Egy átlagos nap a suliban...

269 11 0
                                    

-Kelj már fel te Majom!El fogunk késni!
-Hagy békén Miyako!
-Oké!De te fogsz elszámolni az ősökkel!
"Basszus!A fater kicsinál ha megint elkések!"
Yuri álmosan mászott ki az ágyból .Tekintete az éjeli szekrényre tévedt.8:30-at mutatott az óra.Nagyot nyujtozkodott aztán kivette a szekrényből az iskolai egyenruháját és egy pólót.Utálta az inget.Hát még az egyenruhát.Felöltözött aztán a táskáját a vállára kapta és kiugrott szobája ablakán.

-Csak hogy elkészültél végre!
-Tsh!...Minek vártál meg?
-Hogy a fater ne vegye észre a lógásaidat.Na gyere tudok egy rövidebb utat.
-Rövidebb út?-húzta fel szemöldökét Yuri.-Szóval nem csak én szoktam elaludni?
A kertek alatt a két tini csaknem fele utat levágva még épp időben beért a Karakura közepiskolába.

-No csak!Látom sikerült felébresztenie a bátyát Ms.Jeagerjacqves.Üljenek a helyükre gyorsan.-üdvözölte őket Watanabe Yukiko az osztalyfönökük.

Miyako végig lejtett a padok közt és meglebbentette kék copfját amitől az osztályban lévő összes fiú vörösödni kezdett .Yuri követte húgát s megvető pillantást vetett a többségre.Azonban amikor le akart ülni húga mellé a helye már foglalt volt.Aizawa Kiyoko ült a helyén s a lábát az asztalra feltéve jelezte, hogy nem ellenfél számára.Megállt előtte s egy gyors pillantásal ellenőrizte ,hogy Yukiko kisasszony figyel e s amint hátat fordított kirúgta Kiyoko alól a széket aki nagy puffanással hanyadt vágódott a padlón.Yuri egy laza mozdulattal kifordította a székéből és maga alá pörditette azt.Mire a tanárnő visszafordúlt már a helyén ült, Kiyoko pedig fejét fogva próbált feltápászkodni.

-Mr.Aizawa megtenné, hogy végre a helyére ül?Elkezdeném az órát!

