💥3💥

29 2 0
                                    

          
                        ' Değişmek kaybetmek
             değil, kazanmaya ilk adımı
          atmaktır.'

        

              Hayat bazen öyle bir noktaya getirir ki bizi 'bıktım artık' deriz. Belki dönüm noktamız, belki de son noktamız olur. Ben hayatımın şuan dönüm noktasını yaşıyordum. Sabahtan beri içimdeki sıkıntının neden olduğunu anladım artık. Hayat artık eskisi gibi olmayacaktı benim için.

            Psikoloğa tüm bunları anlattım. Neler yaşadıklarımı, bugün olanları , herşeyi. Anlattıklarıma karşı gülümseyerek bana bakan psikolog konuşmaya başladı,
           "Bak Gece ailenin ölümünden sonra birine gönlünü verdin. Ama bazen doğru kişiyi bulamayız. Bazıları bir hevestir bazılarıysa gerçek aşk. Seninkinin heves olduğunu düşünüyorum. Beynindeki sese gelirsek o yaşadıklarının sonucunda olan bir hastalık. Bu-"
             "Nasıl yani ben şimdi şizofrenimiyim?"
             "Hayır tatlım. Şizofrenilik olmayan bir şeyi görmektir. Ve bunun gibisi. Ama merak etme sen şizofreni değilsin. Senin ki az insanlarda görülmüş bir hastalık."
              "N'apmam lazım bunun için"
              " Bunun için sadece psikolojik destek alarak atlatabilirsin. Sana ilaç vermeyeceğim. Bunu kendin gücünle yeneceksin. Ve ayrıca sen güçlüsün. Bunu unutma"
                "Teşekkür ederim. Ben çıkabilir miyim?"
                 "Tabiki de. Görüşmek üzere"
  Başımı sallayıp dışarı çıktım. Ayakta bekleyen Ecrin hemen yanıma geldi ve,
             "Ee nolmuş. Kız bir şeyin yok değil mi?"
              "Sakin ol Ecrin. Birşeyim yok. Yaşadıklarım biraz ağır gelmiş. Bu kadar. Arada bir gelip konuşacağız psikologla."
              "Tamam o zaman hadi eve gidelim. Zaten dün ne olduğunu anlamadan eve gittik. Doğru düzgün yürüyüş bile yapamadık."
   Kıkırdayıp eve doğru yürümeye başladık. Ve beynimdeki ses yine yankılandı.

           ' ben senin yanındayım'
            neden
           ' çünkü sen bensin, bense sen.'
          Pekala ben sana ne diyeceğim. Hastalık mı?
             ' Ay diyebilirsin'
              Neden Ay?
              ' çünkü ben senin Gece'ne Ay gibi doğdum da ondan'
          Tamam bundan sonra sana Ay diyeceğim.

        "Gece sana diyorum duymuyor musun beni?"
         " Ha pardon noldu"
          "Anahtarı çıkarsan diyorum. Eve girsek diyorum"
         " Tamam "
          " Senin kafan iyi mi?"
         " Ne alakası var Ecrin."
          "Beni duymuyorsun da ondan. Yolda dediklerimi bile hatırlamıyorsundur da"
              " Yolda dediklerin mi?"
              "Ohooo senin kafan yerinde değil be kuzum"
              "Ecrin neler olduğunu sana anlatacağım ama büyük tepki verme"
             "Seni dinliyorum"
              "Bak şimdi benim neden psikoloğa gitmek istediğimin asıl nedeninini bilmiyorsun. O gün yani yürüyüşe çıktığımız gün ben Efe'yi gördüm yanında Fatma vardı. O an gözlerim doldu. Kendimi kaybettim. Ve işte ne olduysa o zaman oldu. Ben garip bir rüya görmüştüm. Bir kız 'senden seni istiyorum 'diyip duruyordu. Işte o ses beynimde yankılandı ve bana ' sakın ağlama' dedi. Bende ne yapacağımı şaşırıp psikoloğa gittim. Bu insanlarda az görülen bir hastalıkmış. Ilaçla tedavi edilmeyeceğim. Kendi sorunlarımı kendim halledeceğim. Psikolog benim güçlü olduğumu düşünüyor aynı sen gini. Ama ben güçlü değilim."
            "Sen güçlüsün"
            ' sen güçlüsün'
         Aynı anda Ecrin ve Ay konuşunca şaşırdım. Neden benim güçlü olduğumu düşünüyorlar. Ben bile kendime inanmazken hemde. Bunları umursamayıp odama çekildim. Biraz dinlenmeye ihtiyacım vardı. Gözlerimi kapadım ve 15 tatilden sonra okulda ne yapacağımı düşündüm. Rezil olduğum insanların en önemlisi Efe'nin yanında ben ne yapacağım.
             ' artık Efe'yi unut. O seni üzmedi mi?'
              Peki seni bana o getirmedi mi?
              ' beni sana o değil kendin getirdin. Şimdi Efe'yi unutma zamanı ve ona güçlü olduğunu kanıtlama zamanı'
              nasıl olacak o?
              ' 15 tatilden sonra o okula gitmeyeceksin.'
               dönem ortasında beni kimse okula almaz.
              ' amcamıza söyleyeceksin. O halleder. Unutma paranın halledemeyeceği şey yoktur'
               Pekala onunla konuşacağım peki sonra..
               ' dövüş dersleri alacağız. Kendine çeki düzen vereceksin. Vereceğiz'
              Bunları yapabileceğime nasıl inanıyorsun?
            ' çünkü sen güçlüsün'

            Hepinize merhaba. Umarım beğendiğiniz bir bölüm olmuştur. Yazım hatalarım varsa affola. Yavaş yavaş olaylara giriyoruz. Kitabımı okumaya devam edin. Hepinizi öpüyorumm.

   Sizi seviyorum😘🌈🌈

    instagram: @diilaraa_tr_56
          
    
  

GÜNDÜZ AY'IM( devam ediyor..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin