26

210 20 4
                                    



Pohľad Daniela :

Zaklopal som. Keď sa z izby nič neozývalo, otvoril som dvere. Naskytol sa mi pohľad na Terez. Pozrela sa na mňa. Oči mala úplne zmáčané slzami a boli celé červené. Vlasy mala na každú stranu. Na brade mala škaredé modriny. Nižšie som jej nevidel, lebo bola prikrytá paplónom. ,,Chcem byť teraz sama, Dani. " pozrela sa na mňa tými modrými okáľmi. Boli skoro čierne. Ich farba bola ako oceán. Ten najhlbší a najtemnejší oceán. Vyžarovala z nich dominancia. A predsa, boli tak krásne.
Ja som pokrútil hlavou. ,,Máš to teda smolu. " a hupol som k nej do postele. Zasyčala na mňa ,,Prezliecť ma nenecháš?" Zasmial som sa ,,Mne nevadí ak budeš v pyžame." ,,Akurát že ja ani to pyžamo nemám. " ja som sa smial, a ona porazenecky vzdychla. ,,Ďakujem za pochopenie." Zašomrala si ešte. Zabalila sa do paplóna a šla sa do kúpelne prezliecť. Ja som zatiaľ nachystal Riverdale. Keď konečne došla, pustil som tretiu sériu. ,,Čo sa stalo?" Opýtal som sa jej. Ona len pokrútila hlavou. ,,Nechcem sa o tom rozprávať. Nemám na to chuť, ani energiu." Odpovedala mi. ,,Vieš dobre, že mne môžeš povedať všetko." Usmial som sa na ňu. Neviem čo sa stalo, ale pekelne ma to zaujíma. Nechcem, aby bola smutná. Nemôžem sa pozerať na ňu, keď plače, a ja neviem prečo. Alebo keď s tým nemôžem nič urobiť. ,,Keď sa o tom budem chcieť rozprávať, budeš prvý človek ktorému to poviem." Povedala mi ešte. Potom sa ku mne pritúlila. Oprela sa mi o rameno, a ja som si prehodil ruku cez jej plecia. Nohy si vyložila na tie moje, a takto sme sa pustili do seriálového maratónu.

Pohľad Terez :

Bola noc, keď sme vypli poslednú časť Stranger Things. Daniel už chrápal. Ja som si rýchlo išla umyť zuby. Kúpelňa nebola zamknutá, hoci v nej bol Jack. ,,Ako sa cítiš?" Opýtal sa ma. Z brady mu tiekla zubná pasta so slinami. Ja som prevrátila oči stĺpikom. ,,Mám sa fajn. Ďakujem." Vyštekla som naňho. Nebolo to naozaj. To nie. Bola to len sranda, ktorú Jack vďakabohu pochopil. ,,Takže ako vidím, pochúťka menom Daniel na teba funguje." Skonštatoval. Ja som od smiechu vyplula všetku pastu z mojich úst do umývadla. Teda skôr vyprskla. A začala som sa zadúšať smiechom. ,,Asi máš pravdu." Povedala som mu po tom, čo ma hisák prešiel. ,,Nespala si s ním, že nie?" Zhrozil sa. Ja som sa úprimne usmiala a pokrútila som hlavou. ,,Je to môj najlepší priateľ, nič viac." On si vydýchol od úľavy. Ja som sa len tak zasmiala ,,Prečo?" On sa zatváril akože dievčatko, ty nevieš čo nám ženské vedia spraviť, a ja som sa okato urazila. ,,Ty si si myslel, že Danielovi zlomým srdiečko." Už som chcela výjsť s kúpelne. ,,Áno myslel." To bolo posledné, čo mi povedal kým zmizol v izbe. Ja som sa na seba pozrela v kúpeľni. Bola som obyčajná troska, ktorá nevedela odmietnuť jedného skurveného chlapca. Chlapca, ktorý sa vyžíval v ubližovaní mi. A ja som sa nechala. Lebo to bolo jeho potešením. Jeho vášňou. Vzdychla som si, zhasla som svetlo. Išla som naspäť do izby a pritúlila som sa k spiacemu Danimu. Bol tak sladkučký keď spal. Potichu som zobrala mobil, a odfotila som si ho. Dala som mu božtek na nos. Natisla som sa čo najviac k nemu tak, aby ten chlad ktorý vo mne bol, vystriedalo teplo, ktoré sálalo z neho.

