" naemi.. jomlah rehat , kita gi makan ! nom nom nom "
jungkook buat gaya makan sambil menarik-narik baju aku. aku letakkan kepala atas meja , penat. penat tahan mata tengok adegan sweet jimen dengan yubij eh silap yura.
aku mengeluh panjang sambil menutup mata. " tak nak... kau pergilah rehat. aku nak tidur. " aku tepis tangan jungkook dan sorokkan tangan bawah meja. jungkook masih tak puas hati , habis rambut aku ditarik-tariknya.
aku ketap bibir , " ee yelah yelah ! harini je ! silap-silap tak makan aku sebab jamah scene sweet jimin dengan yura je ! " aku bangun dan tarik tangan jungkook keluar dari kelas.
" hehe yay ! ni yang makin sayang nih ! " badan aku dipeluk erat jungkook sambil berjalan menuju ke kantin.
sampai je kantin , nak termuntah aku tengok yura suapkan sesudu bubur kedalam mulut seksi jimin. " eh siallah , sepatutnya aku yang duk suap dia. apa ke bodoh tikam belakang "
orang yang duduk rehat dikantin tersedak dengar aku mencarut dekat pasangan PALING SWEET ABAD INI. siap ada fans club bagai , ugh eUW
" ish kau ni naemi. jap aku pergi beli bubur kejap eh lepastu aku suap kau then lap bibir comot kau guna bibir aku. ha cliche gitu " bebel jungkook yang jelas dah fedup dengan aku.
aku bermain jari sambil merenung tajam kearah pasangan sawit tu , sampai tak sedar jungkook dah duduk depan aku. kepala aku ditolaknya supaya memandang kearah dirinya.
" kau pandang diorang sekali lagi , aku jerit yang kau suka kentut tak bertempat. sekarang aaa bukak mulut.. "
tanpa banyak songeh , aku bukak mulut dan makan suapan yang diberi jungkook.
sweet jugak en ? hiks
❀❀❀
nak abis dah nii ayokkjimin ; hey readers tercinta ! banyak ngumpat eh pasal aku *blekmun*
YOU ARE READING
[C]retweet. ➴ pjm
Storie brevi+ dapat 100 retweet, aku confess dekat crush aku ;) start : 17 Dec 18 end : 25 Dec 18 《 chimquito PRESENTED 》 《 starring by PARK JIMIN 》 shoutout to @gguckoo for the beautiful coverr ! (=^・ω・^)y=