-ilke'nin ilacı-

58 1 0
                                    

İlke'nin Ağızından :

Uyuyordum. Cesur hoca beni uyandırana kadar..

"İlke iyi misin ?"

"İyiyim hocam bi sorun yok."

"Titriyorsun İlke bi sorun var."

"Hocam lavoboya gidebilir miyim ?"

"Tamam git yanına bir arkadaşını göndereyim mi ?"

"Gerek yok hocam sağolun..."

Hızlı adımlarla sınıftan çıktım. Herkesin bana bakmasından nefret ediyorum. İçimden o an tüm sınıfa bağırasım geldi. Her neyse değerli sesime yazık olur. Lavoboya vardığımda tuvaletlerden birine girdim krizim tutmuştu yine. Bir an önce kullanmam gerekiyordu onu. Eteğimin cebinden paketi çıkardım ve ilacımı (İlke uyuşturucuya ilaç diyor arkadaşlar) içime çektim. Bu çok güzel bir histi. Ama eksik ve yarımdı bu his. Okulda olduğum için çok az kullanıyordum ilacımı. Kimsenin bilmesini istemiyordum. Yoksa Selim yani babam olacak o herif öğrenirdi ve beni asla rahat bırakmazdı. Lavobodan çıktım ve sınıfa girdim. Yine o lanet gözler üzerimdeydi. Hızlıca yalnız oturduğum sırama geçtim.

Cesur hoca ne oldu der gibi suratıma bakıyordu.

"Midem bulandı ve bende kustum hocam." Tamam yalancı ve çok açık sözlü bir kız olduğumu kabul ediyorum.

"Şimdi iyi misin İlke istersen hastaneye git."

"Gayet iyiyim hastaneye gerek yok."

"Peki sen bilirsin. Evet arkadaşlar kaldığımız yerden devam edelim derse..."

  Fizik dersinden nefret ediyorum ama bu adam gerçekten dersi iyi anlatıyor. Bende dersi dinlemek isterdim ama kafam hoş olduğu için gerek duymadım. Zil çaldığında herkes evlere dağılmaya başladı. Bende okulun bahçesine çıktım ve arabama atladım. Yavaş bir şekilde arabamı sürdüm. Evime geldiğimde arabamı park ettim ve çantamdan anahtarı çıkardım. Kapıyı açıp hemen odama çıktım. Sadık kulaklığımı kulaklarıma geçirdim. Duman grubundan "Ah " şarkısına eşlik ettim. Çalışma masama geçip geometri testi çözmeye başladım. Evet inek öğrencilerdenim Çünkü geleceğimi düşünmek zorundayım. İlerde Selim' e muhtaç olmak istemiyorum.

MULTIMEDIA'DA İLKE VAR :D KREPYIĞINLARIM BU BÖLÜMÜ OKUDUĞUNUZ ÜZERE SIRF İLKE' YE AYIRDIK AMA İNANILMAZ ŞEYLER OLUCAK TAKİPTE KALIN ;)

SOL ANAHTARIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin