The murder of Jennifer MClean.

33 0 2
                                    

Verhaal door Annelijn en Nienke.

Naam: Jennifer Annabella MClean. Door Annelijn.

Leeftijd: 16

Haar: Lange( Tot net boven heupen) zwarte pijpenkrullen.

Ogen: Blauw

Kenmerken: Slank, klein (1.67) maatje ,36, dunne vingers, kleine handen, smal gezicht, hartvormig hoofd.

Innerlijk: Aardig, egoïstisch, humoristisch, populair.

Beroep: Geen, Zit nog op school.

Overig: Haar beste vriendin is Anouk Konings

Reden dat ze vermoord is:

Haar leraar(Gerard Lagebergen) was verliefd op haar, maar zij wees hem af, meerdere keren. Daarna deed ze net als of ze verliefd was voor hoge cijfers voor haar en haar vriendinnen. Gerard gaf Duits en biologie en daar was ze slecht in. Als ze een 8 staat voor beide vakken vraagt ze Gerard naar het bos te komen. Als hij daar, hopend op een kus van zijn ‘geliefde’ aankomt, ligt ze in een innige omhelzing met haar echte vriendje Ethan te zoenen. Als Gerard dat ziet gaat Ethan net weg. Jennifer blijf alleen achter. Hij pakt zijn jachtgeweer en komt de bosjes uit. Jennifer schrikt en rent weg.

Naam: Gerard Lagebergen. Door Nienke.

Leeftijd: 47

Haar: Blond.

Ogen: Lichtblauw.

Kenmerken: Klein(1.78)Beetje dik, Zeer behaard, Draagt v-hals shirts ,ribbroeken en teenslippers met sokken. Smal gezicht, puntig hoofd.

Innerlijk: Geobsedeerd door Jennifer, Maakt domme grapjes, Jaloers.

Beroep: Leraar Duits en Biologie.

Overig:Houd van jagen en wandelen. Is vriendloos.

Naam: Jane Broom. Door Annelijn.

Leeftijd: 27.

Haar: Kort(Kaak lengte) , stijl, bruin.  Smal gezicht, ovaal hoofd

Ogen: Groen.

Kenmerken: Dun, Lang(1.88)

Innerlijk: Lief, Aardig, Serieus, Grappig.

Beroep: Detective.

Overig: Draagt altijd vans, Is getrouwd met David Broom, Is het zusje van Gerard, Heeft een dochter van 3 die Lola heet.

Naam: Anouk Konings. Door Nienke.

Leeftijd: 16.

Haar:  Lang(tot over schouders) blond, Stijl

Ogen: Bruin en amandelvormig.

Kenmerken:  Dun, iets dikker dan Jennifer, Maat 38, Dikker gezicht. Rond hoofd.

Innerlijk: Arrogant, Egoïstisch, jaloers, eigendunk.

Beroep: Niet, ze zit nog op school.

Overig: Ze haat Jennifer eigenlijk, omdat ze heel jaloers is op har perfectie.

Ik ren door het bos, ik weet dat hij achter me aan zit. Snel ren ik tussen wat bomen door. Hij komt steeds dichter bij, ik hoor hem. Ik raar uitgeput van het rennen en raak in paniek. Ik duik weg achter een dikke boom in de hoop dat hij me niet ziet. Ik hijg . De tranen stromen over mijn wangen. Ik hoor voetstappen en dan staat hij voor me. Ik gil en smeek hem me te laten leven. Hij kijkt e gemeen aan met zijn vieze kleine ogen, richt zijn geweer op me en schiet.

Twee weken eerder.

‘Anouk? We hebben toch Bio?’ Ik kijk Anouk vragend aan. ‘Ja duh! Je weet toch wel waneer je je stalker hebt.’Giechelt Anouk. ‘Hahaha zeer grappig.’ ‘Ik kan er toch ook niets aan doen dan die creep op me valt?’Boos kijk ik haar aan. ‘Sorry’ Anouk kijkt beledigd. ‘Al goed’. Snel omhels ik haar, ik heb geen zin in ruzie.  ‘Ik zou er gebruik van maken Jen’ Anouk lacht. ‘Gewoon een paar keer zoenen, en hem dan chanteren.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 21, 2012 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

The murder of Jennifer MClean.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu