DURUNUN ANLATIMI
Yaklaşık 15 saniyedir dibdibeydik Rüzgarla ve ben garip bir şekilde ona,onun kokusuna çekiliyordum.Hayatımda ilk defa bir erkeğe delice sarılıp kokusunu içimde hapsetmek istiyordum ama yapamazdım, olmazdı.Beynimden EROR gelince anında ayrıldım tabi o beni kendinden ayırmadı sanki daha deminki sözü beni allak bullak etmemiş gibi bir de kollarımdan sıkıca tutup beni kendine sarmaladı debeleniyordum ama katkısız öküz olduğundan yerinden canlanmıyordu ve sözlerine kaldığı yerden devam etti.
'Ela göz bunları sana söylüyorum çünkü ona göre davran SEN istesende istemsende ben istemeyene kadar BENİMSİN.Kimse sana zarar veremez onu yok ederim.Biliyorum bu çocuk manyak mı diye aklından geçiriyosun daha 6-7 saattir birbirimizi tanıyoruz ki buna tanımak denmez.Ama gariptirki bunun adını, bana ne olduğunu bilmiyorum ama ısrarla seni istiyorum.Yani bence gel kendi rızanla birbirimizi tanıyalım yok dersen yine seni tanıyıcam tabi sana istemesemde zarar vererek ha sakın yanlış anlama sana fiziksel hiç bir zararım dokunmaz benim. ama gölge gibi peşinde olurum sürekli.Ayrıca ela göz kokun beni mahvediyor.Son olarakta sakın ama sakın bir daha ağlama çünkü seni ağlatan kişiyi yaşatmam bunu bil doğduğu güne lanet eder.Hep gül tabi sadece bana.'dedi katkısız öküz son sözünden sonra istemsizce tebessüm ettim tabi hemen o da.Ama tabi ben hemen toparlanmıştım.
'Sen ne demek istiyosun canım?Neden seni tanımak zorundayım ki ben ayrıca sana kendimide tanıtmak falan istemiyorum ?ve tekrarlıyorum ben kimsenin değilim.'dedim tabi sadece kuyruğu dik tutabilmek için çünkü kollarından çıkmak tahminimden zordu.Hem psikolojik olarak hemde fiziksel olarak.Çocuk soyismi gibi demir gibiydi.
'Bak ela göz son sözün buysa anında adamlarımı seferber edip heryere bir tane koydurcam ona göre.'dedi o kadar emin konuşuyordu ki napıcağımı bilemedim bir an ve aniden istemsizce(bilmiyorum artık istemsizcemiydi ama)
'Peki 'dedim'İnsan gibi konuşalım ve tanışalım ama bir süre koyalım ben öyle senin oyuncağın değilim sen istediğin sürece yanında durayım'dedim ÇoK kArarlıydım ne öyle ben istediğimi yaparım havaları katkısız öküz işte.
'Peki tam 45 gün bugün hariç yarından itibaren herkes senle beni sevgili sancak bu şekilde kabul yoksa ben isteyene kadar 'dedi.
'ne ne ne ?Asla olmaz. ben bu zamana kadar kimseyle çıkmadım ve evlenceğim kişiye kadar böyle bir şey düşünmüyorum.Benim elimi ilk tutucak olan kişi o olucak'dedim Çok kararlıydım taki
'Peki o zaman çünkü sana her yaklaşıcak olanı ortadan yok ederim bu şekilde öyle bir sorun kalmaz'dedi.Çok ciddiydi.hatta çok çok ciddiydi ve el mahkum sayılı gün çabuk geçer,zaten okuldaki kimse evlenceğim kişi olamaz düşüncesi ile
'Tamam 45 gün sevgili olucaz ama gereğinden fazla yaklaşırsan bırak arakadaşlarımı,dünyayla beni tehtit etsende bitiririm ve seni yok ederim buna emin ol'dedim yüxünde öyle bir gülümseme olduki bunu anlatamam yanağındaki o gamze,beyaz dişleri ben ne diyorum ya offfff
'Tamam merak etme yaklaşmam 'dedi.sonra bana dönüp 'hadi seni eve bırakayım'dedi.
'yok canım ne gerek var ben atlar bir otobüse giderim'
'hadi ya hemde bu şortla zaten gelirken aklıma kötü kötü şeyler geldi.Gelirken biri sarkıntılık etti mi bak doğruyu söyle 'dedi kaşlar çatık bir şekilde nasıl yani beni merak mı etmişti.
'Hadi be ordan bana sarkıntılık edicek adam daha doğmadı onun anasından emdiği sütü burnundan getiririm ben.'
'Tamam o zaman öyle bir şey olursa sakın sen bulaşma bana söyle ben onun icabına bakarım'dedi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEĞİŞEN HAYATIM
Genç KurguHerkes tarafından mükemmel gözüken bir kız... Herkes tarafından psikopat, çapkın gözüken bir erkek... Peki oğlan kıza kafayı takarsa ne olur? Klasik gibi görünen ama tutkulu, bir aşk hikayesi :)