İnanalım

7.1K 153 40
                                    

Bu yazıyı yazarken acayip heyecanlıyım ancak nedenini bilmiyorum. Ama benimle beraber istedikleri kiloya ulaşan insanlar olursa çok mutlu olacağım. Bunu nasıl mı yapacağız? Her gün birbirimizi motive edici şeyler söyleyeceğiz, dedikodu yapacağız. Her şeyin başı inanmaktan geçiyorsa biz de Victoria Secret's mankenleri gibi olabiliriz. Yani en azından manken gibi olabiliriz. 

Evet yiyoruz üstelik öyle bir yiyoruz ki "Bir daha mı geleceğiz dünyaya" dercesine. Ama sorun şu ki aynaya baktığımızda hiç de öyle düşünmüyoruz." Bu kim?" "Bu bacaklar kime ait?" "Aman allahım bu kollar benim mi?" diyerek kendimizle kavga ediyoruz.

Hepimiz üç ay yaz tatilinde "Öyle bir değişeceğim ki, kimse beni tanımayacak" diyoruz. Ama sonuç ne? FELAKET arkadaşlar.

Neden felaket?

Çünkü üşeniyoruz gençler, kıçımızı kaldırıp kumanda almaya bile üşeniyoruz. Konu makarna yapmaya gelince koşarak mutfağa gidiyoruz ama diyet yapmaya gelince yarın kesin başlayacağım. Ama sorsan biz zayıflayacağız, spor yapacağız, kimse bizi tanımayacak, hayatımızı değiştireceğiz. Oturarak mı hayatımızı değiştireceğiz peki. Hadi gülelim buna.

Neden başkalarının fiziğine imrenmek varken, imrenilecek bir fiziğe sahip olmuyoruz.

Hep birlikte inanalım, başaralım diyorum.

BENİMLE MİSİNİZ?

Burayı sonradan yazıyorum ama eklemek istediğim bir şey var; okumak istemeyen yazış tarzımı beğenmeyen okumasın. Zorla okutturmuyorum kimseye, eleştirebilirsiniz ama hakkınızla. Anlayışınız için teşekkürller, seviliyorsunuz. Yeni hikayemde profilimde ayriyeten linkini yoruma bıraktım. Ona da bir göz atın istiyorsanız vs angelleriim :) 

Şişman Kızın GünlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin