⚫ ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΜΟΥ DISBANDED GROUPS

85 14 2
                                    

2NE1

Όσοι με ξέρετε καλά γνωρίζετε ότι οι 2NE1 ήταν το πρώτο Ulti Girl Group μου και η πρώτη μου επαφή με την Kpop. Για εμένα αυτές οι ταλαντούχες κυρίες έχουν τεράστια αξία και θέση στην καρδιά μου. Έκλαψα πολύ όταν δημοσιεύθηκε το τελευταίο τους τραγούδι, στεναχωρήθηκα πολύ γιατί τις ανακάλυψα πολύ αργά. Είναι το μόνο Group που με κέρδισε με τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα μέσα από το τραγούδι τους. Περιττό να πω ότι έχω ακούσει όλη την δισκογραφία τους και δεν υπάρχει ούτε ένα τραγούδι που να μην μου αρέσει. Τις αγαπώ πολύ, η δικιά τους διάλυση ήταν και θα είναι το μεγαλύτερο λάθος που έκανε ο YG.

T-ARA

Και άλλες ταλαντούχες κυρίες που κατέστρεψε η DPS όπως πάντα. Τα τελευταία χρόνια πέρασαν άσχημα μετά από το σκάνδαλο με το bullying που τελικά αποδείχτηκε λάθος. Είναι άσχημο να βλέπεις θρύλους που παλιά ήταν πλάι σε Groups όπως οι KARA, οι 2NE1 και οι Wonder Girls σε μικρή χρονική περίοδο το όνομα τους να σβήνει άδικα. Η DSP τις κατέστρεψες από πολλές πλευρές προσθέτοντας κακ αφαιρώντας μέλη, παρόλο που η μουσική τους θεωρείται αντάξια για τα παλιά κορυφαία 4 Girl Groups της Κορέας κανένας δεν εκτίμησε, ούτε έδωσε μια τελευταία ευκαιρία. Μια ακόμα άδοξη διάλυση ενώ συνέχεια σκέφτομαι πώς θα ήταν σήμερα αν τα λάθη αυτά δεν γινόντουσαν.

MADTOWN

Kpop Εγκυκλοπαίδεια || ΟλοκληρωμένηWhere stories live. Discover now