V-ati intrebat vreodata de ce exista raul sau cine l-a creat? Eu una cred si sunt sigura ca tot raul din jurul meu s-a produs pe 16 aprilie 1999. Corect,ziua mea de nastere. Chiar daca razboaiele si Bastilia au fost date inainte,tot cred ca familia mea a intrat intr-o lumea rea din ziua in care m-am nascut.
Ma numesc Emma si nu sunt o persoana care sa creada intr-o lume mai buna,unicorni ce vomita curcubee,relatii adevarate la 11-12 ani si sincer,chestiile romantice ma cam dezgusta,iar unica mea iubire e ciocolata.
Cand m-am nascut tatal meu era plecat in strainatate si asta a facut ca prima mea intalnire cu el sa fie pe la 6 luni. Am o sora mai mare care s-a schimbat radical de la 14 ani,cea ce ma face sa ma sperii,caci cea mai buna prietena a mea (mai bine spus sora de cruce) v-a implini in cateva zile 14 ani. S-a schimbat in rau si a devenit impertinenta si aroganta. Pot spune ca nu da 2 bani pe noi,familia ei. Parintii mei nu sunt chiar "pereche perfecta" si asta ii face sa se certe mai mereu,dar m-am obisnuit cu asta. Am uitat sa spun,mama a mai fost o data casatorita,atunci nascandu-se sora mea,iar sotul ei murise. Elena e mai mare cu 4 ani decat mine si se comporta ca o sefa si sluga ei. Din cauza ca si-a pierdut tatal la doar un an,mama i-a acordat mereu tot ce a vrut si astefel am ajuns pe locul 2. De fapt nu am ajuns,caci asa a fost mereu. Eu imi iubesc enorm parintii,in ciuda comportamentului lor. Tata e glumet si de asta imi permit muulte cu el,in schimb mama e serioasa sa nu tine la glume. E un fel de marioneta a surorii mele.
Cat despre mine,nu sunt prea multe de spus. La 2-3 ani eram mega slaba si bolnavicioasa,iar de cate ori mergeam la spital doctorul imi spune ca sunt racita si m-a facut un sac cu bastile perforat de injectii. O data mama s-a enervat si ma dus la alt spital,unul mut mai bun. Acolo am fost diagnosticata cu stomac hipotom-lent (in termeni intelesi de toti,nu pot sa ma ingras nici daca mananc un porc intreg).
Si asa,in prezent,am o greutate nu prea normala pentru varsta mea,dar totusi in ultimul timp am reuist sa ma ingras cat n-am facut-o in 8 ani. Vorbind serios,in 1-4 eram un schelet mergator si invatatoare inchidea ochii cand ma vedea alergand,de frica sa nu ma dezmembrez. Relatia cu mama si sor-mea s-a cam racit in ultima vreme si cred ca e din cauza impertinentei lui Elenei. Chiar azi s-au certat la cutite,iar asta a facut-o pe mama sa-mi spuna "Emişor". Am ramas uimita,dar stiam ca a spus asta doar din nervii pe Elena. In fine,si cu asta m-am obisnuit.
CITEȘTI
Adevar ascuns
Non-FictionO carte,un roman,un cantec sau o poveste,toate despre dragoste si frumos. Aceasta e descrierea vietii unei fete care nu crede in toate astea.