💐Bab 8

15 2 0
                                    

4 Thun kemudian...

Rmh agam Tan Sri Malik meriah dan riuh dgn kehadiran sanak  saudara dri jauh yg dtg pda hri pertunangan ank perempuan nye.

Najihah Arissa tersenyum melihat kemeriahan rmh milik kluarga angkt nye.
 
Dia merupakn seorg ank angkat dlm keluarga ni stlah bertemu dgn Puan Sri Nasuha 3 thun lalu stlh tersedar dri koma di hospital milik kluarga itu.

Puan Sri Nasuha tlh jtuh syg kpadanye lalu mengambil keputusan utk mnjdiknnye ank angkat mereka.

Najihah Arissa tlh bertemu dgn abg kandungunye sebulan lalu.

Bkn main lgi buat drama air mata kt Pavillion aritu.

Hmpek xgna 😂😂😂

Kk sis grau je jgn mrahhh

Muka nye jga terpaksa dibedah krana hncur teruk akibat kemalangan bbarapa thun lalu jdi pda mulanye abgnye skar percaya nmum stelah mlakukan ujin DNA brulh abgnye mmpercayainye.

"Bahhh!" Sergah seseorg dri blkg.

"Oh mak aku cntikkkk!" Latah Najihah Arissa.

Najmi Syahiran ketawa terbahak bahak mendengar latah adiknye.

Dia sndiri xsangka kehadiran smula adiknye stlah 4 thun disangkakn mati mmbawa snar baru dlm hdup insan bernama Najmi Syahiran.

Najihah Arissa yg terkejut tdi trus mncubit ksar lengan sasa abgnye.

Dia blum mmberitahu tntng abgnye kpada keluarga angkt nye jdi mereka menyangka Najmi Syahiran itu ialah kekasihnye.

Dia trasa gmbira apabila abgnye nenerima dirnye yg bru.

"Oiii pasangan bhagia! Udah ii ler tu gurau nye tlg akak ni ." Laung Qaisara Qistina.

Serta merta mereka berdua menoleh ke arh Qaisara Qistina.

"Alaaa....sbrlh xpuas lgi niii!!" Bentak Najihah Arissa mnja.

Najmi Syahiran hnya tersipu malu.

Datang & PergiWhere stories live. Discover now