Z deníku Teresy Monroe

28 4 1
                                    

6.11. 2017

Dala jsem se do běhu. Za pět minut mi začínala škola a já nestíhala. Prolítla jsem dveřma až se z nich málem vysypalo sklo a pádila po schodech nahoru. Nestihla jsem se ani pozdravit s mojí kamarádkou Asheley a začala hodina matiky. Když konečně skončila a já kupodivu stále žila, dala jem se do sdělování horkých novinek.

Učení jsme dostali nad hlavu, takže už dvě hodiny doma sedím nad úkolama a ani jsem si nevšimla, že někdo zvoní. Půjdu se tam podívat a potom to dopíšu.

o (cca) 2 hodiny později:

 Přišel si pro mne můj milovaný Marcus, abych šla ven a tak jsem, úkoly neúkoly, šla. Ale udělala jsem chybu. Pokud je jeho koníčkem lámání srdcí mladým a nevinným dívkám, tak se mu to dnes povedlo.

Začalo to všechno tak hezky. Seděli jsme na lavičce v tichém koutu parku, pohledy upřené na nebe, když mě chytl za ruku. Srdce mi divoce bušilo a já se tak moc chtěla dostat ještě blíž k němu, až mě z toho svrbělo celé tělo. Nemusela jsem čekat dlouho a mé přání se vyplnilo. Marcus se ke mě naklonil, až mě jeho dech lechtal na tváři a pak se to stalo. Jeho rty přilnuly k těm mým. Těžce jsem vdechovala jeho vůni. Rukou jsem mu zkušeně zajela pod bundu a i on svými dlaněmi přejížděl po mých zádech. "Miluju tě,"  vydechla jsem do jeho úst. Když dlouho nepřicházela odpověď, odtáhla jsem se a podívala se mu do očí. Znovu chytl mou hlavu do dlaní a chtěl mě políbit, ale já se mu vysmykla. Nechápavě se zamračil. "Co se děje?" "MILUJU TĚ!" zopakovala jsem hlasitěji. "A co má být?" řekl vyhýbavě. " A co má být?!" odfrkla jsem si. Do tváří se mi nahrnula krev. V tu chvíli se ve mně vzedmul vztek. Vždyť on právě odbil mé vyznání lásky! uvědomila jsem si. Nevydržela jsem to a vrazila mu facku. Marcus se překvapeně chytil za tvář. Zvedla jsem se se slzami v očích a odběhla pryč. Nejradši bych ho už nikdy neviděla. Jak jsem jen mohla být tak naivní? Tohle se však nebude víckrát opakovat. Od zítřka začínám nový život.

(7.11.2017 - Nikdy by mě nenapadlo jakou jsem měla pravdu... )

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 19, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Časová smyčkaKde žijí příběhy. Začni objevovat