Az órákon Yuri általában az ablakot bámulta.Nem értette minek nekik iskolába járni.Amire szüksége volt azt Urahara Kisuke pincéjében apja megtanitotta neki.Az iskolai napok nagy részében amúgy is az volt a legnagyobb gondja,hogy kerülje el a verekedést valamelyik kötöszködni vágyó nagyképű öngyilkos jelölttel.Végre ebédhez csengettek.Nagy nehezen felkelt s unottan elindult a tetőre az ebédje társaságában.Régen mindig Miyako-val ebédelt de mióta felső középiskolások lettek külön váltak útjaik.Persze szokás szerint Aizawa Kiyoko és követői útját állták.
-Mit képzelsz hová mész Ķékmajom?-kérdezte felsőbbrendű arroganciával.
Yuri felhúzta szemöldökét s ökölbe szoritotta jobbját.
-Mi van, megint verekedni akarsz Aizawa?-kérdezte unottan.
-Ugyan dehogy...nem lesz itt verekedés csak verés!-válaszolta széles vigyorral Kiyoko.
Yuri sóhajtott,majd előre lépett s lefejelte Aizawa Kiyoko-t aki abban a pillanatban összecsuklott.A slepp azonnal elhátrált előle.
-Öngyi jelöltekkel nem foglalkozom.-morogta és felslattyogott a tetőre.Ott a kerítésnek dölve kezdte kibontani ebédjét amit édesanyja csomagolt.
-Megint nem birtad ki?-kérdezte Miyako mellé lépkedeve.
-Igazán lekoptathatnád már rólam azt a kretént!-vetette oda hugának a választ.
-Szerintem élvezi ha elverik!-nevetett Miyako.
-Ha az kell neki...csak már unom,hogy minden nap a dirinél kötök ki!
-Jah...tudom.A Fater sem díjazza!
-Este megint probáltok a bandával?
-Jah...
-Akkor ma nem jösz Uraharahoz mi?
-Nem...ma nem.Nemsokára itt a bemutató probálnom kell.Az fontosabb mint edzeni!
-Mit műveltek kölykök?-érkezett a kérdés a fejük fölül rekettes hangon.
Összerezzentek s fel néztek.Grimmjow állt felettük a kerités tetején.
-Basszus Fater!Megállt bennem az ütő!
-Tsh...kölykök!-ingatta fejét vigyorogva s csipőre tette kezét.
-Apa ma nem leszek ott az edzésen!
-Hallottam...remélem a bemutatón mindenkit lealázol!
-Te...nem bánod?-pislogott csodálkozva mindkét iker.
-Szeretem a jó zenét!Anyátok szerint jó hangod van,és én kiváncsi természet vagyok.
-Imádlak apa!-ugrott Grimmjow nyakába örömében Miyako.
-Na jól van én lépek!Aztán jót ne halljak rólatok kölykök!
-Meg lesz Fater!-morogta ujjával szalutálva Yuri.
Az ebéd befejeztével vissza mentek az osztály terembe.Persze megint csak nem úszták meg kötöszködés nelkül.
-Szia Kékcicus!-állta utjukat Yamamoto Ren az ajtóban Miyakot méregetve.-Mond mikor jössz már el velem egy randira szépségem?
Miyako az órájára nézett majd elgondolkodva nézett fel.
-Sajnos betelt mára a napi rendem szóval....talán soha!-válaszolta megvetéssel a hangjában.
-Azt hiszed nincs nálad jobb csaj a suliban Kékcicus?Fogsz te még utánam sirni!
Miyako ökle olyan gyorsan csapott le Yamamoto Ren gyomrára, hogy az csak akkor kapott észbe mikor kiadta a folyosón az ebédjét.
-Ne merj mégegyszer Kékcicusnak nevezni!-sziszegte Miyako miközben belépett az osztályba.Yuri pedig fejét ingatva vigyorgott orra alatt és zsebre tett kézzel követte a húgát .
-Rosszul van Mr.Yamamoto?-kérdezte a tanárnő az osztályteremhez érve.
-Nem...jól vagyok Ms.Watanabe!
-Akkor meg tenné, hogy a helyére fárad?
-Igenis tanárnő!-nyöszörögte és összegörnyedve a helyére botorkált .

Az órák végeztével haza indultak.De Miyako a zenekar többi tagjával egy karaoke bár fele vette az irányt.Yuri vállat vont s szokása szerint a Yumizawa parkon keresztül vezetett az útja.Tudta, hogy arra fele mindig történik valami.Most sem volt ez másképp.A várost védő shinigamik épp egy erős lidércet probáltak legyőzni.Leült az egyik pad támlájára s onnan figyelte az eseményeket az üdítőt szürcsölgetve amit az egyik üdítő automatából vásárolt útközben .Egyszer csak egy pofon csattant a tarkóján.
-Áucs!...mit művelsz Ichika?-dörgölte meg a sajgó területet.
-Nem nézned kellene hanem beszálnod!
-A fater megtiltotta, hogy elhagyjuk a gigait!Amugy meg nem érdekel.-vonta meg vállát Yuri.
Yuri és Abarai Ichika nagyon közel kerültek egymáshoz miközben Ichika a szokásos örjáratait végezte s nap mint nap találkoztak miközben Yuri haza felé baktatott az iskolából.
-A Faterod bezzeg vígan korzózik a városban!-felelte erre Ichika karjait összefonva és szemeit forgatva.
-A Faterom más neki van kardja!Meg aztán nem csak pantrera formában tud harcolni!
-Na jó mennem kell!Majd még találkozunk!-sohajtott lemondóan s kardjan tartva kezét már el is shunpou-zott volna ha Yuri hangja meg nem állítja mozdulatában.
-Ichika!Holnap fellép a húgom a tehetség kutatón.Eljöhetnél velem!
-Meggondolom...-felelte Ichika és eltűnt.
Yuri kidobta üditős dobozát majd sóhajtva hazafelé vette az irányt.

Egy új kezdet...Pantera ikrek/Befejezett/Where stories live. Discover now