Jmenuji se Bella a toto je můj příběh.
Jsem již v 8. třídě na základní škole.
No a jednoho dne jsem měla psát test ze Zeměpisu (přesněji státy a hlavní města Evropy) moc jsem to neuměla, tak jsem se to učila o telocviku.
Při tom jsem se dívala, jak hrají kluci flortbal. No, začala jsem přemýšlet... bohužel jsem přemýšlela o tom jestli mě kluk na kterého jsem měla crush, miluje no a pak jsem konec své myšlenky nechtíc nahlas. Řekla jsem: "štěstí, že neví na koho mám crush." (Přesněji mám crush na kluka, který mi chtěl dát v první třídě na obědě pusu a já mu dala facku, a do teď jeho pohled nezapomenu) Miluji ho už cca třetím rokem.
Uslyšela to má kamarádka a hned začala vyzvídat... přidaly se k ní další dvě, no a jedna začala hádat kdo by to mohl být. Stačily ji jenom reakce a tři otázky a hned věděla kdo to je..
Rozhodly se, že mě "donutí" abych mu to řekla. Hned po tělocviku jsme měli Dějepis, štěstí že mě učitelka nevyvolala z látky, kterou jsme probírali, nedávala jsem totiž o té hodině pozor.
Po dějepisu jsem šla na chodbu, kde mě kamarádka odchytla, dovedla k mému crushovi [omlouvám se za pravopis nevím jak to napsat].
Stáli jsme tam a koukali na sebe. Bála jsem se mu říci co k němu cítí.
Tak mu to řekla za mě má kamarádka, když to dořekla, tak jsem se začervenala a snažila jsem se za ní schovat....
Jeho reakce na to mě moc překvapila.
Hned ten den mi řekl: ,,Alespoň budu mít pocit, že jsem na základce chodil s normální holkou."
Pak nás učitelé rozehnali do tříd. Začal Zeměpis, pan učitel nám rozdal testy a já doufala, že si opravím tu čtyřku z minulé hodiny, když jsem byla zkoušená.
Když jsem dostala test před sebe, tak jsem byla mimo z toho co se stalo na chodbě. Byla jsem jak ve snu, sen mi ale přerušil pan učitel, který čekal až mu předám test. Když mi došlo, že to není sen, bylo už pozdě. Odevzdala jsem test tak jsem byla mimo, když jsem si v duchu zkontrolovala test vycházelo mi, že dostanu cca čtyřku.Když jsem přijela domů:
Nemohla jsem pochopit, že chodím s ním!!
Bylo to jako splněný sen...
No až do chvíle, než se mě táta zeptal z čeho jsme psali a jaké byly známky.
Při pomyšlení na test ze Zeměpisu se mi dělalo špatně, protože jsem věděla, že nedopadl zrovna nejlépe.
Hned jsem sebou flákla na postel a přemýšlela a rozplývala jsem se nad ním. Cca po půl hodině jsem vstala a vzala do ruky svůj telefon.
Chvilku jsem přemýšlela s kým si budu psát.
Pak mě tedy napadlo napsat Elizabeth, moc dlouho jsem jí totiž nepsala a moc mi chyběla. Chvilku jsme si psaly a pak se mě ptala, kdo je můj crush. Má reakce byla: "Tipuj."
Ona tipovala spoustu kluků z naší třídy se kterými mě spolužáci párují (no vždy jejich párování mě štve, nedávám to na sobě znát). Pak na to konečně přišla.
Elizabeth: ,,Ty máš crush na Lucasse??"
Já: ,,Jj"
Elizabeth: ,,Není to ten který se ti pokusil dát tu pusu ve frontě na oběd??"
Já: ,,jj."
Elizabeth: ,,Objali jste se?? Dali jste si spolu pusu??"
Já: ,,Hej! To jsem měla stihnout jak??"
Elizabeth: ,,Dejte si pusu!"😈
Já: ,,Času dost.."
Elizabeth: ,,Ale chceš tu pusu od něj co??"😈
Já: ,,Jak jsi na to jen přišla??"😅
Elizabeth: ,,Vždyť jsem tvá BFF, Takže to poznám."
Já: ,,No... Ok.."
Elizabeth: ,,OMG!! Tak mu dej pusu! A napiš mi jaký to bylo!" 😈😈
Já: ,,No.. já... Nevím.."
Elizabeth: ,,ok... a jaký je??"
Já: ,,Vždyť ho znáš."
Elizabeth: ,,Udeláš skupinu na ig? Chci aby byl v té skupině i on!"😈
Já: ,,Nechceš mu vynadat?"
Elizabeth: ,,Jen přátelsky pohovořit." 😈
Já: ,,Tvůj tón hlasu se mi nelíbí.."
Elizabeth: ,,Pls."
Já: ,,Ok.. počkej chvilku."
Elizabeth: ,,ok.."O pár minut později
Já: ,,OMG Eli!!!"
Elizabeth: ,,Co se děje?"
Já: ,,On je online!"
Elizabeth: ,,Tak mu napiš."
Já: ,,Mám??"
Elizabeth: ,,Jj."
Já: ,,já ti nevím."
Elizabeth: ,,Tak já mu napíšu sama!"
Já: ,,Ne."
Elizabeth: ,,Založila jsi na ig skupinu??"
Já: ,,Hned to bude."O pár minut později na společném chatu
Já: ,,Ahojky lidi!"
Elizabeth: ,,Ahoj!"
Lucass: ,,Ahoj!"
Elizabeth: ,,Jak se vede ve škole? "
Já a Lucass: ,,Ujde to."
Já: ,,Jak se máš" A jak se ti daří ve skole?"
Elizabeth: ,,No ujde to.. a na té škole jsou hodně milí, ale chybí mi má třída."
Elizabeth: ,,Lucassi?"
Lucass: ,,Ano?"
Elizabeth: ,,Miluješ Bellu?? A jak jste se k sobě dostali?"
Lucass: ,,Ano miluji. No a jak jsme se k sobě dostali... to je úsměvný příběh.."
Elizabeth: ,,No povídej."
Lucass: ,,No odchytla mě a Bellu naše kamarádka Lussia. Bella tam stála a byla celkem nervózní a stydila se. Ona nebyla schopna říci ani slůvko a tak to za ní řekla Lussia. Lussia řekla "No... Bella tě miluje." Když to Lussia dořekla, tak se Bella snažila zmizet.
Byla úplně rudá... ale pak jsem řekl že budu mít alespoň pocit, že jsem chodil s normální holkou."
Elizabeth: ,,Zajímavý..''
Při tom hovoru jsem trochu rudla a tak jsem si vypla kameru... jen pro jistotu....Pohled Lucasse:
Bella si vypla kameru při videohovoru na ig... Všiml jsem si že začala rudnout.. heh.. tak asi fakt je do mě zblázněná...Pohled Belly:
Elizabeth: ,,No a dali jste si pusu??"
Já a Lucass jsme mlčeli....
Elizabeth: ,,Takže ne... nebo jo???''
Já: ,,Nedali...."
Lucass: ,,Jsme spolu teprve tejden..."
Elizabeth: ,,Až přijedu tak si dáte pusu..."
K mému štěstí mě vovali rodiče na večeři.
Já: ,,Už budu muset..."
Elizabeth: ,,Lucassi! Řekni jí něco pěkného!"
Lucass: ,,Ehm.... Bello miluji tě a chci tě líbat každý den.."
Jak to dořekl típla jsem hovor.... a pak celá rudá jsem omdlela... o chvilku později jsem se probrala a došla si na večeři...