Doma som si to hneď namierila do kúpelne. Zavrela som sa, a napustila som si vaňu. Bola som celá premrznutá od kúpeľa v jazere. Do horúcej vane som si ešte pridala penu. Vkĺzla som do nej. Hneď sa mi po tele rozlialo teplo. Pustila som si hudbu. Teda konkrétne Pretty Much. Tak som si odpočívala v teplej vodičke, keď mi zrazu niekto vtrhol do kúpelne. ,,Zach!??" Vystrašene som skríkla. Rýchlo mi rukou zakryl ústa. Začala som sa vzpierať. Naznačil mi že mám byť ticho, a pustil ma. Zamkol. Podišiel ku vani. Pohladkal ma po líci. Bol to pocit takej horúčavy, ktorý by mi nezaručila ani vriaca voda. Okažite som v bruchu mala milióny motýlov. Zvíšil hudbu na mojom mobile. Kľakla som si, a pretiahla som mu tričko cez hlavu. Naskytol sa mi pohľad na tie jeho úplne dokonalé tehličky. Cítila som vybrovanie v každom kúsku môjho tela. Jeho ruky ma oblapili, a objal ma. Pozrela som sa mu do očí. Bolo v nich vzrušenie. Vzrušenie a vášeň. Pritisol jeho pery na moje. Začala som s nimi pohybovať, a on nezaostával. Vypýtal si vstup do mojich úst, a ja som mu ho s potešením dala. Úplne sa vyzliekol, a vošiel ku mne do vane. Už mi nebozkával pery, ale presúval sa čoraz nižšie. Išiel po brade, kde ma nezabudol poriadne kusnúť. Ja som od bolesti a vzrušenia vzdychla. Prešiel ku krku, pri ktorom asi hodlal ešte chvíľu zostať. Rukami mi mačkal prsia. Masíroval ma úplne bezohľadne. Bolo mu jedno, koľko modrín zajtra budem mať. A v tomto momente to bolo jedno aj mne. Z krku skĺzol na dekolt. Užívala som si každý pohyb ktorý spravil. Každú bolesť, vykonanú na mne. Každú bolesť, ktorú mi spôsobil on. Zach Dean Herron. Myslela som že sa roztopím od toľkej rozkoše. Bez akej koľvek predohry ho do mňa surovo vrazil. Chcela som skríknuť, ale moje ústa boli prikryté jeho rukou. To, ako rýchlo prirážal, som až doteraz považovala za nemožné. Vzdychala a plakala som. Robil to tak tvrdo, že som myslela že odpadnem. Hlava sa mi neskutočne točila. Trešťalo mi v nej. Pred očami sa mi čoraz častejšie zahmlievalo. ,,Zach. Prosím.." Šepla som z posledného. ,,O čo prosíš babygirl?" Povedal mi bez toho, aby prestal. ,,Zach ja- ja už nevládzem. Prosíiim." Vzlykala som. Horúce slzy sa mi valili. Cítila som ich na mojich lícach, cístila som ich slanosť v mojich ústach. ,,Baybgirl, ja viem že to chceš. Skurvene viem že to chceš, a ani za nič neprídem o ten najlepší sex v mojom živote kvôli tomu, že ty nevládzeš." Zaškeril sa, a ja som sa pripravila na ďalšiu bolesť ktorá bude prichádzať. Už som proste nevládala. Po mojom treťom orgazme v tejto vani.
