Első rèsz~

8.6K 412 38
                                    

-Yoongi bazd ne arra menj má'.

-Te ne arra menj.... Megfogunk dögleni miattad te szerencse zacskó.

-Miattam???  Te fogsz kinyírni minket

Ès ez megy már reggel 8-óta.
De ez van mikor Jungkook átjön.
Ilyenkor én elvagyok felejtve, és csak ő van.

-Miért nem tudnak halkabbak lenni? -morgom magam elé, miközben a konyhába segítek anyának.

-Jajj kicsim, ti se szoktatok jobbak lenni Jiminnel-mosolyog rám anya.

-Ahh de akkor is. -kezdek el nyafogni majd levágom magam az asztalhoz.

-Mièrt nem mèsz fel te is játszani velük?

-Anya ha Jungkook itt van, Yoongi le se szar-mondom mire anya fenyegetően nèz rám-jo bocsánat nem beszèlek csúnyán. De akkor is. Neki ilyenkor fontosabb ő mint èn.

-Jajj kincsem, Jungkook a báttyád legjobb barátja. Ès tudod hogy Jungkookon kivül nem sok olyan barátja van akibe bízik is. De itt tèged nem számolunk mert te a testvère vagy.

-Imádom a beszèdeid anya-halljuk meg Yoongi hangjàt, aki az ajtóban áll Jungkookal a háta mögött aki engem nèz.

-Èn inkább felmegyek-mondom majd felkelek ès elindulva kifelé vállammal neki megyek Jungkooknak.

-Ennek meg mi baja?

-Nem tudom de hagyd....

-Nem Kook ez akkor is már fura..

Örülök hogy ennyire szeretnek engem.... Szarkazmus khmm.

Fent a szobám ajtaja becsapása után asztalomhoz ülök ès bekapcsolom gèpem.

Fejhallgatómat rácsatlakoztatom majd a kedvenc zenémet elindítva kezdek el ènekelni, ès a házimat csinálni.

Sokszor mondta anya is ès Yoongi is hogy szèp hangom van. Èn nem tartom annak.

Szerintem olyan a hangom mintha egy medve ènekelne.
De attól mèg szeretek ènekelni.

Jobban jártam volna, ha nem fejhallgatón hallgatom.

𝑴𝒚 𝑩𝒓𝒐𝒕𝒉𝒆𝒓'𝒔 𝑩𝒆𝒔𝒕 𝑭𝒓𝒊𝒆𝒏𝒅 𝑰𝒔 𝑴𝒚 𝑳𝒐𝒗𝒆_BEFEJEZETT_Место, где живут истории. Откройте их для себя