26. kapitola

1.1K 59 0
                                    

Natáčanie sa dosť predlžilo. Ostali sme tam s chalanmi až do piatej, ale stálo to za to. Klip síce ešte nebol dokončený ale bol to úžasne strávený čas s mojou druhou rodinou. Všetci sme si to užili. Hneď ako sme prišli domov všetci sa rozpŕchli do izieb. Vošiel som ku sebe a rozhliadol sa.

„Lola?" zakričal som. Žiadna odpoveď, nič. Hľadal som ju po celom dome. Nemohol som ju nájsť. Začal ma oblievať studený pot „Čo ak sa jej niečo stalo? Potom mi to zase nevýjde. Damn!" mrmlal som si popod nos. Posledná miestnosť, v ktorej som nebol bola moja kúpeľňa. Otvoril som dvere a našiel Lolu ležať na dlážke zabalenú v uteráku „Lola, preboha, preber sa" rozbehol som sa k nej a zvrieskol som.

„Harry?" pozrela na mňa rozospato.

„Prečo, preboha, ležíš na zemi?" zaregistroval som ako sa do kúpeľne nahrnuli chalani.

„Ja neviem" pozerala na nás nechápavo.

„Čo si robila keď si sa zobudila?" pozrel som na ňu nahnevane. Ak by sa jej teraz niečo stalo moje plány by sa zase zrútili a to už viac nemôžem dovoliť, napadlo ma ako prvé.

„Vstala som a išla sa osprchovať, potom som si sadla na dlážku a asi som zaspala" pozrela na nás nevinne.

„Tak ty si zaspala?" zrúkol som na ňu .

„Harold buď ticho, praskne mi hlava ak budeš ešte chvíľu tak vrieskať" do riti, ešte aj hlava ju bolí.

„Nebudem ticho, mňa nezaujíma tvoja hlava, mne ide o teba" kričal som naštvaný, na ňu, na to, že dnes zase nič nebude.

„Harry prestaň. Nevidíš aká je biela?" upokojoval ma už aj Zayn. Lola sa postavila zo zeme a ťarbavým krokom prešla až k posteli. Ľahla si, pod perinou zo seba zhodila uterák a zatlačila sa viac do perín.

„Nechaj ju tak Harry, potrebuje si oddýchnuť" chlácholil ma Liam. Vyšli sme z izby a usadili sa dole v obývačke „Čo to bol za výstup?" pozrela na mňa mierne nahnevaný Liam.

„Neviem, zľakol som sa" pozrel som na neho s hraným smútkom.

„Harry, ale nemôžeš na ňu kričať keď vidíš, že nie je v poriadku" dohováral mi Zayn.

„Ja viem a mrzí ma to. Ja sa jej pôjdem ospravedlniť keď sa zobudí" ubezpečil som ich.

„Si si istý, že je to v poriadku? Harry, nikdy si taký nebol" pozeral sa na mňa ustarostene Louis.

„Naozaj je všetko v poriadku" usmial som sa na neho a on ma objal „Pôjdem si zaboxovať. Musím to zo seba nejako vybiť" zahlásil som a postavil sa. Zobral som si veci, ktoré som mal prichystané práve na takéto príležitosti a vyšiel som z domu. Nasadol som do auta a odviezol sa pred posilovňu. Vystúpil som a vybehol hore do šatne prezliecť sa. Prezliekol som sa veľmi rýchlo a okamžite som začal boxovať. Len tu dokáže vypnúť a na nič nemyslieť. Musel som si to nechať v hlave všetko uležať. Nemohol som rozmýšľať. Musel som vypnúť. Chýbal mi sex. Najhoršie na tom všetkom bolo, že som sa stavil so Zaynom a stávku som musel vyhrať. Nie je to voči Lole pekné ale je mi to jedno, potrebujem tu stávku vyhrať. Nemohol som to nechať tak. A dokonca sám som chcel Lolu pretiahnuť. Bože som zviera, pomyslel som si.

