Valaki benyitott a szobába, egy hosszú hajú lány volt az.Momo.
-Oh,hát itt vagytok-könnyebbült meg-Már mindenhol kerestelek titeket.Délután 4 óra is elmúlt...
-Komolyan?-ültünk fel egyszerre Ochako-val.
-[Név] látnod kellene mi van a szobádba.
-Tudom, már reggel láttuk-feküdtem vissza.
-Azóta durvább...
Átmentünk a szobámba, mint valami migráns szálló.A földön feküdt Mina, Kaminari, Mineta és Aoyama, az ágyamon Shouto, Kirishima,Bakugou és Deku
-Mi a faaasz?-törtem ki röhögésbe, mire a fél banda felkelt-Reggel még csak ők voltak itt-mutattam az ágyamon fekvőkre.
-Hogy kerültetek ide?-kérdezte Uraraka.
-Azt sem tudom ki vagyok...-támaszkodott fel Kaminari a padlóról.
-És mikor szándékoztok elmenni?-doboltam az egyik lábammal-Már fél hat van emberek.
-Menjünk el inni-pattant ki Kaminari fejéből az ötlet-Holnap még csak úgy is vasárnap.
-Persze, egy strandolástól kifáradtatok, nem hogy még inni.
A végén még is csak elmentünk.Először féltünk, majd ahogy feloldódtunk, levágottunk egy helyre.Lehet a kelleténél kicsit többet ittam,mert csak annyira emlékszem, hogy feltűnően jól érzem magam.
-Igyál már Momo-ugráltam oda hozzá.
-Nem köszi.
-Naaaa-jött oda Mina is nyújtva neki a poharát,aki bőven többet ivott mint én, vagy csak jobban beütött neki.Végül elfogadta és beleivott.
-Hmmm....Nem is rossz-húzta le.Kigondolta volna, hogy pont ő fog inni.Pár perc múlva úgy kellett leszedni őt az asztalról.
Valaki átkarolt.
-Oh,Kiri-fordultam felé,szintén nem volt józan.Beszélgettünk,majd egyszer csak közeledett felém.
-Tudtam,hogy józannak kell maradnom melletted-fordított meg a szöszi.Én csak röhögtem, mintha valami jó poént mondott volna.Leültünk a helyünkre.
-Kell valami?-tapadtam rá Bakugou-ra.
-Baracklé.
-Rendben-ugráltam el.
-Egy narancsos vodka, meg eeeeegy...asszem barackpálinkát mondott-gondolkodtam hangosan.A pultos kiadta,majd visszamentem.
-Tessék-raktam le elé a padra.Sötét volt és szerintem nem látta mi van benne.
-Alkohol szaga van-nézett rám gyanúsan, majd beleivott-Mi a szar ez?
-Nem pálinkát kértél?-húztam meg a vodkás üveget.
-Baracklevet...
-Baracklé,barackpálinka,nem tök mindegy?-végül mégis csak megitta.
-Hé Bakubro-jelent meg Kirishima-Igyál.
-Kösz nem, ennyi elég-aztán valahogy még is lerészegedett a többiek szintjére. Én voltam a legjózanabb,de én sem tudom, hogy másnapra, hogyan kerültem a koliban lévő közös helységbe a kanapéra, egyik oldalamon Bakugou-val,a másikon, pedig Kirishima-val...
ESTÁS LEYENDO
❤️Megtörve❤️ [Bakugou x Reader] [BEFEJEZETT]
RomanceCRINGE VESZÉLY -Hogy hogy érzem magam?Megtörve...----- Sziasztok!Ez egy Bakugou Katsuki x Reader story. Remélem tetszeni fog!