Ξαναπήγα στο δωμάτιο του Zayn και άνοιξα την τελευταία σελίδα. Ήταν η χειρότερη του.
"2 Ιουλίου 2014,
Σήμερα ήταν η χειρότερη μέρα της ζωής μου. Γιατί χτύπησα την Jasmine. Την χαστούκισα κι έπεσε κάτω. Έτρεξε πάνω στο δωμάτιο, κλειδώθηκε κι έκλαιγε. Δεν άντεχα να την ακούω να κλαιει. Πονούσα. Δεν ήθελα να την χτυπάω αλλά έτσι ήταν τα ήθη κ τα έθιμα της περιοχής μου εφόσον είμαι μουσουλμάνος και έτσι έμαθαν η πρόγονοι στους απογόνους. Απόψε το βράδυ θα πάω στους ναρκομανής να τους δώσω τα λεφτά που χρειάζονται και να καπνίσω την ποσότητα της μαριχουάνας έτσι ώστε να σώσω αυτήν την γλυκιά σύζυγο που εχω και χτυπάω. Πραγματικά θέλω να τη σωσω. Ακόμα αναρωτιέμαι πώς τους εμπιστεύτηκα. Ο ένας από αυτούς μου συστήθηκε ως φίλος. Μα έδωσα τα χρήματα και κάπνισα για να την σώσω. Αλλιώς θα την σκότωναν... Ή θα τη βίαζαν. Και τα δύο. Δεν θα το αφήσω. Ίσως αλλάξει κάποια μέρα συναισθήματα. Αυτά του μίσους που έχει να μετατραπούν σε συναισθήματα αγάπης. Εμένα θα μείνουν ίδια μέχρι την ημέρα που θα πεθάνω. Την αγαπώ. Αλλά υπόσχομαι πως κάποια μέρα θα αλλάξω.
Harry's Pov
Ανέβηκα στον επάνω οροφο και την είδα ξαπλωμένη στο παλιό κρεβάτι του Zayn.. Ναι στο παλιό δωμάτιο του που είχε για χρόνια κλειδωμένο. Είχε σφιχτά στα χέρια της το ημερολόγιο του. Την έπιασα (στυλ νυφης) και την πήγα στην κρεβατοκάμαρα. Επέμενε να ξαπλώσει στην πλευρά που κοιμάται ο Zayn. Πήρε και το μαξιλάρι του και κοιμήθηκε σε γλυκό ύπνο. Η Christine ξάπλωσε δίπλα της και εγώ στην πολυθρόνα του δωματίου της. Μα... Έκλαιγε στον ύπνο της.. Δεν γίνεται αυτό. Πόσο πια αγάπη κυριεύει στην καρδιά της; Πόσο ακόμα αγάπη θα υπάρχει ανάμεσα σε αυτούς τους δυο; Πρέπει να επισκεφτώ αύριο τον Zayn να του τα πω ΟΛΑ.
Jasmine's POV
Το επόμενο πρωί, βρέθηκα στην πλευρά που κοιμόταν ο Zayn. Στο κρεβάτι μας. Σηκώθηκα, δίχως κουράγιο να έχω πια. Ετοιμάστηκα.Το make up μου θλιβερό, η εμφάνισή μου θλιβερή. Φορώντας μαύρο κολάν, μαύρη μπλούζα, και τα ασπρόμαυρα μποτάκια adidas και τα μαλλιά μου κάτω. Κατέβηκα στην κουζίνα και ήταν η Lou με τον Niall να τρώνε πρωινό.L/N: Καλημέρα Jasmy!
J: ...
L: Γιατί έχεις θλιβερή εμφάνιση;
J: Γιατί έτσι είναι και η ζωή μου. Σκοτεινή και θλιβερή. Φεύγω.
N: Πού πας!;
J: Πάω στην Σαμ.
Ν: Τι να κάνεις!;
J: Να της τα ψαλω.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Another World | Z.M GR
FanficΜια κακοποιητική σχέση οδηγείται σ' έναν μερικώς κατεστραμένο γάμο ο οποίος κρέμεται από μια κλωστή. Ο Ζέιν καλείται να σώσει τον γάμο του μα ένα ξαφνικό γεγονός και μια καταγγελία τον απομακρύνει από αυτόν. | zayn malik fanfic | arranged marriage t...