Heran'ın karşısına geçer ve "Kes artık!" diye bağırarak vampir dişlerini gösterir.
***
Arka da olan ve bitenleri izleyen çocuklar büyük bir şok geçirmişlerdi. Heran'da öyle. Yoongi ne yaptığının sonradan farkına varmış ve çok tedirgin olmuştu. Evet amaçları zaten Heran'ın kanını emmek ti ama bunu bu kardar hızlı ve o canlı iken yapmayacaklardı.
Heran yaklaşık 1-2 dakika Yoongi'nin suratına baka durdu. Her şeyin yavaş yavaş farkına vardıktan sonra ki an daha beterdi. 120dB'lik bir çığlık karşıladı çocukları. Olabildiğince boğazını yırtıyor, her saniye sonra daha fazla bağırıyordu.
Yoongi ne kadar çok sakinleştirmeye çalışsa da asla susmuyordu. Ta ki boğazı gerçekten yırtılıp gıcık tutana kadar. Öksürüklere boğuldu , neredeyse nefes alamayacak hale geldi. Onun bu haline anne yüreği dayanamayan Jin hızlı adımlarla çantasının yanına gidip, içinden bir şişe su çıkarttı.
Aldığı suyu kavradığı gibi Heran'a götürdü. Öksürmeye birkaç saniye ara verdikten sonra kafasını kaldırıp Jin'e baktı. Zararsız görünüyordu. Önce biraz korktu, suyu almaya çekindi. Jin mimikleriyle suyu almasını ısrarla anlatıyordu. Ve sonunda suyu aldı. Yudum yudum , sindire sindire suyu içti. Yoongi Jin'e teşekkür etti.
Korku dolu gözleriyle etrafı inceleyen ve ses bile çıkarmayan çocukların suratını süzdü. Heran, Jin'e odaklanmış bakarken kadraja Yoongi'nin girdiğini fark etti. Yoongi derin bir nefes aldı ve söze girdi;
Y; Lütfen sakince dinle beni ve çığlık atma. Boğazın yeterince yırtıldı.
H; Yalvarırım bana zara vermeyin !ne isterseniz yaparım. Yemin ederim nolur beni yemeyin!! Hemn benim tadım da güzel değildir zaten. Lütfen! Size yalvarıyorum bırakın da gid-
Y; Sus! Sana zarar falan vermeyeceğim. Çok fazla konuşuyorsun Heran. Güzelsin ama dilin fazla uzun canım!
Arka taraftakilerin hepsi Yoongi ve Heran'ı dinliyordu. Jimin, Yoongi'nin "Canım" dediğini duymuş olmalıydı ki öksürmeye başladı ve "Düzgün kelimeler seçelim!" diye uyardı. Yoongi bey uyarılmayı sevmezdi. Bunu oda biliyordu ve belki de bilerek yaptı. Onu sinir etmek için.
**
Sinema salonunun önünde ağaç olmuş, hala Heran'ı bekleyen Suji ve Taehyun çok daha fazla endişelenmeye başlamışlardı. Onu arıyorlardı ama o açmıyordu. Filmin de başlamasına 5 dakika vardı. Ama o hala yoktu.
Buna daha fazla dayanamayan Suji biletleri iade etti ve Heran'ın geleceği yola yürümeye başladı. Her şey bir anda geliştiği için Taehyun sadece ayak uydurmaya çalıştı. Deliler gibi yollarda Heran'ı arıyorlardı. Nerede olduğunu kimse bilmiyordu. Heran ve çete dışında.
**
Yoongi sinirli suratıyla çatık kaşlarıyla arkasında duran Jimin'e doğru bir bakış attı. Jimin bunun anlamını bilmeliydi ki kafasını aşağıya doğru eğdi. Yoongi tekrar Heran'a döndü.
Y; Bak Heran! Her şeyi baştan sakin bir şekilde anlatacağım sana. Senden tek bir şey istiyorum, sessizce beni dinlemen.
Heran korktuğundan ve birazda merak ettiğinden dolayı kafasıyla onayladı. Yoongi'yi can kulağıyla dinlemeye başladı.
Y; Bu okula geldiğin ilk günde belanı buldun ya! Helal olsun önce bunu söylemek istedim. Şimdi evet az önce de gördüğün gibi normal biri değilim. Bundan da çok korktuğunu fark ettim. O kadar korkulcak bir şey değil ve biz insan ısırmıyoruz Heran. O yüzden lütfen korkma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ŞİMDİKİLER / myg / [VAMPYR] Wattsy2019
Fanfiction-Vampiro- -TAMAMLANDI- Her şey senin yüzünden anne ! Bu kasabaya hiç gelmemeliydik... Heran sabahın beş buçuğunda duyup irkildiği alarmı ile açtı gözlerini. Günlük rutini haline gelmiş olan ağzından çıkardığı küfürleri yine savuruyordu, istediği yer...