💐Bab 6

12 2 0
                                    

"Syg,ni Photoghaper dh smpai ni!" Datin Haliza menyentakkn perbualan ank mnantunye.

Serentak mereka menoleh ke arh Najwa Syahirah yg sdah bertakung air mata.

"Najwa..." Gumam Faid Harriz apabila terpndg wjah kekasihnye yg dicuranginye.

"So,dia lh..." Kata Najwa Syahirah smbil mmndang ke arh pengantin perempuan.

Faid jga memandang isterinye.

Najwa Syahirah tersenyum pahit.

"Aunty terima kasih sbb dh bkk mata sy utk tgk prangai sbnr jntn ni...maaf sy xblh nk ambik job ni." Mohon Najwa Syahirah kpda Datin Haliza.

Dia segera mnyalami wnita tersebut lalu mengucapkn tahniah kpada pengantin perempuan.

Dia hnya menjeling wajah jntn keparat yg dh hncurkn hatinye lalu sgera brlalu ke tmpt letak keretanye di parking.

Najwa Syahirah hnya merenpuh semua org yg menghalang laluannye.

Msuk shaja ke dalam kereta, Najwa Syahirah bersandar pda stereng keretanye smbil teresak esak.

Tdak dihiraukn air mata yg mengalir di pipinye.

"Jntn xgunaaaa!" Jeritnye geram smbil menghentak hntak stereng keretanye.

Seketika slps dia sedikit elok terus dia menghidupkn enjin dan memecut lju membelah jalan yg agak lenggang itu.

Smsa sdg mmandu , Iphone7+ nye berdering minta diangkt namun dia hnya mmandang skilas sblum terus mmecut lju.

'Faid Harriz💜'

Itulh nma pemanggil nye.

Dia perlu segera pulang ke studio.

Tnpa mengendahkn nyawanya dia terus mmecut lju .

Sesaat kemudian, muncul lori dri hdapan. Najwa Syahirah yg xdpt bertindak tangkas membelok keretanye lalu merempuh penhadang jln.

Darah mngalir keluar dri kepalanye serta bdn nye yg sengal menyebabkn Najwa Syahirah tdak dpt bergerak.

Tdak lama kemudian,muncul seorg wanita cba memapahnye kluar dri kereta tersebut.

Dia hnya mmpu tersenyum twar sblum matanye tertutup rpt.

Jeritan org disekelilingnye tdak diendahkn.

Datang & PergiWhere stories live. Discover now