„Chalani, môžete mi vysvetliť čo sa to tam vonku deje?" pozrel sa na ostatných Harry a čakal akékoľvek vysvetlenie. Všetci stáli obstúpení okolo pohovky ako bohovia pomsty a mračili sa na akéhosi chalana v čiernych okuliaroch.
„To by sme radi vedeli aj my" odpovedal mu blonďák. Mňa si ako naschvál tento krát nevšimli. Pretlačila som sa pomedzi nich dopredu a sadla si vedľa toho chalana. Bez slova som mu pomaly dala dole okuliare, bol mi akýsi povedomí.
„Lola?" keď sa ozval okamžite sa mi vybavilo meno a všetko čo som o ňom doteraz vedela.
„Louis" objala som ho. Harry na nás pozeral ako na prízrak.
„Ty si ho pamätáš?" opýtal sa šokovane.
„Na ten jeho hlas sa nedá zabudnúť" usmiala som sa.
„Tak Louis, teraz nám láskavo vysvetli čo si zase vyviedol" obul sa do neho Harry.
„Nič" odpovedal jednoducho Louis.
„Môžem?" pozrela som na Louisa a on jemne prikývol. Chytila som ho za ruku a odvliekla do kuchyne. Neviem síce ako som si pamätala kade ho mám ťahať ale vedela som to.
„Sú tu lebo si včera pil a nejako sa ti to vymklo z pod kontroly, však?" hľadela som mu priamo do očí.
„Ako to vieš?" pozrel na mňa šokovane.
„Videl si sa v zrkadle? Vyzeráš hrozne. Prečo si pil?" začala som čo najmilšie.
„Hm, ty vieš človeka povzbudiť. Pohádal som sa s El ale už je to v poriadku. Včera sme si to vysvetlili a boli sme to tak trošku osláviť no a teraz sú tu, proste sa to vymklo z pod kontroly" vysvetľoval.
„Prepáč, ale je to pravda, vyzeráš príšerne a čo sa týka tých tam mal by si im to povedať. Majú právo vedieť čo sa stalo" kyvla som hlavou smerom do obývačky a usmiala sa.
„Veď ja viem, ale nechcem im pridávať starosti. Liam sa o teba stále bál, Harry bol stále s tebou, Zayn bol pri Perrie keďže bola teraz dosť chorá a Niall? Ten sa bál, že príde o Liama a najnovšie už má svoju Cher" vysvetľoval mi ďalej so sklonenou hlavou.
„Neviem síce ktorý je ktorý, ale nevadí. Musíš im to povedať, oni to pochopia. Veď nič hrozné sa nestalo" zdvihla som mu hlavu a usmiala sa.
„Dobre, tak ja im to teda poviem, ale budeš pri mne? A budeš ma držať za ruku?" pozrel na mňa prosebne.
„Samozrejme. A ty mi ich potom predstavíš, dobre?"pozrela som na neho prosebne teraz ja. Dohodli sme sa teda na malom obchode.
Chytila som ho za ruku a ťahala naspäť do obývačky. Postavili sme sa pred chalanov a Louis akoby zamrzol. Jemne som do neho buchla a pohladkala ho palcom po ruke.
„Chalani, chcem sa vám ospravedlniť za to, že vonku je teraz také peklo ale včera sa mi to vymklo z pod kontroly" rozhovoril sa Louis ale hľadel do zeme.
„Čo sa stalo braček?" ostal nepokojne stáť Harry.
„Pohádal som sa s El, ale už je všetko v poriadku tak sme boli včera piť a vzniklo z toho toto" ukázal smerom von.
„Prečo si nám nič nepovedal?" opýtal sa ho chalan s tetovaním na ruke.
„Liam, nechcel som vás zaťažovať" aha takže toto je Liam.
„Prosím ťa prestaň, dobre vieš, že mňa nikdy nezaťažuješ" pozrel na neho Harry a nežne ho objal. Louis sa na neho zavesil a nechcel ho pustiť. Stála som tam ako soľný stĺp, sama, tak som sa začala pomaly vzďaľovať. Bohužiaľ si ma všimol ten blonďavý.
ESTÁS LEYENDO
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanficKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.