💐Bab 9

14 2 0
                                    

Suasana majlis pertunangan S Qaisara Qistina amt neriah dgn kedtgan keluarga pihak lelaki.

Najmi Syahiran dan Najihah Arissa pula sbuk bermanja di khemah.

"Abg...nk lauk tu." Kata Najihah Arissa smbil menunjuk ke arah aym msk merah.

Najmi Syahiran hnya mengambil lauk itu dan diletakkan didlm pinggan adiknye.

Spnjang majlis tersebut, mereka berdua hnya bertempel dan langsung xberenggang.

"Oi! Korang ni dri tdi lagi dk bertempel je...xnk berenggang ke cik abg oi lyn adik akak ni?" Perli Qaisara Qistina smbil ditemani tunangnye Haziq Hafifie.

"Hehe...jeles ke?" Usik Najihah Arissa pula.

Qaisara Qistina mencebik

"Eleh...xde maknanyeee." Balas Qaisara Qistina.

"Assalamualaikum..." Sapa sepsg suami isteri kpada mereka.

"Broo! Masuklh dlu. How's life now?" Tnye Haziq Hafifie kpada slh seorg rknnye.

Najihah Arissa mendongak mmandang gerangan tersebut.

Tergamam dia saat bertentang mata dgn gerangan tersebut ttapi dia pura ii biase.

"Eh Najmi! Buat apa kt sini?" Kata Faid Harriz smbil berjabat tgn dgn Najmi Syahiran.

Najmi Syahiran hnya mnyambut hluran tersebut tnpa riak.

"Kau sihat skrg?" Tnye Faid Harriz mesra smbil tersenyum.

Najmi Syahiran hnya mengangguk kemudian menoleh ke arh Najihah Arissa.

Najihah Arissa jga menoleh ke arh nye smbil tersenyum kelat.

Najmi Syahiran memeluk bahu Najihah smbil menyandarkn kepala adiknye di dada bidangnye.

"Mak ai! Dua ekor ni aku terajang jgk kang! " Ugut Qaisara Qistina.

Najihah Arissa dan Najmi Syahiran hnya mencebik kmudian menjelirkn lidah kpada Qaisara Qistina.

Faid Harriz pula msih terpegun dgn kejelitaan Najihah Arissa.

Datang & PergiWhere stories live. Discover now