Ráno ma zobudil Daniel. Teda skôr Danielov upretý pohľad na mňa. Otvorila som oči, a on sa tváril, že sa nepozeral na mňa. Zasmiala som sa. ,,Sa ti dobre pozeralo, čo?" On len niečo nezrozumiteľne zamrmlal. Vyskočil z postele, akoby vôbec nebolo len osem hodín ráno, a pobral sa preč. Pokrútila som nad ním hlavou, a zababušila som sa do paplónov ěste tuhšie, lebo zdroj môjho tepla práve opúšťal moju izbu. O nejakej jedenástej som sa z postele zdvihla, prezliekla som sa do športovej podprsenky a krátkych kraťasiek. Zobrala som si rulavice a bandáž. Zbehla som dole schodami. Hlavou som kývla na Tate a Jonaha, ktorý sedeli v obývačke a na niečom sa smiali. Zišla som ešte nižšie, do telocvične, kde práve trénoval aj Logan. ,,Ahoj. " pozdravila som ho. On sa mi neunúval venovať vôbec žiadnu pozornosť, tak som sa rozcvičila a šla som na to. Začala som zľahka. Pomaly som udierala priamo do mechu. Potom som pridala háky, zdviháky a rôzne iné chmaty. Napokon  som si precvičila moje kopy a pády. Keď som bola už dosť vyšťavená, Logs sa ku mne otočil. ,,Nepôjdeš na chvíľu do ringu?" Opýtal sa ma. Ja som si popukala kosti na rukách. Vždy som mala rada výzvy. A teraz mám pred sebou ďalšiu. Prebiť Logana. Je síce päť-krát silnejší, ale niekedy tupý jak poleno. ,,Priprav sa na porážku, Logan Paul." Usmiala som sa diabolským úsmevom. ,,To by so robil na tvojom mieste ty, Tereza Jake Paul." Na tvári sa mu ukázal presne ten istý úškr ktorý mám v zbierke ja. Ešte vytočil na mobile Corbyna. ,,Keď chcete, príďte dole. Čaká vás tu šou." A položil. Ani nie o minútu sedeli na lavičkách úplne všetci. Na mojej strane Daniel, vedľa neho Bia. Pri Bianke sedela Tate a vedľa nej Jonah. Na Loganovej bola Christina, vedľa nej Corbyn. Ten bol zas vedľa Zacha. Jack tam tak stál, a nevedel sa rozhodnúť kam si má sadnúť. Nakoniec si sadol vedľa Daniho. Už som bola v ringu a pozerala som sa na Logana. Boli sme dve šelmy s rovnakou krvou. Búrili sa vo mne všetko. Skurvený Zacharis, Daniel aj všetci ostatný. Potrebovala som ventil. A biť sa s Loganom ma uspokojilo viac než čokoľvek iné.V očiach mal zúrivosť a besnotu. Mala by som sa ho báť. Každý rozumný človek by sa bál. Ale ja nie som obyčajný ľudko. Ja som T.J.P. Ja som strojcom svojho šťastia. Ja rozhodnem aké city so mnou budú mávať. Ja sa rozhodnem, čoho sa báť budem, a čoho nie. A ja, sa ťa nebojím Logan Paul. A naraz sme sa do seba s revom pustili.


Hey, bitches!!❤️
Ja ako úplný vianočný grinch, som skurvene rada, že už je po Vianociach. Vianočná kapitola nebude, lebo by to nebolo nič, čo by som písala s radosťou, takže to písať nechcem. Dúfam že to chápete, a ak nie, tak máte smolu vy, nie ja. Dúfam že ste si vianoce užili aj za mňa. Som zvedavá čo ste dostali pod stromčekom, a či je tu niekto, kto si takisto ako ja, našiel nejaký ten kúsok hadru, s našou obľúbenou chlapčenskou skupinou, ktorý stál skurvene veľa peňazí. ❤️❤️
Užívajte ešte prázdniny, a dúfam, že sa vám kapitola páčila.

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now