V posilke som strávil ďalšie dve hodiny. Nič iné som nerobil len boxoval, cvičil a rozmýšľal čo budem robiť ďalej. Keď som skončil zašiel som naspäť do šatne, osprchoval som sa a obliekol. Zišiel som dole k autu a nasadol doň „Takže, čo budeš robiť teraz Styles?" zamyslel som sa. V tom som zbadal na rohu stáť akúsi štetku, hneď som vedel čo musím urobiť a čo potrebujem. Naštartoval som auta a odviezol sa do prvého bordelu aký som v meste našiel. Ešte pred tým ako som vystúpil som sa uistil, že okolo nie sú žiadny paparazzi ani nikto kto by ma mohol spoznať, keď som tak urobil rýchlo som vbehol dnu. Postavil som sa k baru a rozhliadol sa. Videl som jednu celkom peknú babu a bola mladá. Usmial som sa na ňu a ona okamžite pochopila. Pricupitala ku mne, pritiahol som si ju k sebe a pobozkal ju „Za koľko?" opýtal som sa priamo.

„150 libier za noc" žmurkla na mňa.

„Okey" chytil som ju za zadok.

„Poď" chytila ma za ruku a ťahala do izby. Tam sa už odohrávalo presne to čo som potreboval. Bolo to rýchle. Išlo len o sex, nič viac. Keď sme skončili zaplatil som jej a odišiel. Rýchlo som nastúpil do auta a odviezol sa domov. Doma som sa vyzul a zobliekol si bundu. Vybehol som hore do svojej izby a rovno do kúpeľne, musel som zo seba všetko zmyť. Osprchoval som sa veľmi rýchlo. Obliekol som si len boxerky a vtiahol sa k Lole do postele, spala. Keď som ju objal zistil som, že je stále nahá. Chcel som dať ruky od nej preč ale zobudila sa.

„Harry?" pozrela na mňa vystrašene.

„Neboj sa, ani som sa ťa nedotkol" uistil som ju rýchlo.

„Ďakujem" usmiala sa a znova si ľahla.

„Ale Lola mala by si sa obliecť" zahľadel som sa na ňu. Svoje túžby som mal ukojené ale aj tak nebol najlepší nápad ostávať predo mnou takto.

„Prepáč, už idem" postavila sa z postele, asi bola ešte v spánku lebo si nezobrala ani len perinu. Bola nádherná ako tam tak stála v mesačnom svite. Zobrala si nohavičky a obliekla si ich. Postavil som sa a podal som jej svoje tričko, ochotne si ho zobrala a obliekla. Skoro zaspala na nohách tak som ju zobral na ruky a odniesol do postele. Cítil som ako mi rastie guča v boxerkách ale nemohol som to ovplivniť. Položil som ju jemne na posteľ a ľahol si vedľa nej. Oboch som nás prikryl. Objala ma a nohu si vyložila na mňa. Občas jemne pošúchala nohou o môj rozkrok, čo robiť nemala. Neskutočne ma to vzrušovalo a čím viac to robila tým väčšia bola hrča v mojich boxerkách. Keď sa konečne uložila tak ako jej bolo pohodlne prestala sa hýbať. Ďakoval som Bohu, že to konečne prestalo. Ale aj tak som cítil ako sa jej prsia jemne dvíhajú a ešte aj jej noha na mojom rozkroku, nebolo ľahké odolať. Nemohol som si pomôcť hladkal som ju po chrbte a občas mi rúka skĺzla až na jej zadok. Mala ho pevný. Bože Harold ty si perverzák, pomyslel som si. Teraz si prišiel od štetky a už slintáš nad Lolou. Musel som sa s tým proste zmieriť. Zaspal som po dosť dlhej dobe a to čo sa mi snívalo som chcel okamžite premeniť na realitu.

Tak to aj ráno dopadlo. Môj „kamarát" stál v pozore ako vojak na bojisku, neznášal som takéto rána. Mal som jedno šťastie, že som vstal skôr ako Lola. Lenže moja ďalšia smola bola, že Lola ležala na mne a opäť trela svoju nohou o môj rozkrok, nechcel som ju budiť ale nemohol som to už vydržať. Jemne som sa postavil aby som ju nezobudil. Na moje prekvapenie sa nezobudila. Vošiel som do kúpeľne a zamkol za sebou dvere, keby náhodou. Áno som nechutné prasa, spravil som si to rukou. Ale inak to nešlo ak som chcel prežiť ja, „môj kamarát" a aj Lola. O desať minút som z kúpeľne vyšiel, Lola stále spala. Bolo mi to divné ale asi to tak malo byť. Predsa len nedávno sa zobudila z kómy. Chvíľu som ju pozoroval. Bola krásna keď tam tak nevinne ležala a odfukovala. Ľahol som si teda naspäť k nej a zozadu ju objal. Bolo to už oveľa lepšie a keďže v noci som toho moc nenaspal teraz som zaspal okamžite. 

Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)Where stories live. Discover now