Vánoční bonus

947 36 19
                                    

1. Postava Amelie se měla objevit, když začaly chodit na bazén. A to tak, že by Lory pomohla zavázat plavky.

2. Myslíš si, že víš víc je fráze kamarádky. Nevim proč ale zaujalo mě to.

3. Obě hlavní postavy mají narozeniny v březnu.(přesněji Lory 22.3. a Amelie 13.3.)

4. Už něco víc se mělo odehrát ve dvacáté kapitole.

5. Nehodlám tu psát žádné 18+ scény.

6. Amelie měří 160 cm

7. Lorelei má dvojče (Finn) ale ona je ta mladší.

8. Původně se měl děj odehrávat v Německu, ale teď to je nějaké menší město v Australii.

9. Nejméně oblíbené jídlo Amy jsou mořské plody

10.  čas je asi tak někde koncem listopadu, začátek prosince.

11. Lorelei má tři bratry Henry (26), Mike (22) a Finn

12. V půlce srpna jsem si předepsala části až do 26

13. To že Lory bude spát u Amy rozhodli lidi na ig

 To že Lory bude spát u Amy rozhodli lidi na ig

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

14. Myšlenky Lorelei jsou moji nejoblíbenější částí při psaní.

15. Jako "spisovatel" musíte mít dost bujnou fantazii, abyste mohli napsat hádku s chaotickou/ hádajícím se typem a hádku s klidným rozumným dospělým člověkem.

16. Děj si většinou vymýšlím než jdu spát.

17. Scéna se střechou mě napadla, když jsem šla okolo základky a vzpomněla jsem si jak jsme pozorovali částečné zatmění slunce a učitelé stáli na střeše.

18. Vedu si AuthorNotes o hlavních postavách. Kde je snad všechno :D

19. Když jsem tohle začala psát neměla jsem o baletu skoro vůbec šajna. Takže začlo moje nekonečný koukáni na videa, čtení článku, hledání písniček a hledání názvů věcí potřebných pro balet.

20. Můj nejoblíbenější balet je louskáček a miluju tu "písničku"

21. Kdyby nešla k Amy tak by přespala ve škole a pak by šla do bytu.

22. Amelie vypadá docela jako Ingrid Nelson a Lorelei jako Madelaine Petch (co si budem Ingrid i Madelaine jsou fakt pěkný)

23. Úplně první verzi (co nikdy nespatřila světlo světa a nikdy nespatri) měla být postava Amy policajtka nebo záchranářka.

24.Takhle nějak vypadal můj plán no posuďte samy, kolik jsem toho "dodržela" :,)

Takhle nějak vypadal můj plán no posuďte samy, kolik jsem toho "dodržela" :,)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Sᴛᴀsᴛɴʏ ᴀ ᴠᴇsᴇʟʏ

Myslíš si, že víš víc? Kde žijí příběhy. Začni objevovat