Doruk Acar:Esmer siyah gozlu okudugu kolejinin sahibinin oğlu hic bir kiza deger vermeyen asik olmaktan korkan duygularini hic belli etmeyen okulda popiler olan okuldaki kizlarin hayali yakisikli sinirli bir cocuktur. Acar holdingin veliahtlarindan biri.
Azra Göktaş:Kumral mavi gözlü annsiyle babasi ayri alisveristen nefret eden deli dolu biz kizdir. Göktaş holdinginin tek varisidir .
Hande Özer: Azranin en iyi arkadasi
mavi gozlu kumral cok guzel ve eglenceli alisveris delisi bir kizdir 1 abisi vardir oldukca zenginlerdir.
Ruzgar Ozer: Handenin abisidir hergece baska sevgilsi vardir siyah sacli kahve rengi gozlu dorugun grubundandir.
Can ural:sarisin kahverengi gozlu doruklarin grubundan espirili eglenceli bir cocuk bayada zengin.
Buğra Keskin:Kahve rengi gozlu kahverengi sacli azranin cocukluk arkadasi ve handeyle beste ile cok iyi arkadaslar okulda hep 4lu dururlar
Beste Akin:Kahverengi sacli kahve rengi gozlu delidolu bir kiz ve zenginlerdir .
Nil Dogan: okulun surtuklerindendir ve doruga asiktir zengindir ve herzaman barlardadr oklda 3lu grup takilirlar.
Buse Öz :nilin grubundaki diger surtuklerdendir. Cani seviyor
Ozge Tetik: nilin grubundaki obur surtuklerdendir handenin abisi ruzgari seviyor.
Aras ergin : Dorugun dusmanidir ayni okulda oldukca zenginlerdr yesil gozlu kahverengi sacli bir cocuk.
mert atasoy: arasin grubundan mavi gozlu kahve rengi gozlu biridir belali bir tiptir.