💝Chapter 8💝

88 3 0
                                    

Sorry lambat update.. I know, bukan salah author pun nak sorry bagai but author nak mintak maaf jugak sebab mungkin dlm keadaan sedar atau tidak para readers akan rasa sakit hati atau disebaliknya? Mmng ni story author, ikut suka laa nak update ke tak nak. Update lambat ke cepat author tetap nak mintak maaf.. So enjoy!

Selagi aku tak mati selagi tu lah dia dera aku hmm. Masalah betul dia tu. Life aku mmng untuk org dera aku bukan?

Shuhua berjalan di sebuah taman untuk lepaskan tekanan. Then seorang budak terjatuh semasa menuruni tangga.

Dengan segera Shuhua hampirinya kerana bimbang. Budak itu menangis keesakan. "Gwenchanhayo? Lain kali kalau nak turun tangga turun hati-hati tau? Nasib baik tak luka. Dah tak nak nangis nanti tak comel dah"

Budak lelaki itu berhenti nangis.

Gwiyo! Anak sape lah ni?

"Good boy! Nah noona kasi ice cream" Shuhua hulurkan lalu budak itu mengambilnya dengan teragak-agak.

"Gomawo noona" ujarnya. Shuhua just smile. Suara budak ni comel betul. "Cheonma, noona pergi dulu okay?" Shuhua bingkas bangun tetapi tangannya ditarik.

"Andwae, noona makanlah sekali"

"Eo, arasseo. Noona makan sekali okay?" Shuhua duduk kembali di tepi budak itu. Setelah itu Shuhua berniat untuk terus pulang. Nasib, stressnya makin reda. Mungkin juga tidak.

"Rumah kau ke nak balik lewat ikut suka je?" Sindiran itu dituju ke arah Shuhua sebaik saja buka pintu.

Sejak bila dia ambil kesah aku balik ke tak balik huh? Lagipun bukannya lewat mana.

Shuhua tidak membalas malah terus ke biliknya untuk berehat. "Ape lagi aku nak kenakan dia hmm? Tengok macam tak serik je?" Wonwoo ligat berfikir ketika bermain games.

Lagi dua bulan! Lagi dua bulan aku blah dari sini dari rumah ni dari dia. Fuh~ aku pun ade perasaanlah. Tak berhati perut lansung dia tu en? Kejam tak berjenis binatang.

See? Aku ni everyday kot menyumpah dia tak habis ii Buat macam aku ni takde kerja lain. Aku adelah dengar Wonwoo n the gang kekadang asyik buli yeoja lain masa kat sekolah. Dia memang nak tengok aku gila until mati ke?

💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎💎

Pada hari cuti hujung minggu Shuhua berasa cemuh berada di rumah Wonwoo ijen. Mahu tak mahu, untuk kurangkan bosan dia cuba keluar dari biliknya untuk melihat bayang Wonwoo ada di rumah ataupun takde.

Nampak macam takde aje. Shuhua terus ke dapur untuk memasak pada waktu lunch. Ia sudah terbiasa dengan sebelum ini makanan yang dibuat oleh hasil air tangannya lansung tidak disentuh oleh Wonwoo. But Shuhua tidak kesah mahupun terasa. Mayb dia takde selera dan mahu makan di luar.

Selama ini Shuhua akan habiskan makanan yg dimasaknya siang hari pada waktu malam kerana tidak mahu membazir. Krekk! Shuhua agak terkejut yang Wonwoo memasuki rumah. Selalunya dia akan keluar lepak dgn membernya.

Better aku jangan ambil kesah.

Wonwoo terhidu masakan di dapur.

Hmm~ sedap je bau dia. Andwae, aku takkan rasa or telan or melahap apa yg dimasak oleh yeoja tu. Takkan sesekali!

{C} COLD BOY & COOL GIRL [Fanfiction] SVT 원우 JWW | (G)I-DLE 슈화 YSHWhere stories live. Discover now