Hyunae's POV
Lepas aku pergi rooftop tu,aku pun pergi ke kelas.Bila difikirkan balik pasal tadi,aku rasa bersalah pulak dengan Jimin entah kenapa,mungkin sebab aku cakap kasar dengan dia kut tapi salah dia jugak.Eh... Jangan rasanya salah aku sebab aku rahsiakan hubungan aku dengan Daniel tapi....Salah dia jugak.Aduh rimas la pemikiran aku ni.Masa aku tengah fikir tu, HyunSoo tepuk bahu aku.Aku toleh belakang sambil mengeluh.
HyunSoo : kau ok x ni? Kau pergi mana dari tadi? Lambat giler
Nae So : hmm aku ok jer tapi....
HyunSoo : tapi apa?
Nae So : Tak de pe2 la.Jom la.
Aku tarik tangan HyunSoo lalu pergi.HyunSoo yang kena heret dengan Nae So berasa risau dengan perangai dia tapi dia cuma diam jer.
Kat kelas
Aku terkejut masa masuk dalam kelas tu.Aku nampak Jimin tengah berbual dengan member aku.Sunny cepat2 bangun dan berjalan ke arah aku.
Sunny : Lambat giler kau beli makan.Kau nak ponteng eh? X ajak aku pun.
Suha : langkah mayat aku dulu sebelum kau nak ponteng.
Sunny : boleh jer amik gunting
Lee Yoon : Wey dah la.Jangan gaduh.Nae So, kau x cakap pun kau de bf?
Sunny : Haah.Sampai hati kau,Nae So.Kau khianati aku,mana kasih sayang kau terhadap aku?
Nae So :Dah La Sunny.Buat malu jer.Kejap! Korang dah tahu sapa bf aku?
Sunny : Tak pe,Nae So.Aku merajok dengan kau.Jangan cakap dengan aku.Hmph! Blah
Lee Yoon : Woi Sunny!!
Suha : biarkan dia jer.Nanti dia ok la tu.Ah,sekarang ni lebih baik kau jujur,Nae So.
Nae So : hmm Ye la ... aku dah lama couple dengan.....
Jimin : Dengan aku tapi dia x nak mengaku.
Aku terkejut dengan kata2 Jimin tu dan dia bangun lalu peluk aku.Masa tu, aku kaku x tahu nak wat pe.Yang lain tengok jer aku dengan Jimin berpelukan.Pastu,aku tolak Jimin dengan kuat.
Suha : Korang ingat sweet?Dah la.Aku nak jumpa dengan Cikgu Kim nak tanya pasal sukan ni.Lee Yoon teman aku jap. HyunSoo nak ikut x?
HyunSoo : Hmm tak pe la. Aku duduk sini dengan Nae So
Suha/Lee Yoon : oh ok.
S
K
I
PDaniel's POV
Aku jalan2 kat koridor depan kelas.Pastu, aku ternampak Nae So dengan lelaki mana entah pergi rooftop dan diikuti oleh HyunSoo di belakang diorang.Apa lagi, aku pun ikut diorang. Then, aku sembunyi kat belakang HyunSoo.Dia terkejut sebab aku tiba2 jer muncul entah dari mana.Kitorang pun dengar apa yang diorang
Kat rooftop
Nae so : Apa masalah kau dengan aku?! Tiba2 jer cakap dengan member2 aku yang kau tu bf aku?!!
Aku terkejut yang Nae So cakap 'bf'
Jimin : Masalah aku adalah kau!! Sebab kau dah tarik perasaan suka aku terhadap kau
Nae So :apa? Tolong la kau bukan type aku ok.
Jimin : patah hati Sampai hati kau cakap macam tu kat fan kau?Aku cuma nak tahu sapa bf kau tu?
Nae So : Tu bukan urusan kau la
Aku nampak Jimin berjalan ke arah Nae So secara perlahan dan Nae So mengundur.Jimin meletakkan tangannya di atas bahu Nae So dan mencium bibirnya.Aku cepat2 keluar dari tempat aku sembunyi.
Daniel : Berani kau?!!!
Aku berlari ke arah diorang dan menumbuk pipi Jimin sampai dia terjatuh.
Nae So : Daniel, Aku boleh jelas kan semua ni
Daniel :aku tahu yang kau x kan curang dengan aku
Jimin bangun setelah ditumbuk oleh aku dan dia ketawa sendirian.
Jimin : Muhahahha!!! Jadi kau la bf Nae So.Lemah betul tumbukan kau tu.Tak mencabar langsung
Aku pegang dan tarik tali leher dia sampai muka kitorang bersentuhan.
Daniel : Kau dengar sini baik2 eh.Nae So adalah milik aku.Kau x leh sentuh dia tanpa kebenaran aku. Faham?
Jimin: Tch! Kau ingat aku takut dengan kau sebab kau pengawas sekolah? Jangan harap. Nae So adalah milik aku bukan kau
Jimin tolak aku lalu pergi tapi sebelum dia pergi, dia senyum kat Nae So seperti Nae So dah jadi milik dia.Aku tengok Nae So yang ketakutan dan aku peluk dia
Bersambung~
YOU ARE READING
~Psychopath Killer ~ [DISCONTINUED]
Детектив / ТриллерMalay Vesion Warning : ada scene abuse