' Aşktan ıslanmayı da aşkla
uslanmayıda kim istemez ki?'
Kamuran KandemirKeyifli Okumalar.....
"Gece artık kalkmayı düşünüyor musun?"
"Tamam ya kalktım"
"E hadi o zaman kantine inelim öğle yemeği oldu"
Çantadan paramı alıp Ecrin'in peşinden ilerlemeye başladım. Kantine inince yemeklerimizi aldık ve masaların birine oturup yemeye başladık.
Yemeklerimiz bittikten sonra ve zilin çalmasına son 15 dakika kala sınıfa çıktık. Sıramıza oturunca ben telefonumu Ecrin ise kitabını alıp okumaya başladı. Bir kaç dakika sonra Efe ve arkadaşları sınıfa giriş yaptılar. Yüzünde anlam veremediğim bir ifadeyle Efe yanıma geldi ve konuşmaya başladı,
"Demek böyleydi ha?"
Ben ona anlamazca bakarken o bakışlarım üzerine kimya defterini sıraya koyup son sayfalarını açtı. Allah kahretsin son sayfalarda onunla ilgili şeyler yazıyordu." Bana bak Gece beni sevme tamam mı. Çünkü ben seni sevemem. Tamam güzelsin ama bakımsızsın ,çelimsizsin, kendine güvenin yok. Yani aptal aşıklar gibi beni sevmeni istemiyorum. Özgüvensiz insanlar normal insanlardan hep bir adım geridedir. Ben geriye gidemem anladın mı?"
Sözlerinin ağırlığı beni ezip geçerken daha fazla katlanamayacağımı anladım ve çantamı alıp sınıftan daha doğrusu okuldan çıktım. Ecrinde peşimden gelirken telefonla bir şeyler yapıyordu. Yanıma gelince,
"Bu hafta sonu sizdeyim."
Dedi. Bu dediğine sevindim aslında çünkü bu olaylardan sonra tek başıma kalıp evde kafayı yemek istemiyordum.Eve gelince direkt üzerimizi değiştirdik ve salona indik. Ben televizyonu internete bağlayıp bir film açarken, Ecrin ise mısır patlatıyordu. Filmi seçince tam vaktinde Ecrin de elinde kaseyle yanıma kuruldu. Film başlayınca izlemeye başladık. Korku filmi açmıştım. Biraz korkup bugünü unutmaya çalıştım. Her ne kadar işe yaramasada kafamın bulanıklığı bir nebzede olsa geçmişti.
Film bitince yanıma uyuya kalan Ecrin'e gülümseyip polar battaniye getirip üzerine örttüm. Tekrar odama çıkıp kendimi yatağa attım ve uykuya kendimi teslim ettim, tabi gözlerimden aynı anda düşen damlaları saymadan..Boşlukta koşarken karşıma çıkan aynı bana benzeyen kıza baktım.
" Ne istiyorsun benden çekil önümden"
"Senden seni istiyorum."
"N-ne diyosun ya"
"Senden seni istiyorum"
Bir anda üzerime atlayınca çığlık atarak yere düştüm. Çıglık çığlığa kendimi karanlığa bıraktım.Kan ter içinde kalktığım yatağımdan bir hışımla lavaboya koştum. Allah'ım bu nasıl bir rüyaydı böyle. Hatta bu bir kabus olmalı.
Elimi ve yüzümü yıkayıp aşağı indim. Mutfağa girdiğimde Ecrin omlet yapmış yanına portakal sıkıyordu. Bir an kendimi mahcup hissettim. Kendi evimde arkadaşım benim yapacağım işi yapıyordu. Kendi dertlerim yüzünden evime bile bakamıyordum.
"Oo günaydın uykucu. Erken kalkmışsın."
"Saat kaç ki?"
"Çok birşey değil ya 11 sadece"
"Oha o kadar uyudum mu ben ya."
"Neyse boşver geç masaya otur kahvaltı yapıp sahil kenarına yürümeye gidicez"
"Ben gelme-"
"Olmaz Gece geliceksin. Yoksa seni oklavayla döverim."
"Tamam tamam gelicem"
Kahvaltımızı ettikten sonra yürüyüş için rahat kıyafetler giyip dışarıya çıktık. Aklımda hala gördüğüm rüya vardı. Hiç böyle bir rüya görmemiştim. Kafama takmamaya çalıştım. Kapıyı kilitlerken Ecrin ise telefonundan bir şeyler yapıyordu. Anahtarı cebime atıp dış kapıya ilerledim. Ecrin yürüdüğümü görüp peşimden geldi.
"Însan bir haber verir be"
"Vermeme gerek mi var"
"Neyse ben acıktım şurdan bir simit alalım mı"
"Öh be Ecrin yeni kahvaltı yaptık ne ara acıktın."
"Benim metabolizmam hızlı bir kere tamam mı"
Gülüşerek yürürken sahile geldik ve Ecrin'in ısrarlarıyla simitciye geldik. Ecrin kendine simit alırken gözüme tanıdık bir sîma ilişti. Ama bu Efe idi. Yanındaki de Fatma. Beraber otobüs durağında gülüşerek oturuyorlardı. Tüm moralim alt üst olurken gözlerim doldu. Ve o anda hiç beklemediğim bir şey oldu ve rüyamda ki ses beynimde yankılandı,
' sakın ağlama '
Merhabalar ben geldim. Bu bölüm herşeyin yani Gece'nin asıl hayatının başladığı bölüme bir girişti. Diğer bölümler daha uzun ve daha heyecanlı olacak. Sakın kütüphaneden kitabı çıkarma.🤓
Sizi çok seviyorum..😘🌈🌈
instagram: @diilaraa_tr_56
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNDÜZ AY'IM( devam ediyor..)
Genç Kız Edebiyatıİnsanlar acımasız. İnsanlar aptal. İnsanlar düşüncesiz. Kimi sevsek sonuç hep aynı. HÜSRAN . Belki de bu bizim sınavımızdır.