi-Rae" Junho mmbrithu kpada Jenna. Sdgkn Jenna sudh mngethuinya.

"Haah. Oppa bila lagi nak kawin? Jinhwan oppa da khwin? Oppa bila lagi?" Jenna mngenakan Junho yang kini brada dihdapnya itu. Junho mmbuat muka apbila mliht krenah yeodongsaeng nya itu.

"Takpela, oppa kluar dlu la. Nnti Jenna drive sndiri ke pegi hotel seoul?" Junho mnyoal adiknya itu utk kepastian.

"Haah, sebb nkpegi ambik kawan Jenna sekali." Jenna mnjawab soalan Junho. Junho pula mngngkt punggungnya lalu kluar dripda biliknya.

SKIP.

Bibik Jenna mmberithu bhwa dorng akn brtolak sekarang. Kini Jenna tinggal brseorngngan. Jenna pula kini sudh brsiap dn brgegas ke parkir kreta.

Jenna memndu Lamborghini Merah miliknya itu. Kini kreta mewah yg dipndu Jenna hilng kelibat. Jenna mngmbil kwannya iaitu Kim Hanny, kwannya semasa dihighschool.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 20, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

FLOWER RINGWhere stories live. Discover now