Okul çok yorucu geçmişti.Bunlar her okul yılında yaptığım basit şeylerdi.Tabii Su'ya okulu gezdirmek dışında.Ama nedense yaz tatiline girdiğimizden beri baş ağrılarım sık olmasa da oluyor ve kollarım çok ağrıyordu.Ama okul başladığından ve babamı kaybettiğimden beri daha artmıştı ve normalde hiç zorlanmadan yapabildiğim işleri (yazı yazmak gibi) yapmakta zorlanıyordum.
1 hafta sonra...
Okul nihayet bitmiş ve hafta sonu gelmişti.Bir haftada neler olduğuna gelirsek:
Ece Su ile tanıştı ve hatta çok sevdi.-Şuan ben Ece ile ,Su'da arkamızda Nihal adında çok tatlı bir kızın yanında oturuyor- Benim yaşadığım bu 'gariplikler' devam etti. Annem kendini zor olsa da toparladı.
Evet tüm haftanın özeti bu ve şuana gelecek olursak. Şuan Ece'nin oturduğu apartmanın girişinde Su ile yarım saattir Ece'nin evden çıkmasını bekliyoruz veee sonunda Ece apartmandan çıkış yapabildi. TEBRİKLER ECE!!!
"Sonunda gelebildin.Buraya kök saldık ya 5 DAKİKA dedin 45 dakikadır yoksun kızım. Ne yapıyorsun içeride 45 dakikadır, atomu mu parçalıyorsun?"dedim Ece'ye hafif kızıyormuş gibi yaparak
"Ne yani Ateş kankamı karşılamaya senin gibi kot pantolon kazak giyip mi gitseydim?Hem herkes senin gibi makyajsız dünya güzeli olmuyor bebeğim"
"Hmm. Sen bana az önce iltifat mi ettin?"gülerek sorduğum bu soruya Ece'de gülerek
"Öyle oldu galiba"dedi.Bizi gülerek izleyen Su'yun
"Kızlar sohbetinizi bölmek istemem ama Ateşler gelmek üzeredirler.İsterseniz geç kalmayalım"demesiyle Ece,ben ve Su merdivenlerden neredeyse uçarak inmiştik.Hemen bir taksi durdurduk ve hava alanına gitmesini istedik.Gelelim Ateş'in kim olduğuna:
Ateş; ben ve Ece'nin küçüklüğümüzden beri yanımızda olan ve ultra mükemmel olan kankamız. Bu sene yaz tatilinde sevgilisi Aslı ile Bodrum'a gitmiş ve okula 2 hafta geç başlayacakalardı. Biz zaten Aslı ile lise 1'den beri tanışıyorduk bu esnada Ateş'te Aslı ile tanıştı falan filan ve Ateş babamın başına gelenleri bilmiyor .Sırf tatillerini benim yüzümden erken bitirmelerini istemediğim için haber vermedik.
*******************************************************
Hava alanına vardık ve yaklaşık 25 dakikadır Ateşler'in uçağının inmesini bekliyoruz.Beklerken biraz ötede babasının elini tutmuş ve ona " Sen bir prenssin ben senin prensesinim dimi baba?" diyordu.Babası güldü ve kızının alnından öptü ve kızına "Evet güzel kızım sen benim prensesimsin ve prensler,prenseslerini asla yalnız bırakmaz"babasının son cümlesiyle kız babasına kocaman sarıldı.
Madem prensler prenseslerini asla yalnız bırakmazdı benim babam,kahramanım,prensim niye beni bırakıp gitmişti?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HASTALIK
Novela JuvenilBu hikaye hayatında en önem verdiği varlıkları bir hastalık yüzünden kaybedecek olduğunu öğrenen umutları, hayalleri olan bir genç kızın hikayesi... Bu hikaye Aral ve Hilal'in hikayesi...