🐱 Jimin szemszögéből
Ahogy kiértem a teremből, rögtön Jungkook-ot kezdtem keresni.
Hirtelen elsötétül minden, ugyanis két nagy tenyér takarta el a szemem. Kicsit megilyedtem, de amikor meghallottam a jól ismert hangot, nagyot dobbant a szívem.-Szép jó reggelt, szerelmem. -suttogta a fülembe, mire én jól esően megborzongtam.
-Neked is szívem.-mondtam mosolyogva,majd megfogtam a kezét,és elhúztam a szemem elől.
-Szeretlek.-suttogta,majd átölelte a derekam.
-Én is szeretlek!-mondtam,majd a fejem a vállára fektettem.
-Ma anyámék elutaznak egy hónapra Amerikába.- mondta széles vigyorral.
-És??-kérdeztem értetlenül.
-Ja amúgy anyám se lessz otthon, mert vissza kell mennie a klinikára. Kb. 1 hónapot oda lesz. -mondtam, majd felé fordultam.
Aztán egyszerre mondtuk ki.
-Szabad a lakás 1 hónapig.-mondtuk ki boldogan, és már most alig vártuk hogy vége legyen a sulinak. Ugyanis holnaptól kiadják a téli szünetet.
3 órakor ki jöttünk a suliból, mert a tanár rosszul lett.Haza engedték az osztályt, Jungkook-al bementünk egy kávezóba, én megettem egy csoki torta szeletet,ő pedig megivott egy kávét.
-És...mihez fogunk kezdeni ebben az egy hónapban?-kérdeztem, miközben lenyaltam a maradék csokit a villáról.
-Majd kiderül kiscsibém...-mondta,egy féloldalas vigyor kíséretében.
-Na de nyuszi.-pirultam el fülig, majd el fordultam és a padló mintáját kezdtem tanulmányozni.
-Gyere menjünk Chim.-mondta, majd megfogta a kezem,és elindultunk a pénztárhoz fizetni.
Telefonáltam anyának,hogy ne várjon,mert Jungkook-nál alszom.
-Jungkook.-szóltam halkan.
-Igen szivem?- kérdezte,majd minden figyelmét rám fordította.
-Nem eszünk valamit?-kérdeztem,majd leültem mellé.
-Ha éhes vagy életem,ott a hűtő és szolgáld ki magad.-mondta,majd hátra dőlt a kanapén.
-De én nem itthon vagyok.-néztem rá nagy szemekkel.
-Gyere na.-mondta vigyorogva, majd felállt,és a konyhába húzott.Megállt a hűtő előtt és nézelődni kezdett.
-Mit kérsz?Van pizzának való,de ha kell rendelhetünk is,van nutella,palacsinta,ki rántott hús, meg mellé köret is van...Szóval válogathatsz.-mondta majd felém fordult.
-Azt hiszem mindenből kérek egy kicsit.-mondtam, mire Jungkook már készítette is elő a kaját nekünk. Megebédeltünk, majd felmentünk a szobába kicsit pihenni.
-ChimChim...-törte meg a csendet,Kookie.
-Igen?-kérdeztem,majd ásitottam egyet.
-Akarlak!-mondta,mire én teljesen lefagytam,és ahogy ásitottam,úgy maradt nyitva a szám is.18+-os rész következik.
Ha elolvasod azért már nem vállalok felelősséget.Jungkook szemszögéből. 🐰
Alig vártam már hogy el jöjjön ez a pillanat.
Karácsonykor úgyis egyedül lennék,de most hogy itt van nekem Jimin,ez a veszély már nem fenyeget.
Felültem az ágyon,és a mellettem fekvő gyönyörűségre pillantottam.Egyszerűen nem bírok betelni a látványával.
Az csillogó szempár,az a sejmes bőr,azok a húsos,csókolni való ajkak. Amik annyira hívogatnak,és már annyira hiányoznak. Nem bírom. Engedek a csábításnak,és elkezdek közelebb hajolni,de ő a mellkasomra teszi pici tenyerét, és megállít.
-Mi a baj? Nem akarod? Vagy neked nem hiányzik?-kérdeztem zavarodottan.
-De! De igen. Csak...ilyenkor mindig zavarba jövök. Egyszerűen nem tudom,hogy tudtál egy ilyen ronda srácba beleszeretni,mint én?-mondta, mire én össze ráncolt szemöldökkel hallgattam végig.
-Kicsim..miről beszélsz?
Ki itt a ronda?-kérdeztem kicsit megemelve a hangom.
-Kizárt dolog hogy Te...az én gyönyörű Mochi-m,ronda legyen!
Nekem te tökéletesen gyönyörű vagy!És csak ez számít. Más véleményére teszek magasról.-mondtam,majd végre elkaptam és erősen megcsókoltam.A szívemet,a lelkemet,és minden Jimin iránt érzett szerelmemet, beleadtam ebbe a csókba.
CZYTASZ
Érted élek!❤🔐/BEFEJEZETT/
RomansPark Jimin! Csak egy hétköznapi srác. Olyan mint a többi! Jimin nem ismerte az apját. A szülő falujukból elköltöztek az anyjával egy nagyobb városba. Szerette a város könyvtárát. Így találkozott Jeon Jungkook-al! És innentől gyökeresen m...