💐Bab 1

33 2 1
                                    

'I think kite dh xde jdoh lah sy rse ada rmai lagi lelaki yg lebih baik dri saya utk awk sy hrap awk trima takdir ni...jgn cri sy lgi maafkn sy Najwa'

Camera Canon dlam pegangan Najwa Syahirah jtuh menyembah lantai tatkala ungkapan tersebut kluar dari dua ulas bibir kekasih hatinye, Faid Harriz.

Dia bru shaja selesai photoshoot untk sebuah majalah model ketika Faid menghubunginye.

Sebaik shaja mengungkap ayat itu talian segera dimatikan.

Najwa Syahirah hmpir terlorot ke lantai ttapi smpt ditahan oleh sahabatnye serta abgnye, Najmi Syahiran.

"Babe,asal kau ni?" Tnye sahabatnye yg menyambut tubuhnye dari terjatuh, Husna Wadina.

Najwa Syahirah tidak terkata malahan memeluk erat abgnnye smbil membiarkn air mata membasahi pipi.

"Sya...knpa ni try bgitau along, why?" Tnye Najmi Syahiran lembut.

Najwa Syahirah hnye menggeleng dan trus menyemban muka di dada abgnye.

"Dia..dia..hiksss.." Esak Najwa Syahirah.

"Ye...sape adik?" Tnye Najmi Syahiran lgi.

"Dia...dia dh tinggalkn adik!" Makin kuat raungan Najwa Syahirah shinggakan mengalih perhatian semua yg ada di dlm studio itu.

"Allah! Harriz ke?" Tnye sahabatnye lgi.

Makin teresak Najwa Syahirah apabila nama lelaki itu disebut.

Husna hnye mmpu mengucp pnjg.

Sape saje yg xterkejut apabila dikhabarkn dgn berita itu.

Najwa dan Harriz sdah bercinta slama 4 thun dan dinobatkan 'sweet couple ever' oleh rkan ii mereka yg lain.

Bkn shaja malah Harriz juga tidak pernah mlakukan apa ii yg mencurigakan pda pndgan mereka jdi langsung tdak dijangka yg Harriz akn mmutuskan hbungan mereka itu.


*****

Srry ada prob niii

Datang & PergiWhere stories live. Discover now