[te neved]
A családi életem egyenlő a nullával minden nap szarrá vernek a lelkembe gázolnak és ellopják a pénzem.Senki se szeretet . Így úgy döntöttem hogy meg szököm. Este van . Egy nagy táskába össze pakoltam az összes ruhámat meg a kedvenc mackóm.Majd a szobám ablakán halkan kiosontam(#1 emelet).Egyszer láttam egy elhagyatott házat majd ott meghúzom magam .Onnan tudok dolgozni.A suli az már más tészta de majd megoldom.Oda értem ahhoz a házhoz kicsit durvábban nézet ki mint amire emlékeztem. De sebaj ott az este a takarításra. Bementem majd letettem a cuccaim. Út közben vettem tisztító szereket meg seprűt és egy moppot. A kukás zacsit otthonról csortam. Az üres üvegeket meg a rodhadó nem tudom miket elkezdtem össze szedni ..........................................................
A villanytól kezdve minden működött egy egyszintes állom 3 szoba egy konyha és két fürdő.Csak egy hét éjszakázás kellet hogy patyolat rendet csapjak de egyre jobb.már vettem takarót türcsiket szappant kaját (hűtőt) kafa lett.Befeküdtem az ágyamba amikor hirtelen meghallottam hogy nyitódik a hűtőajtó . Egy esernyővel a kezemben indultam el a konyha felé.
-Hm kafa puding de rég ettem ilyet valaki szeret.-hallottam a behatolótól de amikor rányitottam az ajtót lefagytam egyhatalmas szörny állt elöttem kanállal a szájában és a kedvenc pudingommal a kezében.
-Mm hello kössz a kaját meg hogy kitakartítottál cuki.-huzta pervez mosolyra a száját mikor jól megnézte a rózsaszín nyuszis bugyimat.Mint kiderűlt a pólóm felgyűrödött. gyorsan lehúztam.
-Mi a franc vagy te és mit keresel itt.Ja és milyen jogon eszed meg a pudingom.
-Héj ez az én házam azért vagyok itt a nevem Laughing Jack és nem franc hanem démon vagyok....