Az ablakomban ülve olvastam egy regényt,és a hangulatom szinte egyenlő volt a semmivel. Kinézve minden szürke volt. Az ég egyre borúsabb lett,és én egyre kedvtelenebb. Hamarosan itt a karácsony,és nekem még nemhogy ajándékaim,még ötleteim sincsenek arra,mit adhatnék a családomnak,és a barátaimnak. Mostanában egyeltalán nem vonz az új év és a karácsony gondolata. Ezeken az ünnepeken olyan,mintha az élet direkt az orrom alá akarná dörgölni azt,ami amúgy is egyértelmű. Teljesen egyedül vagyok.
-Jess,gyere kész az ebéd!-nyitott be a szobámba anyukám.
-Megyek-emeltem rá a tekintetem,és kedvetlenül letettem a könyvem.
Ahogy kiléptem a szobámból egyből éreztem a gofri illatát,amitől kicsit jobb kedvem lett,így már egész emberi fejem volt mire leértem a konyhába. Miután leültem apu első kérdése után visszatértem a gofriillat előtti állapotomba.
-Mit kerestél tegnap kint este kilenckor?
-Biztos Willel volt,teljesen egyértelmű,hogy oda van érte Jessica-tette hozzá anya.
Will Hetters. Ötödikes korom óta követi minden egyes mozdulatomat,és ahogy lehet próbál hátbaszúrni. Egyszer hetedikben egy iskolai ünnepségen megbotlottam,és ő elkapott. Azóta nem képesek leállni a szüleim ezzel a témával,és esküszöm ilyenkor a világból kitudnék futni. Egyenesen gyűlölöm a srácot. Amikor kiderült,hogy őt nem vették fel oda,ahova engem nagyon megkönnyebbültem. Szinte azt éreztem végleg megszabadultam tőle,aztán hamarosan rá kellett jönnöm,hogy ennek az egésznek közel sincs vége. Ha a mindennapjaimnak nem is a része,a családja elköltözött,ahogy a szembeszomszéd kislány,és szülei is,akik viszont már árulták a házukat. Hettersék amilyen gyorsan csak lehet egyből lecsaptak a szembelévő telekre,és így a kedvenc ablakom pont Will Hetters ablakára bámul. Lehetne ennél rosszabb?
YOU ARE READING
Happier
Fanfiction"A telefonom rezgése ábrándított ki a gondolataimból,Shawn Mendes tweetelt. Egyből megnyitottam,és a sorokat bújva hirtelen egy ismerős névvel találkoztam. Igazából a lehető legismerősebbel. Az enyém volt."