Vánoce u GK_CZ

60 3 0
                                    

Před čtením tohoto příběhu, doporučuji si přečíst minulý příběh Kterak se Synda, Anča a Majkyto rozhodli vyrazit do Černobylu, aby jste pochopili různé odkazy. Děkuji za pochopení. 

Od minulého příběhu uplynul již půl rok a pár dní a tak vás určitě zajímá co za tu dobu dělali Syneček, Anča a Majkyto. Vrátily se domů a tam si tak nějak normálně žily jako předtím, ale dostali nabídku na zajímavou práci v Anglii. Majkyto jí odmítnul, protože ho práce v SCS Software baví a nechce se jí vzdát. Syneček jí též odmítnul, protože chtěl zůstat full time youtuberem a streamerem. Ale Anča jí přijala, protože sedět za pokladnou v Kaufladnu už jí moc nenaplňuje. Proto je ale teď velice často v Anglii a teď se vrací domů na vánoce. 

23.12.2018 10:00 Jakási Praha, Synečkovo studio: Syneček sedí u PC a edituje nějaký ten Let's play s vánoční tématikou, ale najednou volá Anča: ,,Dobrá zpráva! Už letím v letadle a asi za hodinu budeme přistávat v ČR!'' ,,Konečně! Měla jsi tu být už předevčírem!'' odpovídá jí Syneček a Anča hned na to: ,,A můžu já snad za to, že nějaký magor pouštěl tady na letišti Gatwick drony?!'' ,,Asi né, každopádně, za hodinu přistáváte?'' ptá se Syneček. ,,Jo'' říká Anča. ,,Fajn tak neboj budu tam!'' říká Syneček. ,,To jsem teda zvědavá'' říká Anča a ukončuje hovor. 

23.12.2018 13:11 Praha, Letiště Václava Havla: Syneček již čeká ve své Octavii která je už po incidentu Majkyto vs tankování spravená. Najednou k němu přichází Anča, otevírá dveře a hned né moc radostně spustí: ,,Řeklo se za hodinu aka v 11 hodin, teď je 13:11!'' ,,No však, ta jedenáctka tam je'' brání se Syneček. ,,No každopádně heč mám nový Iphone X S!'' chlubí se Anča. ,,Heč mám nový Iphone 8!'' chlubí se Syneček. ,,Pche mám lepší'' říká Anča.  ,,Víš co, hoď mně k nám domů'' říká Anča. ,,Rozumím rezidence Martinových'' říká Syneček. Syneček zavezl Anču k rodičům a poté jel dostříhat do studia ten LP, sám se přeci nedostříhá a taky ještě zkusit alespoň spustit tu novou hru ATLAS. Poté ale volá Anča: ,,Mám nápad! Mohla bych se u tebe za pár hodin stavit i s Michalem a rozdáme si dárky?'' ,,Jó to by šlo, mám tu ve studiu nějakou tu vánoční výzdobu, tak když tak vezmi stromek!'' říká Syneček. ,,Hmm, možná'' říká Anča a ukončuje hovor. 

Později ten den, Synečkovo studio: Anča přijela a chvíli po ní i Majkyto, všichni se radostně uvítali, ale poté se Majkyto zeptal: ,,Proč tu vlastně musím být?'' ,,Protože tady s Tomášem máš přeci ten Youtube kanál, jeli jsme spolu do Černobylu kde jsme pak zachránili svět a navíc jsem přeci Tomášova přítelkyně, takže je to slušnost'' vysvětluje Anča. ,,Aha, koukám že ten vztah na dálku vám zatím funguje'' rýpe si Majkyto. ,,Shut up!'' okřikli ho Synda a Anča najednou. ,,Ok, pojďme raději na ty dárky'' říká Majkyto. V pohodě a za doprovodu Synečkova vánočního hudebního playlistu na streamy si rozdaly dárky, byly to takové ty typické kamarádské drobnůstky včetně oblečení a ponožek. Poté si popřáli hezké svátky a Majkyto a Anča odjeli, Syneček zůstal ve studiu, aby mohl editovat nové video. Najednou mu ale někdo zaklepal na dveře. Šel k ním otevřel je a nikdo tam nebyl, až na modrou krabici. ,,Co to sakra?!'' ptá se Syneček. ,,Halooo!'' řve Syneček. ,,Pšt!'' odpovídá někdo z vedlejší kanceláře. Syneček raději vzal ten balík a šel dovnitř. Otevřel ho a našel tam nový 900 TB disk a model auta Mercedes Benz S W222, přesně takového který měl v létě přes tu kouzelnou hůlku, ale pak o něj bohužel přišel.  

24

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

24.12.2018  13:00 U Synečka doma: Syneček je dnes doma a ne ve studiu, protože je štědrý den a tak raději zůstane doma s rodinou. Po obědě mu volá Anča: ,,Tvl Tome! Nedovedeš si představit co se mi včera stalo! Normálně přijdu domů a tam na mně čeká krabice! Otevřu jí a v ní je nějaká ta kosmetika, ale hlavně poukázka na ubytování v Kundě!'' ,,Cože kde že? Myslíš to město v Estonsku?!'' ptá se podezíravě Syneček. ,,Ano, Kunda se jmenuje město v Estonsku, na co myslíš ty úchyle?!'' ptá se Anča. ,,Dobrý nic, ale kdo nám ty balíčky poslal?'' ptá se Syneček. ,,Wait, jak jako nám?'' ptá se Anča. ,,No já ho taky dostal, ale měl jsem tam něco jiného a jelikož včera u Majkyta, teda Michala byli pyrotechnici, tak asi taky něco dostal'' říká Syneček. ,,Pyrotechnici?'' nechápe Anča. ,,Ano, asi se bál co v tom záhadném balíčku je, v dnešní době člověk nikdy neví'' ,,Aha, ale asi už vím kdo nám je dal!'' říká Anča. ,,Kdo?'' ptá se Syneček. ,,No, barva těch krabic je modrá, dokonce stejný odstín jako byla ta modrá barva na Tardis, té budce, takže jsou asi od Doktora'' vysvětluje Anča. ,,Ježiši zase on? Ten sci-fi adventure v Černobylu mi nepřipomínej!'' říká Syneček. ,,Tak sorry'' omlouvá se Anča. ,,Do kdy vlastně platí ty poukázky na to město na K?'' ptá se Syneček. ,,Do konce roku 2019, takže kdykoli příští rok můžeme vyrazit!'' říká Anča. ,,Nice, no nic už musím jít!'' říká Syneček a ukončuje hovor. 

KONEC

Ano, v tomto příběhu neměl být žádný extra dramatický děj jako v minulé fanfikci, tohle mělo být jen takové příjemné vánoční počteníčko a taky taková malá propagace příští fanfikce, jak vám možná z posledních vět ohledně toho města došlo. No nic, přeji vám příjemné prožití vánočních svátků a šťastný nový rok 2019! 

Vánoce u Gamekeepers_czKde žijí příběhy. Začni objevovat