Megjelent előttünk egy féreglyuk,majd Dabi,Toga és a kezes srác szállt ki belőle.
-Most már letennél?-csak annyit éreztem,hogy valaki megfog a derekamnál és lerak a földre-Köszönöm-fordultam meg és mosolyogtam Dabi-ra.
-[Név] asszem,gyere velem.A szöszit,meg vigyétek be a TV elé-lementünk az alaksorba,ahol a folyosó végén egy szobába mentünk be.Elővett egy bilincset,és annak a kulcsát,ami rá volt fűzve egy láncra.Majd a láncot berakta a nyakamba.
-Ha szökni próbálna-nyújtotta a bilincset is.
Visszamentünk a nappaliba,vagy hova,ahol Bakugou a TV-t nézte.Odaültem mellé és rácsatoltam a bilincset a csuklójára.
-Mit csinálsz?-hőkölt hátra.
-Most már nem szöksz el.
-Melyik adta ezt neki?-nézett hátra vérben forgó szemekkel.
-Chh...Bajod van törpe?-kérdezett vissza Dabi.
Egy ideig elveszekedtek,majd Toga megmutatta a szobámat,ahol aludni fogok.
-És Bakugou-é?-néztem rá a bilincsben mellettem álló fiúra.
-Ez.
-He?
-Ne aggódj,ha akarsz aludhatsz velem,de akkor elszökik ez a mocsok-gondolkodott hangosan.
-Aludhatsz velem is-jelent meg Dabi az ajtóban.
-Inkább,mint az idegbeteggel-indultam el,de visszarántott.
-Felejtős-rázta a fejét-Velem alszol.
-Ugyan gyerekek-jött be Kurogiri,a féreglyuk-Nem csak egy ágy van.
-Nem látok többet-nézett körbe Bakugou.Kurogiri kihúzta azt a fotelet,ami az ágy melett volt,így olyasmi lett,mint egy kihúzhatos kanapé.
-Így megfelel?
-Meg...
Lefeküdtünk AZ ÁGYBA.
-Hé idegbeteg-törtem meg a csendet.
-Mivan?
-Elmondjam kivel volt helyetted Kirishima?
-Nem nagyon érdekel.
-Velem-nem foglalkoztam a válaszával.
-Kajak?-ült fel.
-Jah.Azt is tudom,hogy Kaminari kivel volt.
-Veled?
-Dehogy is,Mina-val.
-He?Most csak kamuzol ugye?
-Szerinted kamuznék ilyenről?-kínos csend lett.
-Amúgy,hogy hogy így ki jössz velük?
-Mármint kikkel?
-A fura fazonnal,meg a másik csajjal.
-Jah,ha elnyerem a bizalmukat,akkor,amikor jönnek minket megmenteni,elfognak engedni,azért cserébe,hogy nem köpünk.
-Hahó,észnél vagy?Elraboltak!
-Csak téged akartak és én voltam olyan jó fej,hogy eljöjjek veled,nehogy unatkozz-felálltam az ágyról,mikor észrevettem,hogy húzom magammal a szöszit-Kelj már fel.
-Nincs kedvem.
-Én viszont szomjas va-visszafeküdt rendesen,mire visszahúzott én pedig,a földön landoltam-Bazd már meg-tápászkodtam fel.Használva a szél képességem lebegtetni kezdtem,majd visszamentem oda,ahol a bár volt-Van csoki?
-Oi.liba.Előbb még szomjas voltál.
-Mindjárt jön Toga meg Dabi.
-És ez hogy jött ide?
-Épp egy boltot rabolnak ki-kaptam ki Kurogiri kezéből a telefont és hívtam fel Toga-t.
-Mit akarsz Kuro-
-Szia,én vagyok [Név].Pls hozzatok nekem valami csokit.
-Rendben,úgy is nekem is kell.Nah szia mentem mert jött pár balfasz-tette le.
-Én is egyszer kipróbálnám a boltrablást-gondolkodtam el,mire Bakugou orrba pöckölt,ami nagyon fájt.
-U.A-s vagy,ha nem zavar,úgy tudom,hogy hősnek tanulsz.
-És?Attól még kipróbálnám-pár perc múlva megjöttek a beszerzők a zsákmánnyal együtt.
-Hogy neked milyen szükségleteid vannak-dobta nekem oda Dabi a tábla csokit.
-Kösziiiii-bontottam ki,majd kezdtem el tömni a fejem.
-Itt van neked is egy törpe.Nehogy elsírd magad,hogy te nem kaptál.
-De vicces vagy basszalak meg-nevetett gúnyosan.
-Toga,te is shippeled a BakuDabi shippet?
-Most,hogy mondod...Jah,ők az egyik kedvenc valós shippem.
-Mivan?-néztek ránk hülye fejjel.[Am,ez kajak megtörtént ma suliba...XD]
-Miért ki a többi?
-Hááát...Az egyik a TomuDabi.
-Ki az a Tomu?
-Jah,Tomura a kezes gyerek.
-Áhh...Értem-lassan Bakugou-val visszamentünk a szobánkba.
-Hé idegbeteg!-szóltam neki,mikor már majdnem elaludt.
-Mivan már megint?
-Akk neked most ki is jön be?
-Nem tök mindegy?
-Had legyek keresztanya.
-Pff...pont te,nem?-még valamit magyarázott,mire én bealudtam.Arra keltem fel,hogy a két ágy közé estem,ahogy Bakugou arrébb húzott.
-Bazd már meg!
-Mivan már?-dörzsölgette a szemét.
-Az bazd meg,hogy megint leestem erről a szarról.
-Talán éjszakára le kéne venni a bilincset...
-Ha leveszem,vagy olyan paraszt,hogy itt hagysz.
-És?Jól kijössz velük nem?
-Az nem azt jelenti,hogy te itt hagyhatsz törpe.
-Oi,liba tudtommal magasabb vagyok nálad.
-Mi lenne ha visszafordulnál,hogy legalább felállni had tudjak.
-És az nekem miért jó?
-Mert nem rúgom szét a segged?
-Amúgy se.
-Miben fogadunk?
-Látod,feltudsz te állni magadtól is-azon voltam megverem,mikor kopogott valaki.
-Ohh...Látom még nem szöktetek meg-nyitott be Dabi-Maradjon is így-emelte fel két ujjával a fejem.A szöszi csak rántott egyet a kezén,mire melléestem-Mindegy,kell valami a boltból?
-Ohh,mehetek veletek?-ugráltam hozzá.
-Felismernének liba.
-Hát,van egy erre képzett emberünk,megtudja változtatni a külsőd.
-Jóh,én megyek.
-Nem gondolod,hogy egyedül mész ugye?-nézett rám Bakugou-Én is megyek.
-Ez eldőlt,gyertek-miután az új külsőnkkel beültünk a kocsiba,Toga hátrafordult.
-Azt nem veszitek le?-mutatott a bilincsre.
-Persze,majd csak azt vennénk észre,hogy van idegbeteg,nincs idegbeteg.
-Igaz,de így nehéz lesz mozogni-odaértünk a bolt elé.
KAMU SEDANG MEMBACA
❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT]
RomansaCRINGE VESZÉLY -Hogy hogy érzem magam?Megtörve...----- Sziasztok!Ez egy Bakugou Katsuki x Reader story. Remélem tetszeni fog!