Dvadeseti Dio

8.1K 270 11
                                    



Dani bez nje bili su pakao. Razapet između dve vatre.

Između ljubavi i sigurnosti. Zaštite za istu.

Elena je žena koju sam zavoleo. Jedna žena koja ima moje srce. I posljednja.

Ona je moja najveća slabost.

Od kad sam saznao da je trudna pokušao sam da ju zaštitim najbolje što umijem. Nisam mario za posljedice. Ali sad uviđam da sam pogrešio. Deset dana bez nje, bez njenog osmjeha, glasa, pogleda. Deset dana hladnog kreveta. Kreveta bez nje. Odvela je i Nikolaja sa sobom. Našeg sina.

Vjerovatno bih šiznuo, ali znam da će Armin da ih štiti. Pustio sam je jer znao sam da ce se vratiti. Samo nisam mislio da će mi to tako teško pasti. Ja ne umijem bez nje. Za ovih nepunih godinu dana, toliko sam navikao na nju. Toliko mi prija. Toliko je uključena u sve segmente mog života.

Zna sve moje mane i ne prigovara. Prihvatila me zajedno sa njima. Zna sve moje navike. Zna šta volim, a šta ne. Sve zna. I u stopu me prati.

Uvidio sam svoju grešku i bez da mi je ona kaže. Znam da sam pogrešio kad sam je izolovao, zbog zaštite. Shvatio sam da smo mi zajedno najbolji. I najsnažniji.

I to upravo u teškim trenucima čovjek shvati. Koliko mu je neko bitan i koliko u stvari griješi misleći da radi ispravno.

Upravo sad shvatam koliko mi treba i koliko mi je nedostajala.
Sad dok se borimo za prevlast na putu do naše spavaće sobe.

Ona je sve što mi treba. Ona i naš sin.

Ljubimo se. Elena mi glasno ječi usta, ali ne prestaje da me ljubi. Svlači mi sako sa ramena, a zatim izvlači košulju iz pantalona.

Umrsim ruku u njenu kosu i povučem ukosnicu puštajuci da joj plava kosa pada niz leđa.
Polako mi otkopčava košulju dok ja povlačim rajfešlis njene haljine. Koža joj je tako meka i topla pod mojim dodirom.

Cimne naglo moju košulju i dugmad se razleti na sve strane. Svuče je preko mojih ramena puštajući da padne na pod. Strastveno je ljubim dok joj jezikom istražujem usta. Polako mi prstima prelazi po grudima. Njen dodir na mojoj goloj koži pali samo još veću vatru.

Ooh Elena.

Hvatam je za ramena kako bih joj skinuo haljinu, zavlačim prste ispod njenih bretela i polako milujući joj ramena spuštam bretele. Puštam da haljina padne na pod.

Ljubim je od vrata do ramena pa preko ključne kosti do njenih grudi. Kita mi već zateže pantalone. Ona ječi od mojih dodira, spušta ruke sve niže do mog pojasa. I nestrpljivo pokušava da ga što prije otkopča. Šakama joj obuhvatim grudi. Ima prelijepe grudi. I osjetljive su.

"Tako si prelijepa." - šapućem joj na uho. Izlaže mi svoj vrat i gura grudu u šake.
Ruka mi prelazi po napetoj kiti koju je oslobodila pantalona. Njen dodir preko tkanine mojih bokserica, izluđuje me. Tako dobar da se ne strpljivo guram ka njenim dlanovima.

Povlačim joj bradavice između palca i kažiprsta, nježno a potom ih štipkam. Elena glasno stenje dok se krute i izdužuju pod mojim prstima.

" Želim da te čujem. Tako." - šapućem joj. Kleknem ispred nje pa joj povučem bjele čipkane gaćice.

Počinjem da je ljubim od pupka naniže i dolazim do cilja, njena intima. Polako zaronim usname među njene noge što je natera da spusti ruke na moja ramena pridržavajući se. Ljubim je. Jezikom razdvajam njene usmine, a ona sve glasnije stenje i dahće.

Naša poza u ogledalu izgleda tako jebeno erotično. Kita mi je pred pucanjem, ali ne odustajem. Nastavljam da je ljubim i naglo joj zasisam klitoris. Glasno uzviknu i noge joj se krute.

Želim je što prije, kita me već boli od potrebe. Podignem se i skinem bokserice, pa je polako spustim na krevet, ljubeći je. Uvija se, dahće, stenje, i samo me još više pali. Širim njene noge i smještam se između njih. Milujem joj bok i stomak. Spuštam dlan između njenih nogu, još više nadražavajući ju. Guram dva prsta u nju, a ona glasno zaječi. Topla je i meka. Širim je samo za sebe. Vlažna je. Koža uz kožu. Spremna je. Zadirkujem je svojom kitom.

"Želim da te vidim. Otvori oči." - Elena gleda u mene. Zjenice su joj proširene i u njima vidim samo golu želju.

Polako klizim u nju, gledajući je u oči. Zastanem. Osjećam je. Svuda u sebi i oko sebe.
"Moja si Elena."- naginjem se i ljubim je. Polako se izvlačim iz nje, ne žurim. Želim da me osjeti. Svaki moj milimetar. Uživam u njoj. Dajem si vremena. Elena polako zatvara oči dok se zajedno pomjeramo. Izlazi mi u susret i mješa karlicom. Ubrzavam. Treba mi još. Još nje. Potreba me razara. Volim je. Ispušta tihe zvuke koji me podstiču, vodeći nas ka vrhu. Zajedno. Njeno lice u ekstazi, sam pogled na nju kako se gubi, gotovo me dovodi do svršavanja.

Elena krikne i počne da svršava, izgovarajući moje ime. To me savlada i počinjem i sam da svršavam, dugo i snažno, produžavajući njen orgazam do zanjih granica izdržljivosti.



Ležim, glava mi je na njenim grudima. Slušam kako je srce kuca. I ništa na svjetu ne bih mjenjao za ovo blaženstvo i srecu koju trenutno osjecam.

Ona je moj dom. Poslije napornog dana. Moje utočište. Bjeg od surove stvarnosti. Ona je moja žena.

Ponekad se pitam čime sam je zaslužio? Toliko razumna da se zapitam odakle joj tolika snaga?

Tako ne nametljiva, skromna i pouzdana. Jaka i uporna. Spremna na borbu bilo kad i bilo gdje.

I sad dok ležim na njenim grudima, toliko ne sebična. Mazi me. Ruke su joj u mojoj kosi. Šutimo.

Ona je moj spas. Sa tom misli sam utonuo u san.



______________________________

Još epilog i gotovi smo..

Ne zamjerite na greškama. ❣

plavaDjevojka_

Tajna njenog pogleda 🔚Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang