Jungkook en Larissa hebben al een tijdje. Haar ouders zijn woedend dat ze is weggelopen. Larissa en Jungkook zijn al een aantal keer bij de ouders van Jungkook geweest en dat vonden ze heel leuk. Het afgelopen jaar was leuk Alle families van de Jongens waren bijeen gekomen maar ook de ouders van Larissa waren gekomen ze hebben alles op z'n kop gezet. en nu blijkt het dat Larissa haar ouders Jungkook zijn ouders bedreigen. Daardoor is ruzie ontstaan niet alleen tussen de families maar ook steeds vaker tussen Larissa en Jungkook.
Larissa pov.
Ik zit bij Jin en Namjoon op bed. "Hey het komt wel goed, hij draait wel bij." Zegt Jin en Namjoon geeft mij een knuffel ik gaap even en kijk op de klok. "Je kan hier slapen bij ons kleintje." Jin geeft mijn pyjama als teken dat ik moet gaan slapen. Ik weet niet of ik zo kan gaan slapen ik heb fikse ruzie met Jungkook dat het zelfs uit is gegaan. Ik kleed me om in de badkamer als ik uit de badkamer kom zie ik Jungkook staan hij kijkt me aan zonder enige emotie en ik loop langs hem heen naar de kamer van Jin en Namjoon. Ik zie nog dat hij mij na kijkt en dan sla ik boos de deur dicht. en glijd er een traan uit mijn ooghoek. Misschien is het beter om te zeggen tegen mijn ouders over 'terug gaan' en zeggen dat het uit is. "Jin Namjoon ik heb jullie hulp nodig." Zeg ik. "Ik ga weg, ik ga niet terug naar mijn ouders, maar ik ga naar Amerika met jullie zal ik contact houden maar Jungkook zal ik vol op negeren. Mijn ouders, het enige wat ik ze zal sturen is dat het uit is en dat ze blij mogen zijn dat ik weg bij hem ben. Dat ik niet mee terug kom." "Het is oké, Ik weet dat de jongens er ook zijn en zich er dus over je zullen ontfermen." Zegt Namjoon en slaat een arm om me heen. "Dank je Appa, Gomawo (Dank je wel)." Ik bel de jongens en vertel wat er gaande is. De jongens helpen mij ook met het zoeken van een huis daar in de buurt, er staat toevallig een huis in hun straat vrij. Ik sla de gegevens op zodat ik morgen gelijk kan bellen en alles kan regelen. "Larissa over drie dagen staan wij op het vliegveld om je op te halen." Zegt Austin ik bedank hun en hang dan op. "Jungkook gaat spijt krijgen dat hij jou zo heeft behandeld. "Zegt Jin. Ik knik en laat me vallen op mijn kussen en val als een blok in slaap.
Jeon Jungkook pov.
Ik loop de trap af, gisteren ging lekker heb weer eens ruzie lopen maken met Larissa ach ja ze verdient het. Het doet me niks dat het uit is. Als ik de woonkamer in kom zie ik Larissa die loopt te bellen. Ik zie de rest van de jongens doelloos voor hun uit zitten te staren. "Wat is er met jullie gebeurd?" Vraag ik " Gewoon slecht geslapen." Hoor ik Yoongi boos zeggen en een voor een vertrekken ze weer naar boven. Oké, die hebben slecht geslapen. Ik zie een smile op Larissa haar gezicht "Ja dank u, ja ik ben er over twee dagen." Hoor ik en dan rent ze naar boven "Eomma, Appa!" "Ja!" hoor ik Jin en Namjoon al weer zeggen. Wat voor roddel zal ze nou weer verspreid hebben.
Kim Namjoon pov.
"Oké nu iedereen hier is. Zal ik maar gelijk met de deur in huis vallen." "Ik, Larissa en Jin gaan op zoek naar een huis voor Larissa en dat kan nog wel even duren dus wij zijn vanaf morgen weg we weten niet wanneer we terug komen. Management weet er van." Zeg ik. Ik zie dat de rest het goed vind en Jungkook ja die interesseert het geen eens "Hopelijk vind je snel wat." Zegt Jimin "Ik hoop het ook jongens." Zegt Larissa. "Dus ik moet al mijn spullen al verhuis klaar hebben zodat als ik een huis heb er gelijk naartoe kan verhuizen." Zegt Larissa. Iedereen knikt. "Als je ons nodig hebt moet je het maar zeggen." Zegt Hoseok. Larissa knikt en na het eten gaat ze naar boven en gaat ze denk ik alvast inpakken.
Larissa pov.
Ik loop de kamer van Jungkook en mij binnen met een verhuisdoos. "Moet het dan echt zo eindigen. Hij toonde niet eens interesse." Ik pak mijn spullen bij elkaar en doe alles in de dozen. Die avond loop ik samen met Yoongi en Hoseok buiten door het park er ligt een beetje sneeuw. De reden dat we buiten lopen is niet echt leuke, Jungkook heeft het Jimin en Tae verteld en die geloven hem. Er is een heftige ruzie ontstaan en Namjoon en Jin zijn weg gegaan en ik,Yoongi en Hoseok zijn ook weg gegaan. Morgen vertrekken Namjoon, Jin en ik naar Amerika. geen van de jongens weet het maar ik weet dat ik het deze twee jongens wel ga vertellen. "Guys, ik moet wat bekennen." "Wat dan." Zegt Hoseok die ineens serieus word. "Namjoon, ik en Jin gaan naar Amerika zodat ik weer 'thuis kan komen' Ik zal het hun en jullie wel laten wat het adres is dan kun je me bezoeken als jullie op tour zijn." Yoongi en Hoseok stoppen met lopen. "Amerika. Larissa dat is nog wel een eindje." 'I know. Maar ik kan niet hier blijven niet met hem in mijn buurt." "Ik begrijp je." Zegt Hoseok en geeft me een knuffel. Hopelijk ben ik snel van deze ellende af.
JE LEEST
Together Famous Ft. Jeon Jungkook (Dutch Fanfiction)
FanfictionLarissa had vroeger een beste vriend. Jeon Jungkook. Op haar derde is ze met haar ouders naar Nederland verhuist omdat zij vonden dat Jungkook een slechte invloed zou hebben op haar. Nu 14 jaar later zit Larissa al negen jaar in de beroemde coverba...