Niall samozřejmě taky nevěděl – nechtěl, aby Zayn Louisovi ublížil, protože mu bylo jasné, že se toho dopustí. Moc dobře ho znal a on nevydržel minutu se nechovat majetnicky... a no vlastně jako debil. Určitě by se v tuto chvíli neudržel a letěla by minimálně jedna facka, ne-li i buď více či něco horšího.
A zároveň tak bránil Louisově štěstí v podobě Harryho.
Možná si to tak oba neuvědomovali, ale oba čelili podobné „Sophiině volbě". Oba dva byli tak říkajíc v háji, ale pokud se ty dveře neotevřou – nevyřeší se to. Ničemu to nepomůže, ba naopak to může ještě situaci zkomplikovat.
Nakonec tedy Louis přikývl – chtěl, aby Niall otevřel ty dveře a on se jednoduše bude muset oběma postavit. Ale věděl, že Harry přišel první, takže by teoreticky byla možnost, že by se do bytu dostal první on a třeba jej zachránil. Jenže netušil, co se během jeho úvah stalo za dveřmi, ale nebyl tak šílený křik nebo tak – což jej na druhou stranu dost překvapilo.
Niall tak po chvíli otevřel dveře a do bytu – naštěstí – se dostal první Harry, který si Louise k sobě okamžitě přitiskl v medvědí objetí – a Louis se v ten moment cítil dokonale. Absolutně zapomněl, že je tam za nimi ještě Zayn, který pravděpodobně mimo jiné i za tohle gesto bude chtít oba dva zmlátit – Harryho za to, že si dovolil sáhnout na něco, co je „jeho" a Louise i za to, že je tady, ale hlavně za to, že od něj jednoduše utekl.
Louis ale vdechoval spokojeně Harryho vůni a nechal volný proud slzám, které se tlačily do jeho očí. Byl šťastný – tak moc šťastný, že už je v Harryho náruči, a tak nějak hloupě věřil tomu, že by Harry pro něj i zabíjel, kdyby musel.
___________________________________________________________________________
No a vidíte - dokonce jsem zvládla 2 kapitoly před tím, než odjíždím do práce. Naštěstí jezdím autem, takže čas je absolutně v pohodě.
Ale počítám, že právě dle toho, že je 24. 12., tak odezva nebude až tak obrovská. ♥
A beru jako fakt, že jde o texting stále - čili to je důvod, proč jsou kapitoly tak dlouhé, jak jsou. :D Ale snad vám to nebude vadit - moc dobře víte, že jinak mívám kapitoly 600+ slov, ale zde je to okolo 300.
ČTEŠ
Really, Louis?! [CZ, texting, Larry Stylinson, Zouis Malikson]
Fiksi PenggemarZayn: Louisi, kde jsi? Louis: Proč? Zayn: 😏 Hm, nutně tě tady potřebuji. Louis: Zayne, snažím se učit!!! Zayn: 😏😏 Ale no tak, lásko. 💕 Faaaaaaaaakt nutně tě potřebuji. __________________________________________________________ #lar...