Παντού στο Hogwarts ακούγονται Χριστουγεννιάτικα τραγούδια για τον καινούριο χρόνο. Παντού είναι χιονισμένα. Κοιτάζομαι στον καθρέφτη και είμαι έτοιμος για τον Χριστουγεννιάτικο χορό. Βγαίνω από το δωμάτιο και πηγαίνω στις σκάλες για να περιμένω την Ερμιόνη. Η πόρτα ανοίγει. Θαμπώνομαι από την ομορφιά της. Τα χάνω. Την χαζεύω μέχρι να κατεβεί τις σκάλες και να έρθει κοντά μου. Όταν με πλησιάζει, χαμογελάω. Το ίδιο και αυτή. Τα μαλλιά της είναι τόσο απαλά και φοράει ένα φόρεμα σε ροζ απαλό χρώμα. "Μωρό μου, είσαι πανέμορφη." γελάει ντροπαλά και μου δίνει ένα απαλό φιλί στα χείλη. Ύστερα πιάνω το χέρι της και μπαίνουμε μέσα στην αίθουσα χορού. Χαιρετάμε τον Χάρι, Ρον, Τζίνι και όλους όσους γνωρίζουμε. Την αγκαλιάζω και αρχίζουμε να χορεύουμε στον ρυθμό της μουσικής. Κοιταζόμαστε παθιασμένα. Δαγκώνει τα χείλη της και τα γλύφω. "Μπορείς να μου πεις τι μου έχεις κάνει; Είσαι απλά μια μαγκλ. Τι μάγια μου έκανες Ερμιόνη Γκρέιντζερ;" γελάει και γυρίζει γύρω γύρω μέχρι που έρχεται ξανά στην αγκαλιά μου "Δεν επιλέγεις ποιον θα ερωτευτείς Ντράκο Μαλφου. Η καρδιά μερικές φορές κάνει ηλίθια πράγματα. Ηλίθιες επιλογές." σταματάμε για λίγο να χορεύουμε και κάνω τις απαλές μπούκλες της πίσω. "Μα αυτό είναι το πρόβλημα. Δεν είσαι απλά μια ηλίθια επιλογή της καρδιάς μου. Είσαι η σωστή επιλογή. Η μόνη σωστή επιλογή που έχω κάνει μέχρι τώρα." χαμογελάει και της δίνω ένα απαλό φιλί στα χείλη. Συνεχίζουμε να χορεύουμε μέχρι που το τραγούδι τελειώνει. Πηγαίνουμε να βάλουμε κάτι να πιούμε. "Λέω να πάω λίγο στα κορίτσια. Θα είσαι φρόνιμος μέχρι να γυρίσω;" μου λέει ναζιάρικα και γελάω "Θα είμαι καλό παιδί μην ανησυχείς." γελάει, με φιλάει πεταχτά και φεύγει. Πίνω μια γουλιά από το ποτό μου και πηγαίνω στον Ρον που τον βλέπω να κάθεται μόνος του. "Μόνος;" του λέω και με κοιτάζει "Φύγε, Μαλφόυ." "Έλα τώρα Ρον. Μην είσαι έτσι." "Και πως να είμαι; Δεν ήθελε καμία να έρθει στο χορό μαζί μου." "Κάνεις λάθος! Εγώ ξέρω μια που θα ήθελε σίγουρα να έρθει στον χορό μαζί σου." γελάει και με κοιτάζει περίεργος "Και ποια είναι αυτή;" του δείχνω με το χέρι μου πίσω του. Γυρίζει το κεφάλι του και βλέπει την Λούνα. Ύστερα με κοιτάει πάλι. "Είσαι τρελός; Είναι η πιο τρελή του σχολείου. Απορώ πως την αντέχει η Ερμιόνη." αναστενάζω και τελειώνω το ποτό μου. "Μια χαρά κοπέλα είναι." "Δεν το πιστεύω! Έχεις πάρει και την Λούνα;" τον κοιτάζω νευριασμένος και αηδιασμένος ταυτόχρονα "Σκάσε Ουέσλι! Έλεος! Ποτέ δεν ήταν στη λίστα μου η Λούνα." "Και ποτέ δεν θα είναι ούτε στην δικιά μου." λέει καθώς την κοιτάζει πάλι. "Κάτι μου λέει πως θα είναι πολύ σύντομα." γελάω και αν και με κοιτάει νευριασμένος δεν απαντάει. "Ντράκο Μαλφόυ!' ακούω την φωνή της Νικόλ. Γελάω και βάζω ποτό ξανά. "Νικόλ! Κάνε παρέα στον Ρον. Είναι μόνος του.' "Ευχαριστώ Ντράκο αλλά δεν θέλω τσουλάκια για παρέα." "Ωωωω!" φωνάζω και γελάω. Η Νικόλ γελάει νευρικά και με πλησιάζει. "Ήρθα για σένα. Όχι για τον Ουέσλι." λέει ναζιάρικα και βάζει ένα ποτό για τον εαυτό της.
YOU ARE READING
Black Love {Dramione Fanfiction}
FantasyΈνας απαγορευμένος αλλά και τόσο δυνατός έρωτας. Σκοτάδι με φως. Κακό με καλό. Θα καταφέρει η σκοτεινή μαγεία να κυριαρχίσει τον μαγικό κόσμο; Θα την προστατέψει απο το κακό; Ένα βιβλίο εμπνευσμένο απο τον μαγικό κόσμο του Harry Potter με πρωταγωνισ...