Viki P.O.V.
Prešla sam preko toga u bolnici i rekla Alex da ćemo imati posle dug razgovor o tome!Kad sam došla kući videla Janu kako plače,Ana je po običaju teši,Tijana se smeje, i tu su.......O MOJ BOŽE......njih četvorica !!!!!!! Louis sedi na kauču pored Tijana,Niall-A sam našla u kuhinji,Zayn je hteo da sedne pored Jane ali mu Ana nije Dala?Čim sam ušla u kuću počela sam da se derem!!
Ja:"Stigla sam!!!"
Jana je odmah skočila i zamalo se onesvestila kad mi je videla ruku,Ana mi je fino rekla biće sve ok,Tijana mi je rekla da sam smotanA,Louis mi je prišao ali ništa nije rekao samo je stao iza Harry-A koji je stajao pored Alex i držao ja za ruku!Svi smo seli u dnevni boravak i Ja sam krenula da pričam!
Ja:"Pa šta ima novo?"
Svi su me pogledali u onom fazonu "nema šanse da si ozbiljna?"
Ja:"Ok,nemojte tako da me gledate morala sam nešto da pitam!"
Rekla sam i prasla u smeh!
Jana:"Pa ako oćeš da pričamo evo ja ću da počnem.Alex zašto držiš Harry-a za ruku?"
Alex:"Pa znate......nas dvoje smo zajedno!"
Svi osim mene koja sam na pitanje otišla u kuhinju su povikali.
"Čestitamo!!!!!!! "
Njih dvoje:"Hvala vam!!!!"Dok sam bila u kuhinji prvo što mi je palo napamet je da odem i ubijem Alex ali sam odlučila samo da pitam šta je bilo u školi!
Ja:"E ljudi šta je bilo u školi?"
Ana:"Mila iz našeg odelenja nas je izazvala na neko takmičenje pevanja."
Ja:"Pa ko će da peva Jana,Alex........"
Ana:"Ja!!"
Ja:"Molim?Nikad mi nisi rekla da umeš da pevaš!!"
Ana je uzela telefon i pustila neku sporu pesmu i krenula da peva!
Bože ima anđeoski glas!!
Videla sam Liam-ma kako blene u Anu i na sekundu mi se pogled susreo sa Louis-ovim!Ima prelepe plave oči!!
Ana:"I kako vam se svidelo?"
Ja:"Savršeno!Zašto mi nisi rekla da umeš da pevaš?"
Ana:"Pa rekla sam ti prekjuče ali ti si blenula u Nekog"*pokazala je očima prema Louis*"tako da me nisi ni slušala"
Ja:"Izvini!!!"
Svi su krenuli da idu ja sam ih sve ispratila i pozdravila se sa svima mislim.Devojke sam zagrlila A momcima bacila pet na kraju Louis!
Ja:"Vidimo se!"
Krenula sam unutra ali me je uhvatio za Lakat(druge ruke)
Louis:"Stvarno mi je žao zbog ovoga što ti se desilo!"
Ja:"Ma nije to ništa Izdržati."
Iz kola se čuo Niall!
Niall:"Lou idemo požuri moramo na Picu!"
Počela sam da se smejem i odjednom sam se našla u Louis-ovom zagrljaju!
Louis:"Vidimo se Sutra!"
Rekao je i krenuo ka autu dok sam ja pocrvenela i ušla u kuću!
Jana:"Šta se to tamo desilo?"
Ja:"Ništa!"
Jana:"Lažeš!!! Zagrliote je!!"
Ja:"Da jeste.Ali to je bio.prijateljski zagrljaj!! "
Jana:"Ahaha"_-_____________________________________
Nadam.se da vam se sviđa Komentarišite!!!!!!!!
Love ya!Posvete:
@NekaTamoJana
@AnaDirectioner_NBGD
@TijanaZ_1D_NBGD_02
@Aleksandra_Styles