Bu bölüm bir önce ki bölüme ilk yorum yapan YusufErenKupal e ve ilk oy veren Boraarjin a ithaftır umarım beğenirsiniz iyi okumalar
Not: Bu bölüm ayrıca sözüm olduğu için Kingofgolem e ithaf edilmiştir umarım beğenirsiniz keyifli okumalar
-------------------------------------------------------
'Lio solunda! 'Lio, duyduğu ses ile birlikte geri sağ tarafa sıçrarken zihninde ki ses tekrar konuştu.
'Düz koşun, koş Lio, koş!'
Lio, duyduğu emir ile birlikte koşmaya devam ederken arkasından onu takip eden ateş topları geçtiği yerleri sıcaktan dolayı sise boğuyordu.
"Nereye gittiniz, ufak fareler? Krarararara… "
Ryuk’un sesi eşliğinde dişlerini sıkan Lio, yanında duran Merek’ e kısa bir bakış atarak gözlerini tekrar önüne çevirmişti.
"Ne yapabiliriz bir kurtuluşu olmalı. "
Lio kendi kendine konuşurken zihninde yankılanan ses ile sessizliğe büründü.
'Lio, bir planım var. Eğer yapabilirsek Ryuk’ tan sonsuza dek kurtulabiliriz ama riskli bir plan, ne dersin? '
Lio zihninde ki ses ile birlikte başını hızla aşağı yukarı sallarken ses tekrar duyuldu.
'Tamam bunun için ilk önce kayaların bulunduğu bir alana gitmeliyiz, burada acı kayaları denilen yerler var, solunuza doğru koşmanız lazım oldukça uzakta ama eğer oraya giderseniz tutunacak bir şeye sahip olursunuz ve bu gerçekten avantaj sağlar. '
Lio duyduğu sözler eşliğinde hızla Merek’ e döndü.
"Buradan kurtulmak için bir planım var ama beni dinlemen lazım. "
Merek duydukları ile kaşlarını çatarken Ryuk’ a kısa bir bakış atarak tekrar Lio’ya döndükten sonra konuştu.
"Yinede buradan çıktıktan sonra seni öldüreceğim. "
"Tamam be adam! Şimdi şu tarafa doğru hızla gitmemiz lazım, bunun için anka formuna dönüşmen lazım aksi halde geç kalabiliriz. "
Lio’nun konuşması eşliğinde mavi alevlere dönüşen Merek ile mavi alevler Lio’nun altına geçerken Lio’nun ayaklarının altında ki mavi alevler birleşerek ortada çıkan devasa anka kuşu hızla harekete geçmişti.
Aynı anda peşlerinden yağmur misali yağmaya devam eden mavi alev topları onları takip etmeye başlamıştı.
***
"Sola keskin dönüş yap. "
Lio’nun konuşması eşliğinde Merek hızla sola dönerken birkaç saniye önce geçtikleri yere onlarca alev topu çarpmıştı.
"İMDAT! "
"YARDIM EDİN! "
"LÜTFEN BENİ KURTARIN! "
Lio ve Merek etrafta yankılanan acı dolu yakarmaları dinlerken Lio’nun zihninde ki ses tekrar konuşmaya başladı.
'Lio beni iyi dinle ve Merek’ e dediklerimi anlat.
Bunlar acı kayaları ruhlar bölgesinde Ryuk ve diğer büyük güçleri rahatsız eden aptallar, bu kayalıklara bağlanırlar. Her gün aynı saatte bir yaratık gelir ve onları parçalar işleri bittiklerinde ise vücutları tekrar birleşir, yani bir nevi ölümsüzlerdir. Tabi bu kayalara bağlı kaldıkları sürece. '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOGİO 4
Fantasy"Eskiden sadece gezegenim de bir oraya bir buraya giderdim... şimdi tüm evrende gidip geliyorum... tanrılar ile savaşıyor... dünyaları geziyorum... uzun bir macera yaşadım ki... bence yolun daha başındayım... bu benim hikayem... Dünyalar Fatihi olar...