Zrazu niekto zaklopal na dvere. Určite sme boli potichu. Stopercente. ,,Terka? Chcem sa ísť osprchovať. Pohniiii!!" Ja som sa vystrašene pozrela na Zacha. Ten mi naznačil že mu mám odpovedať. ,,Jasné Jacky. Už idem." Mala som čo robiť, aby môj hlas znel normálne a netriasol sa. Aby som nevypukla v plač. Zach zo mňa teda rýchlo zliezol, zobral si svoje veci, a odparil sa. Ja som si ubolene vzdychla. Ešte som si umyla vlasy. Vypustila som vaňu, a poriadne som skontrolovala, či si Zach zobral všetko oblečenie. Zabalila som sa do uteráka, a vyšla som z kúpelne. Ešte som na Jacka zakričala ,,Môžeš ísť." Hodila som sa do postele. Zababušila som sa do prikrývok a začala som plakať. Veď sa ku mne správal ako by som bola obyčajná handra. Vôbec nehľadel na to, ako mi je. Jemu šlo len o dobrú šukačku. Cítila som sa hrozne. Ako mu môžem niečo takéto tolerovať? Ako mu to môžem dovoliť? Niekto zaklopal na dvere mojej izby. ,,Áno?" Opýtala som sa. Teraz som nechcela nikoho vidieť. Nechcem sa s nikým rozprávať. Nemám na nikoho náladu. Dvere otvoril Beany.Pohľad Corbyna :
Išiel som za Terkou spýtať sa jej, či si nezahrá Fortnite alebo nejaké Pub-g. Zaklopal som jej na dvere, a ona na mňa zvnútra zakričala ,,Áno?" Tak som otvoril dvere. Ležala v posteli. Pri pohľade na jej opuchnuté a plačúce oči som sa zhrozil. ,,Čo sa stalo?" Vystrašene som sa jej opýtal, a sadol som si ku nej na posteľ. Len pokrútila hlavou. Privrela oči, a vytryskli jej ďalšie slzy. Kamarátsky som ju pohladil po ramene ,,Vieš, že mne môžeš povedať všetko." Ona začala plakať ešte viac. Porazenecky som si vzdychol. Toto nezvládnem. Tu pomôže len jedno - Daniel. A potom možno aj jedno kolo Cs;ka. Postavil som sa. Zavrel som dvere do jej izby, a zbehol som dolu po schodoch do obývačky. Tam boli Jonah, Tate, Bia, Christy, Daniel a aj Logan. Sadol som si ku Christy. Zobral som si ju na kolená a dal som jej pusu. ,,Neviete čo je s Terez?" Opýtal som sa. ,,Hej, v poslednej dobe je nejaká divná." Rozmýšlala Bia. ,,Podľa mňa je v tom nejaký chlapec." Povedala Tate, a priamo a spýtavo sa pozrela na Daniela. On zdihol v obrannom geste ruky. ,,Ja s tým nemám nič spoločné. Dala mi jasne najavo, že som jej najlepší kamarát." ,,Nebude to to, ešte s Moyom?" Opýtal sa nezaujato Logan. Príde mi, že každý v tejto miestnosti sa o ňu zaujíma viac, ako on. ,,Nemyslím si, že je ten typ dievčaťa, ktorá bude za vzťahom smútiť ďalšie dva týždne." Povedal Jonah. ,,A kde teraz vlasne je?" Opýtala sa Christínka. ,,Plače vo svojej izbe, a odmieta sa so mnou rozprávať." Odpovedal som mojej princess. Daniel vstal. ,,Idem za ňou. " A šiel do jej izby na poschodí. Prišiel Zach. Bol viditeľne uvolnený a šťastný. ,,Čo si od Loren dostal kolo navyše?" Vyprskla naňho Bia. On sa len zasmial, čo bolo jeho úplne neadekvátnov reakciov. Inokedy by pomaly že taniere nerozbíjal. ,,Zach ja naozaj neviem čo sa stalo, ale prosímťa, povedz mi, že to nemá nič spoločné s Tete. " prosíkala ho Tate. On sa znova zasmial. ,,Ja s ňou? Mám o tristo percent krajšiu priateľku doma, tak načo?" Tate si aj s Chris odfrkli. Rozdali sme si karty na faraóna a začali sme hrať.
Heeey❤️❤️
Ďakujem úplne všetkým, čo toto čítajú. Mala by byť ešte jedna kapitola do vianočej večere😂 ale nič neviem zaručiť, takže aspoň takto vám prajem pekné vianoce. Ja ich síce neznášam, ale vy si ich užite aj za mňa❤️❤️🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
Hayran KurguLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...